Rode kaart ook nog in de slotfasequote:Op donderdag 11 mei 2017 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat te chillen, had zoiets van: "ja zal wel, 1-0, prima" en toen ging alles kapotheb wel gelachen btw.
Hahaha gayquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:10 schreef MAHL het volgende:
WAAROM KRIJG IK WEL EEN PUSHBERICHT DAT OGENE DOOR IS NAAR DE FINALE
MAAR GEEN PUSHBERICHT DAT ONS ALLER AJAX FINALE EUROPA LEAGUE SPEELT
Ik hoop Krystal Boydquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fapze vriend. Welke chick?
Of jongen, no oordeels.
Tweede helft was echt ruk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat te chillen, had zoiets van: "ja zal wel, 1-0, prima" en toen ging alles kapotheb wel gelachen btw.
man die kut onterechte pengel verpestte de hele potquote:
Ook nog die kut rode kaart, had ik dat al gezegdquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
man die kut onterechte pengel verpestte de hele pot![]()
fokking spannend niet gezond
en younes, echt wat doet hij nog daar, zoveel niet gezien, te ver doorlopen, te lang wachtenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook nog die kut rode kaart, had ik dat al gezegd
En die pegel van Donny op de kruisingAls die er nou in was geweest, was mijn bloeddruk een stukje lager.
Weet het ook niet... af en toe leuke balletjes maar over het algemeenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en younes, echt wat doet hij nog daar, zoveel niet gezien, te ver doorlopen, te lang wachten
dat zou het beste zijnquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Weet het ook niet... af en toe leuke balletjes maar over het algemeen
Ochja, wellicht volgend jaar Kluivert / Neres ipv Younes / Traore?
Hopelijk nog wel Dolberg in de spits
in de ksc zitten de esf fansquote:
hee hee why so mad? ik verwijs je alleen maar naar medestanders, dat is toch leuekr vieren?quote:
Ja heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee hee why so mad? ik verwijs je alleen maar naar medestanders, dat is toch leuekr vieren?
enquote:
quote:
ja door, maar hoe, billenknijpenquote:
Jammer dat hij waarschijnlijk weggaat, net nu hij op dreef komtquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn
traore wat een beest
ja grote kans, maar er is al meer dan genoeg geld in kas, niet een snodig, bosz wil dat 80% behouden blijft vd selectie, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jammer dat hij waarschijnlijk weggaat, net nu hij op dreef komt
Wel chille wedstrijd zeg. Spannend ook!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan het ons aller Ajax topic van iwanius niet vinden
chill? ben je gek ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel chille wedstrijd zeg. Spannend ook!
was aan het werkquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel chille wedstrijd zeg. Spannend ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |