1488quote:
Moest lachen toen ie het had over niet kunnen lezen van zijn handschriftquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft deze man van die kleine oogjes
Ik dacht ook daar aan.. Hij heeft wel wat weg van Marthijn Uittenbogaardquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Deze jongen ziet eruit als een lid van de Vereniging Marthijn
Toen ik dat zei begon hij opeens over kleutersquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht ook daar aan.. Hij heeft wel wat weg van Marthijn Uittenbogaard
Geer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Wie aan tafel gebruikt de meeste medicijnen?
Hij heeft last van dwangmatig ordinaire homoërotische grappen maken.quote:
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij heeft last van dwangmatig ordinaire homoërotische grappen maken.
Meneer Spaghetti (-63kg volgens mij) liet gisteren zijn velschort op nationale tv zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:10 schreef monkyyy het volgende:
60kg afgevallen, dat zal wel een flink velschort opleveren.
In slaap vallen bij 2Doc.quote:
Noorderling of Achterhoeker toevallig?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:01 schreef YokiKater het volgende:
Alles heeft bij mij een vaste plaats, ook in jas en broekzakken en dat controleer ik ook tig keer. Zo raak ik zelden iets kwijt.
Ik moet op de klok kijken als er 13 op heeft gestaan. Verder doe ik vrijwel alles van links naar rechts.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje met cijfers. Ik zet mijn geluidniveau op een even getal en ik kom uit bed op een rond getal, 7:30/7:35/7:40 bijvoorbeeld.![]()
Maar doelloos 4x dezelfde handeling uitvoeren niet.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft iedereen wel...iedere dag dezelfde volgorde TT-pagina's opvragen bijvoorbeeld
Ik vanaf m'n 11e. Ik ruk nog steeds.quote:
Ik kijk nu. Plaatsvervangende schaamte. Er is ook niemand die om hem lacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij heeft last van dwangmatig ordinaire homoërotische grappen maken.
Ik niet. Kunnen ze juíst veel van leren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:53 schreef Dakterras het volgende:
Ik zou direct me kinderen van school afhalen trouwens als ik wist dat zo'n figuur er rond liep.
Kind beslist niet, die moeder draaft haar mening door naar dat kind.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het tamelijk bizar dat een kind van 12 hierover zelf mag beslissen
Nou ja, het gaat over zijn leven... Hij moet alles ondergaan,quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Het gaat over zijn leven en de rechter acht hem wilsbekwaam.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Het viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gelukkig is remlof wel een topmodel.
Nog erger jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kind beslist niet, die moeder draaft haar mening door naar dat kind.
Ja, maar vind je dat iemand op zo'n leeftijd daar al zelf over moet kunnen beslissen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat over zijn leven... Hij moet alles ondergaan,
Dat is niet aan de rechter om dat te beoordelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat over zijn leven en de rechter acht hem wilsbekwaam.
Dit is gewoon ontzettend lastig.
Ik vind dat je de mening van zo'n jonge patiënt ook niet mag negeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar vind je dat iemand op zo'n leeftijd daar al zelf over moet kunnen beslissen?
Jeroen Pauw.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Wie is die blonde aan tafel? Schakelde net in en zag hem in een flits. Niet Jort.
Een psychiater heeft dat onderzoek uitgevoerd. Hij denkt dat die jongen wilsbekwaam is. Het is aan de rechter te oordelen of dat onderzoek relevant is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is niet aan de rechter om dat te beoordelen.
Precies. Ben benieuwd wat er in het rapport van de psychiater staat.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een psychiater heeft dat onderzoek uitgevoerd. Hij denkt dat die jongen wilsbekwaam is. Het is aan de rechter te oordelen of dat onderzoek relevant is.
Niet eens, het ging over de vraag of hij wilsbekwaam is betreffende het nemen van die beslissing.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:15 schreef Physsic het volgende:
Het ging tijdens de rechtszaak volgens mij niet zozeer over een alternatieve methode, maar gewoon om het feit dat hij die chemo niet wilde.
Natuurlijk, allemaal ratten daar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik liep stage bij Shell en echt niemand daar gaf ene konjo om duurzaamheid, csr of iets wat er maar op lijkt. Nu was het wellicht ook naïef om dat te verwachten, maar ik ben wel redelijk op het bedrijf afgeknapt. Vervuiling wordt er puur als business case benaderd.
Vond het voor de rest juist vreselijk leuke mensen. Humoristisch, slim, nuchter en hard werkend. Maar buiten intermenselijke vaardigheden om zo asociaal als de neten en dat is wel erg matig ja.quote:
Beetje een bal of niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Oh het is Thomas Azier lol. Van hem heb ik een concert bezocht maar wist niet hoe hij eruit zag.Lekker ding wel.
Alsof je ooit 60 mag op een snelweg of meerbaanswegquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:36 schreef Fylax het volgende:
180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaan
Haar haar zit ook mooi.quote:
Beetje zo'n figuur die ik bij z'n haar zou pakken om zo z'n hoofd achterover te trekken tijdens de liefdesdaad.quote:
Grrrm.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje zo'n figuur die ik bij z'n haar zou pakken om zo z'n hoofd achterover te trekken tijdens de liefdesdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |