abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170857757
quote:
'SEX GANG' PROTEST
Raging mob scream and shout abuse outside court at ‘gang’ of 27 men and two women accused of a string of sex crimes against children

Protesters wearing balaclavas were pictured gathered at Leeds Crown Court today

A raging mob screamed and shouted abuse outside court at a group of 27 men and two women accused of a string of sex crimes against children.
Protesters wearing balaclavas were pictured gathered at the front of Leeds Crown Court, West Yorks., as the defendants arrived today.

A group of 29 people have been charged with historical sex offences against children.

Prosecutor Richard Wright QC told the court that the defendants have been split into three groups which are set to face three different trials early next year. Mr Wright QC said: “We are not going to serve all of the evidence for each defendant, there will be discrete cases served for each.” The first group are set to go on trial on January 8 next year. The trial for the first group is provisionally expected to last ten weeks. Judge Recorder of Leeds Peter Collier bailed all of the defendants apart from two who are in custody for separate offences. Recorder of Leeds Peter Collier said: “Your bail conditions will continue on the same terms. “If you don’t come to court when requested then this is a separate imprisonable offence. “You each have to prepare a defence statement by the 17th August. If you fail to do so it may go against you in the trial. If you break conditions of your bail you could be arrested and kept in custody until the case is over.”

De verdachten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.thesun.co.uk/(...)-crimes-young-women/
Ik zie vooral domme boze blanke tokkies die nog steeds niet geleerd hebben de multiculturele maatschappij te omarmen. Ze zouden eigenlijk gewoon opgepakt moeten worden vanwege intimidatie van de verdachten.
pi_170858623
OP niet gelezen, maar TT leek me best ernstig van aard. Kick om actueel te houden.
pi_170861642
Oef die Britten weer ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170862882
Een lekkere gangbang niet waarderen :')
U MAD?
pi_170863477
Na het lezen van de lijst met verdachten, heb ik een bakje popcorn in de magnetron gedaan. Nu komen allerlei domme mensen in dit topic tekeergaan over de Islam.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 12-05-2017 04:42:53 ]
Dit, dus.
pi_170865039
Is dit niet het gevalletje over dat die Pakistanen vrij spel hadden omdat de politie als reden gaf dat zij te bang waren om voor racist uitgemaakt te worden?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:54:26 #8
451005 Grems
Clown World
pi_170865730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:46 schreef HSG het volgende:
Is dit niet het gevalletje over dat die Pakistanen vrij spel hadden omdat de politie als reden gaf dat zij te bang waren om voor racist uitgemaakt te worden?
Nee dat was een ander incident.
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:58:14 #9
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_170865984
Als ze schuldig zijn gewoon afschieten als de smerige beesten dat het zijn. Als je op zo'n schaal kinderen seksueel misbruikt dan heb je in mijn ogen het recht om aan de samenleving deel te nemen voorgoed verloren en mag er geen enkele kans, hoe klein dan ook zijn dat ze ooit weer vrij op straat rond kunnen lopen. De doodstraf dus.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_170866011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:23 schreef Buitendam het volgende:
Na het lezen van de lijst met verdachten, heb ik een bakje popcorn in de magnetron gedaan. Nu komen allerlei domme mensen in dit topic tekeergaan over de Islam.
Is het niet veel makkelijker om kant en klare popcorn in te slaan? Het is zo'n gedoe elke keer met die magnetron.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:01:23 #11
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_170866162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is het niet veel makkelijker om kant en klare popcorn in te slaan? Het is zo'n gedoe elke keer met die magnetron.
Dan is het koud.
Dit, dus.
pi_170866269
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan is het koud.
Hoe lang doe je het erin? En welk merk?

Ik zoek nog naar dé manier om de perfect pop te krijgen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')