Koopie, maar ook bijna 2 keer zoveel km's als de mijne..quote:Op zondag 11 juni 2017 10:11 schreef Maegrim het volgende:
Doe eens resizen, 3mb
Bij die boxers zitten die cilinders mij te veel in de weg.
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)00/Honda-CB1300.html
Is altijd in de zomer toch?quote:Op zondag 11 juni 2017 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lijkt dat de Motorprijzen in het algemeen flink aan het stijgen zijn.
30k op gezet, nu ben ik em zatquote:Op zondag 11 juni 2017 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koopie, maar ook bijna 2 keer zoveel km's als de mijne..
Waarom doe je hem weg?
be a man, fiks die schade... Dingen zijn zeldzaam genoeg om er een goede prijs voor te krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:40 schreef Maegrim het volgende:
[..]
30k op gezet, nu ben ik em zat
en stiekem wil ik weer iets zonder valschade
Ziet er strak uit !quote:Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eentje van eergisteren, toen hij voor het eerst weer daglicht zag in een jaar ofzo
[ afbeelding ]
En nog wat oudere toen hij net weer opgebouwd was met de matzwarte set erop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2015 schuivertje mee gemaakt, tank, een zijdeksel, koplamp en cockpit beschadigd, compleet nieuwe spuitset op gegaan in matzwart met matte blanke lak, nieuwe cockpit, nieuw zijdeksel en koplamp op gezet.. ook meteen een zwart LED achterlicht LED knippers erop gegooid en andere, verstelbare alu remhendels, daarna nog 300 km ofzo mee gereden.. achterband was op en hij heeft een storinkje in de neutraalschakelaar waar hij binnenkort voor weg gaat om te laten fiksen, geen tijd meer voor gehad, veel gewerkt en in het buitenland gezeten, dus had geen prio.
Nu staat ie me een beetje in de weg, en ik wil weer een brommer die ik niet mooi en netjes hoef te houden, dus hij mag naar een nieuw baasje, ga ik weer op zoek naar een AT of een dikke KTM allroad of zo.
Enige wat er nog op zou kunnen/moeten is een andere einddemper, zit een beschadiging op, maar ik heb ook de originele erbij, alleen klinkt ie dan als een verkouden Nilfisk
Dat matzwarte is echt mooi. Al een vraagprijs in gedachten?quote:Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eentje van eergisteren, toen hij voor het eerst weer daglicht zag in een jaar ofzo
[ afbeelding ]
En nog wat oudere toen hij net weer opgebouwd was met de matzwarte set erop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2015 schuivertje mee gemaakt, tank, een zijdeksel, koplamp en cockpit beschadigd, compleet nieuwe spuitset op gegaan in matzwart met matte blanke lak, nieuwe cockpit, nieuw zijdeksel en koplamp op gezet.. ook meteen een zwart LED achterlicht LED knippers erop gegooid en andere, verstelbare alu remhendels, daarna nog 300 km ofzo mee gereden.. achterband was op en hij heeft een storinkje in de neutraalschakelaar waar hij binnenkort voor weg gaat om te laten fiksen, geen tijd meer voor gehad, veel gewerkt en in het buitenland gezeten, dus had geen prio.
Nu staat ie me een beetje in de weg, en ik wil weer een brommer die ik niet mooi en netjes hoef te houden, dus hij mag naar een nieuw baasje, ga ik weer op zoek naar een AT of een dikke KTM allroad of zo.
Enige wat er nog op zou kunnen/moeten is een andere einddemper, zit een beschadiging op, maar ik heb ook de originele erbij, alleen klinkt ie dan als een verkouden Nilfisk
kaal of heb je er nog een powerpartscatalogus tegenaan gegooid?quote:
Voor nu even kaal, maar ik hoor verschillende verhalen over een full akra systeem gezeur met EURO4 etc ? En of dat niet teveel db's geeft in buitenland?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kaal of heb je er nog een powerpartscatalogus tegenaan gegooid?
betere vraag is; weet je al wat je ervoor wilt hebben? Vraagprijzen hanteer je op MP als je pingelwerk verwacht..quote:Op zondag 11 juni 2017 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat matzwarte is echt mooi. Al een vraagprijs in gedachten?
Dat kilometer gedoe is ook wel een dingetje, volgens mij gaan meer dan 80% van alle blokken autos motors naar de sloop door andere om kosten of schade, maar niet omdat het blok op is volgens mij...quote:Op zondag 11 juni 2017 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
betere vraag is; weet je al wat je ervoor wilt hebben? Vraagprijzen hanteer je op MP als je pingelwerk verwacht..
Ga maar eens rondkijken op de sites wat zijn kosten icm kilometerstanden, je mag altijd bieden, maar beter is langskomen en van dichtbij kijken, misschien rondje rijden als je serieus geïnteresseerd bent (lees: geld bij je)..
Prijzen bespreken doe je naast de motor.. Ik zit ig niet heel erg aan de onderkant van de markt, dan moet je die van Mir kopen.. De mijne staat ergens onderin de 30k op de klok en is van 2005 dacht ik.
Ja zeg dat wel.... laatste paar maand lees je je beetje in kijk je wat youtube over die 1290, overal wheelie dit wheelie zo en zus.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:43 schreef Maegrim het volgende:
Gave aankoop geerd, erg indrukwekkend rijdende fiets
Die vraagprijs van m'n CB is wel met laag biedende mensen in gedachten ja
Was wel de bedoeling ja, emoties lopen er een beetje uit sorryquote:
Ligt erg aan de brommer; heb me bij een grote KTM dealer wel eens laten wijs maken dat een Adventure geen ton gaat lopen omdat KTM hun blokken heel competitief afstellen en ze dus redelijk hard slijten (olieverbruik op hogere standen).. Het blok is ook niet het enige wat slijt aan een motorfiets en dan heb ik het niet over ketttingen en remblokkies, de rest maakt ook kilometers, net als een auto met 4 ton.. Blok redt dat wel, maar de rest plettert er op een gegeven moment ook onderuit.. Bak, pivotpoins, balhoofd, frame, vorkpoten, achtervering, roestende tanks, diverse lagers..quote:Op zondag 11 juni 2017 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat kilometer gedoe is ook wel een dingetje, volgens mij gaan meer dan 80% van alle blokken autos motors naar de sloop door andere om kosten of schade, maar niet omdat het blok op is volgens mij...
Geloof ik meteen zou met een nieuwe ducati panigale niet veel anders zijn.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt erg aan de brommer; heb me bij een grote KTM dealer wel eens laten wijs maken dat een Adventure geen ton gaat lopen omdat KTM hun blokken heel competitief afstellen en ze dus redelijk hard slijten (olieverbruik op hogere standen).. Het blok is ook niet het enige wat slijt aan een motorfiets en dan heb ik het niet over ketttingen en remblokkies, de rest maakt ook kilometers, net als een auto met 4 ton.. Blok redt dat wel, maar de rest plettert er op een gegeven moment ook onderuit.. Bak, pivotpoins, balhoofd, frame, vorkpoten, achtervering, roestende tanks, diverse lagers..
ligt aan het aantal kms per jaar natuurlijk, maar de gemiddelde mooiweer rijder is wel effe zoet om een ton op een motorfiets te zetten.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geloof ik meteen zou met een nieuwe ducati panigale niet veel anders zijn.
Maar als je een xj900 hebt ofzo of nog een oude bmw of die bak van mij cbr1000f die blokken gaan langer mee dan de eigenaar denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |