90 minuten langquote:
kom er boven op, we klappen hemquote:
Haha PeZu is een feyenoord hooliganquote:
hee, dit gaat te ver, niet het F woord tegen mij gebruiken, TR gezet derhalvequote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Haha PeZu is een feyenoord hooligan
Hahaha echte ajaxcied dan? Want in dat geval kan ik je vast aankondigen dat mijn clubje jullie gaat slopen zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee, dit gaat te ver, niet het F woord tegen mij gebruiken, TR gezet derhalve
whahahahahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahaha echte ajaxcied dan? Want in dat geval kan ik je vast aankondigen dat mijn clubje jullie gaat slopen zondag
Een mens mag toch hopen :pquote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahahahahah![]()
dank je penny, voor deze heerlijke lachbui
hoop doet levenquote:
ok popjequote:
Picsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wch er al? Heb echt een gruwelijke bolus weten te leggen op het werk
Hey kek ik ben terwijl ik dit type ook bezig.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wch er al? Heb echt een gruwelijke bolus weten te leggen op het werk
Truequote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
Viviane van Assem was al een mokerlekker wijf ten tijde van Zoop.
Ben al geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kek ik ben terwijl ik dit type ook bezig.
Moest haar Googlen, waarom weet jij hoe zij heet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:16 schreef Pensylvania het volgende:
Hoe kan et dat Olga Commandeur nog steeds op tv huppelt. Moet die onderhand niet dood zijn. Fucking vampier.
Vaak naar Allstars gekeken. De voorzitter had een crush op haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest haar Googlen, waarom weet jij hoe zij heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |