Ja hoor. Ik heb liever een geïmporteerde BMW dan 1 uit nlquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Import is bye bye! Niet aan beginnen, daar is vaak mee geklooid.
- Hij is goedkoper dan vergelijkbare modellen. Reden / consequenties?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Niet duur op het eerste oog, maar wat zijn je vragen?
Import heeft nooit NAP voor zover ik weet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dan maar hopen dat de teller niet teruggedraaid is NAP heeft ie in iedere geval niet.
Gewoon even langsgaan met iemand samen,quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
- Hij is goedkoper dan vergelijkbare modellen. Reden / consequenties?
- APK datum en tenaamstelling liggen 4 maanden uit elkaar. Meestal zijn die data's gelijk bij import auto's. Wat zou de reden kunnen zijn dat hier verschil in zit?
- Slechts kort in bezit gehad (11mnd) en nu al relatief goedkoop weg. Wat vinden we daar van?
En ik weet dat import te lijden kan hebben van terug gedraaide tellers. Maar 127.000 of 227.000 zie je wel aan een auto...
Reden kan zijn dat het import is. De consequentie is dat jij minder hoeft uit te geven.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
- Hij is goedkoper dan vergelijkbare modellen. Reden / consequenties?
Vraag de verkoper.quote:- APK datum en tenaamstelling liggen 4 maanden uit elkaar. Meestal zijn die data's gelijk bij import auto's. Wat zou de reden kunnen zijn dat hier verschil in zit?
Prima, niet iedereen is vanwege financiën gebonden aan dezelfde auto voor 5 jaar. Ik ken mensen die in de afgelopen 3 jaar wel 6 auto's hebben gehad. Die kopen iets anders als ze iets leukers tegenkomen.quote:- Slechts kort in bezit gehad (11mnd) en nu al relatief goedkoop weg. Wat vinden we daar van?
Dit is dus totale onzin.quote:En ik weet dat import te lijden kan hebben van terug gedraaide tellers. Maar 127.000 of 227.000 zie je wel aan een auto...
Bij import uit een Eu land mag de keuring meegenomen worden. Theoretisch kun je een auto met nog 2 jaar 'apk' uit Duitsland importeren. Niet heel gek dus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
- APK datum en tenaamstelling liggen 4 maanden uit elkaar. Meestal zijn die data's gelijk bij import auto's. Wat zou de reden kunnen zijn dat hier verschil in zit?
Want? Een ton km's meer of minder laat heus wel z'n sporen na in een auto. Een auto met nog geen 130.000km zal bijvoorbeeld:quote:
Allemaal dingen die redelijk eenvoudig schoon te maken zijn of herstellen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:53 schreef eRKa het volgende:
[..]
Want? Een ton km's meer of minder laat heus wel z'n sporen na in een auto. Een auto met nog geen 130.000km zal bijvoorbeeld:
- Geen versleten linkerleuning hebben van vaak in- en uitstappen van de chauffeur (tenzij taxi en da's no-go en onlogisch voor een benziner)
- Stuur en schakelpook niet spekglad geworden door het vele gebruik
- Motorruimte zo zwart als roet hebben door alle km's
allemaal dingen die je kan wegpoetsen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:53 schreef eRKa het volgende:
[..]
Want? Een ton km's meer of minder laat heus wel z'n sporen na in een auto. Een auto met nog geen 130.000km zal bijvoorbeeld:
- Geen versleten linkerleuning hebben van vaak in- en uitstappen van de chauffeur (tenzij taxi en da's no-go en onlogisch voor een benziner)
- Stuur en schakelpook niet spekglad geworden door het vele gebruik
- Motorruimte zo zwart als roet hebben door alle km's
Dit is natuurlijk dikke flauwekul. Heus het zal zijn sporen hebben maar zolang er netjes met de auto is omgegaan zal het best allemaal meevallen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:53 schreef eRKa het volgende:
[..]
Want? Een ton km's meer of minder laat heus wel z'n sporen na in een auto. Een auto met nog geen 130.000km zal bijvoorbeeld:
- Geen versleten linkerleuning hebben van vaak in- en uitstappen van de chauffeur (tenzij taxi en da's no-go en onlogisch voor een benziner)
- Stuur en schakelpook niet spekglad geworden door het vele gebruik
- Motorruimte zo zwart als roet hebben door alle km's
Stierenpoep dit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Import is bye bye! Niet aan beginnen, daar is vaak mee geklooid.
Beste wat je kunt doe is de verkoper een mailtje sturen met een aantal vragen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
- Hij is goedkoper dan vergelijkbare modellen. Reden / consequenties?
- APK datum en tenaamstelling liggen 4 maanden uit elkaar. Meestal zijn die data's gelijk bij import auto's. Wat zou de reden kunnen zijn dat hier verschil in zit?
- Slechts kort in bezit gehad (11mnd) en nu al relatief goedkoop weg. Wat vinden we daar van?
En ik weet dat import te lijden kan hebben van terug gedraaide tellers. Maar 127.000 of 227.000 zie je wel aan een auto...
Gewoon de afspraak maken dat als je hem koopt dat de kosten voor hem zijn, en als je hem niet koopt de kosten voor jou zijn.. scheelt je weer een tank..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |