Draadloze muisquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:31 schreef LompeHork het volgende:
Mijn lans is zo groot als m'n muissnoer.
Ik heb gegoktquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:31 schreef LompeHork het volgende:
Mijn lans is zo groot als m'n lineaal.
Met snoer is wel oldskoolquote:
Niet overdrijven Hork.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo moet men rollen, gewoon oude muis, oude computer, oude woning, oude auto.
Ik heb een heel oud broodroosterquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo moet men rollen, gewoon oude muis, oude computer, oude woning, oude auto.
Oh. Niet?quote:
Ik ook, staat in de schuur, als je die aan sluit dan pleuren je stoppen eruitquote:
Teringquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh. Niet?
[..]
Ik ook, staat in de schuur, als je die aan sluit dan pleuren je stoppen eruitwas echt mooi.
Die geur van verse regen na een warme dagquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik ruik gewoon dat het gaat regenen zo
Hij was niet eens zo heel oud, denk 5 jaar ofzo, ding was gewoon compleet kansloos bij voorbaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
TeringZo oud is de mijne dan ook weer niet
Jaaaaa maar die geur van een warme dag net voordat het gaat regenen, beetje die klammigheid ofzo, ook lekkerquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die geur van verse regen na een warme dag
[..]
Hij was niet eens zo heel oud, denk 5 jaar ofzo, ding was gewoon compleet kansloos bij voorbaat.
Oude auto's kunnen het nog prima doen, definitie "oud" is dan ook wat vaag bij auto'squote:
Sorryquote:
Yesquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaaa maar die geur van een warme dag net voordat het gaat regenen, beetje die klammigheid ofzo, ook lekker
Dacht alMaar dan is de mijne toch wel ouder. Denk dat dit ding al een jaar of 10 oud is
Ding doet het nog perfect hoor. Gebruikt wel evenveel stroom als mn droger en wasmachine bij elkaar, maar fuck itquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yesgenieten is dat wel.
Oh shit, ik zou dat ding echt niet meer aansluiten, ik vertrouw dat soort elektronica nooit na zo'n tijd
quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ding doet het nog perfect hoor. Gebruikt wel evenveel stroom als mn droger en wasmachine bij elkaar, maar fuck it
quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ding doet het nog perfect hoor. Gebruikt wel evenveel stroom als mn droger en wasmachine bij elkaar, maar fuck it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |