Je bent wel ontzettende kneus als je voor een oplichter werkt,quote:Op donderdag 26 december 2019 19:06 schreef AnneLo het volgende:
Hij werkt voor iemand die beloftes niet na komt en dan is hij zelf ook een oplichter?
Dat is ie zeker (dat vond ik altijd al), maar een oplichter..quote:Op donderdag 26 december 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent wel ontzettende kneus als je voor een oplichter werkt,
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:08 schreef DKUp het volgende:
Dit is nog veel leuker dan Utopia
De aftakeling na Utopia![]()
Jemig, kunnen ze nu echt niks anders gaan doen? Er zijn baantjes genoeg in supermarkten enzo..Maar het moet natuurlijk meteen groot geld opleveren..Die arme man had 18 duizend euro neergeteld, als Stegeman er niet ingedoken was, wat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
Volgens mij werkt zijn wederhelft ook bij dat bedrijf en Senna ookit's all in the family dus
![]()
Ik denk het eigenlijk wel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat is ie zeker (dat vond ik altijd al), maar een oplichter..
Als je google op de naam van dat bedrijf is die man niet de enige die er problemen mee hadquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jemig, kunnen ze nu echt niks anders gaan doen? Er zijn baantjes genoeg in supermarkten enzo..Maar het moet natuurlijk meteen groot geld opleveren..Die arme man had 18 duizend euro neergeteld, als Stegeman er niet ingedoken was, wat dan?
Als je dit nu zo bedenkt, dan is dat grote geld verdienen in Uto1 misschien ook niet zo koosjer geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
En zijn collega noemt hem Chipp.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Lieve help, het is hem nog ook. Ik heb de aflevering zondag ook gezien, toen had ik het niet in de gaten maar nu nog een keer gekeken te hebben gaat hier echt om Chipp. Wat een kneus. Die staat er ook gekleurd op, ondanks hij onherkenbaar is gemaakt...
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Chippes en "Ik raak het vliegtuig van de koningin aan" Stegeman
Geiluh Beaulus, een vieze Viequheuhn (Bas, Do, Adriaan), Djezzie of Meertje....quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Welke ex Utopiaan zit er vanavond in de uitzending van Stegeman op de Bres...de Twins?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |