Als we dat doen is herinvoering van de gulden ongewenst en dan zijn we bovendien al te zeer geïsoleerd. Ik denk dat het invoeren van de dirham dan niet een slecht idee zou zijn, omdat we nauwe banden met Marokko onderhouden en een groot gedeelte van de Nederlanders al bekend is met dat geld. Bovendien kunnen we een economisch pact vormen en zo een sterk blok maken in de wereldeconomie!
quote:Hoezo, ik zie daar het nut niet van in, met Marokko hebben wij vele banden, nieuwe en historisch. Ik denk dat het invoeren van de Dirham in Nederland voor zowel de Marokkanse ,als de Nederlandse economie goed is!
Op donderdag 12 december 2002 19:15 schreef tre het volgende:
Welnee, de Roebel is een veel beter plan.
quote:Maar het fikt lekker. Altijd handig als je decadent je sigaret aan wilt steken.
Op donderdag 12 december 2002 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, laten we een redelijk sterke munt, waar mensen eindelijk een beetje aan beginnen te wennen, voor een munt die niemand kent, waar ws. grote aversie tegen bestaat vanwege de herkomt en die economisch gezien niks voorstelt.
quote:Het is juist goed voor de integratie! Kunnen Marokkanen gewoon met hun eigen munt betalen! ideaal!
Op donderdag 12 december 2002 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, laten we een redelijk sterke munt, waar mensen eindelijk een beetje aan beginnen te wennen, voor een munt die niemand kent, waar ws. grote aversie tegen bestaat vanwege de herkomt en die economisch gezien niks voorstelt.
quote:Enig idee waarom al die Marokkanen in Europa wonen en niet in Dirhamland?
Op donderdag 12 december 2002 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het is juist goed voor de integratie! Kunnen Marokkanen gewoon met hun eigen munt betalen! ideaal!
quote:De Turkse munt lijkt me dan een beter idee.
Op donderdag 12 december 2002 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoezo, ik zie daar het nut niet van in, met Marokko hebben wij vele banden, nieuwe en historisch. Ik denk dat het invoeren van de Dirham in Nederland voor zowel de Marokkanse ,als de Nederlandse economie goed is!
quote:En dan zijn we ook allemaal meteen multimiljonair. Wel even wennen overigens om een kop koffie van anderhalf miljoen af te rekenen.
Op vrijdag 13 december 2002 07:55 schreef sig000 het volgende:[..]
De Turkse munt lijkt me dan een beter idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |