abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:38:12 #176
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172731242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tekenspullen liggen nu wel op tafel ;)
Oeh, wellicht zit er dit weekend een tekening in? >:)
soooo, da's mooi!
pi_172731284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Noem es een paar voorbeelden.
Heb gedroomd dat ik ziek was van de alcohol en dat ik longkanker had. Droom ook altijd over overleden familieleden. Enorm verknipte dromen.
pi_172731303
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Misschien een ideetje: landschappen? Daar ben je ook goed in. :)
Landschap komt er straks aan! Nu effe douchen en huis schoonmaken. Is 1 grote bende hier.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:42:06 #179
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172731352
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:39 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Heb gedroomd dat ik ziek was van de alcohol en dat ik longkanker had. Droom ook altijd over overleden familieleden. Enorm verknipte dromen.
Klinkt heftig. Gelukkig weet je nog wel het onderscheid te maken tussen dromen en de werkelijkheid.
soooo, da's mooi!
pi_172733518
pi_172737647
_O_ Prachtig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 28 juli 2017 @ 18:51:00 #182
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172743064
quote:
Pareltje, man! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_172748832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:11 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Voel vrij je tekeningen te posten!

Ik laat het tekenen even rusten. Kwa creativiteit is het de afgelopen periode niet al te best, zijn voornamelijk oudere tekeningen die ik aanpas.
Ga ik doen, ik bak er vrij weinig van nog dus hele ruwe schetsen, of meer een idee wat ik dan heb, maar heb nog niet echt de kennis of ervaring om er dan echt wat van te maken
Do what you love, love what you do!
pi_172749196
Weet niet of dit nu lukt, maar volgens mij zou deze link moeten werken.

Wat ik wil is een soort van berglandschap met een kerkje op een berg in de voorgrond.
Ik doe dit nu op iPad met die pen van ze, dus dit is eigenlijk alleen het idée en die hele layer moet uiteraard weg uiteíndelijk.

Mochten jullie tips hebben of er zelf wat van maken dan is dat prima. :)



[ Bericht 13% gewijzigd door kree op 28-07-2017 22:57:57 ]
Do what you love, love what you do!
pi_172751501
Ik help wel even met inspiratie want nooit mee stoppen natuurlijk.

Ik heb nog van dit:
https://m.imgur.com/a/p2V0q

Deze gemaakt:

https://m.imgur.com/a/EgmiY

Allemaal amateur maar ik teken eigenlijk voor het eerst, nooit gedaan, dus er zal veel aan mis zijn, zôu het opzich leuk en leerzaam vinden als jullie eens vanaf die eerste schetsen wat maken.
Even dm sturen voor de png files :)


Nog een beetje bijgewrkt
https://imgur.com/gallery/JYdMm

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 29-07-2017 05:14:31 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:41:04 #186
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172754485
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:50 schreef kree het volgende:
Weet niet of dit nu lukt, maar volgens mij zou deze link moeten werken.

Wat ik wil is een soort van berglandschap met een kerkje op een berg in de voorgrond.
Ik doe dit nu op iPad met die pen van ze, dus dit is eigenlijk alleen het idée en die hele layer moet uiteraard weg uiteíndelijk.

Mochten jullie tips hebben of er zelf wat van maken dan is dat prima. :)

[ afbeelding ]
Leuk man. :) Keep them coming!
soooo, da's mooi!
pi_172754639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Leuk man. :) Keep them coming!
Zal ik doen, moet zeggen dat ik er wel weinig tijd voor heb, maar als ik een momentje heb dan is het nog een leuke bezigheid.

Wellicht een nieuwe hobby gevonden, moet alleen nog wel een hoop leren, ook op YouTube turorials lijkt het makkelijker als dat het is ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:53:57 #188
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172754672
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:51 schreef kree het volgende:

[..]

Zal ik doen, moet zeggen dat ik er wel weinig tijd voor heb, maar als ik een momentje heb dan is het nog een leuke bezigheid.

Wellicht een nieuwe hobby gevonden, moet alleen nog wel een hoop leren, ook op YouTube turorials lijkt het makkelijker als dat het is ;)
Met één tekening op z'n tijd, houdt je ons wel tevreden. ;) Wie weet gaan we nog meer werk van je zien. En een nieuwe hobby is natuurlijk altijd leuk. :)
soooo, da's mooi!
pi_172755803
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:34 schreef kree het volgende:
Ik help wel even met inspiratie want nooit mee stoppen natuurlijk.

Ik heb nog van dit:
https://m.imgur.com/a/p2V0q

Deze gemaakt:

https://m.imgur.com/a/EgmiY

Allemaal amateur maar ik teken eigenlijk voor het eerst, nooit gedaan, dus er zal veel aan mis zijn, zôu het opzich leuk en leerzaam vinden als jullie eens vanaf die eerste schetsen wat maken.
Even dm sturen voor de png files :)

Nog een beetje bijgewrkt
https://imgur.com/gallery/JYdMm
Dat schip is nice man. Die zou je verder moeten uitwerken.

Ik heb geen opleiding gedaan voor tekenen of wat dan ook. Ik teken al zowat mijn hele leven. Op de basisschool zat ik tijdens de les alleen maar te tekenen. Enige advies wat ik kan geven is blijven, blijven tekenen.

Heb wel een aantal boeken over kunst en technieken (met name perspectief). Wacht, dan maak ik een foto.
pi_172755889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O_ Prachtig
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Pareltje, man! ^O^
Thanks allebei.
pi_172755910




Dat laatste boek heb ik in het Gemeentemuseum Den Haag gekocht.

Edit: vooral dat perspectief boek kan ik aanraden. Daar staat uitgelegd hoe je verschillende vormen van perspectief kan gebruiken en je kan aan de hand van stappen dan een tekening maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2017 11:27:44 ]
pi_172755931
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:50 schreef kree het volgende:
Weet niet of dit nu lukt, maar volgens mij zou deze link moeten werken.

Wat ik wil is een soort van berglandschap met een kerkje op een berg in de voorgrond.
Ik doe dit nu op iPad met die pen van ze, dus dit is eigenlijk alleen het idée en die hele layer moet uiteraard weg uiteíndelijk.

Mochten jullie tips hebben of er zelf wat van maken dan is dat prima. :)

[ afbeelding ]
Ik heb geen verstand van iPad maar heb je wel eens geprobeerd met potlood en papier te tekenen?
pi_172755963


Had vannacht weer nachtmerries. Voel me ook doodziek, loop weer te hoesten als de tiefus.
pi_172756453
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:08 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van iPad maar heb je wel eens geprobeerd met potlood en papier te tekenen?
Niet echt maar die ap waarin ik dit maakt simuleert dar en het werkt best ok. (Procreate)
Mijn probleem is meer hoe ik er diepte in krijg óf meer realistisch.

Het zou gaaf zijn als jullie die schets gebruiken en er iets van maken. Zelfde geld voor de volgende, wellicht leer ik er wat van!
Do what you love, love what you do!
pi_172756686
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:41 schreef kree het volgende:

[..]

Niet echt maar die ap waarin ik dit maakt simuleert dar en het werkt best ok. (Procreate)
Mijn probleem is meer hoe ik er diepte in krijg óf meer realistisch.

Het zou gaaf zijn als jullie die schets gebruiken en er iets van maken. Zelfde geld voor de volgende, wellicht leer ik er wat van!
Er zijn allerlei trucs om diepte aan te brengen. Wat je al goed hebt gedaan is de voorste heuvel donkerder maken dan de heuvels er achter. En dat pad dat vanuit de kerk loopt zou ik aanpassen, op het moment dat die buigt kan je het pad breder maken en als hij horizontaal loopt smaller. Weet niet hoe ik het precies moet uitleggen.

Ik zal de foto opslaan op mijn pc en morgen kijken wat ik er mee kan maken. Denk dat ik de rest van de dag offline ga, voel me echt mega beroerd.
pi_172757419
Nog even iets. Had gister de Iraanse buurman op bezoek terwijl ik net een cd aan het luisteren was van voormalig SS'ers. Die gast ging helemaal flippen en begon de Hitlergroet te doen. Moest ik hem gaan uitleggen dat ik links ben en altijd SP heb gestemd.

Damn, wat een stel mafkezen bij elkaar in deze flat (inclusief ik _O- _O- )
pi_172760987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:59 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Er zijn allerlei trucs om diepte aan te brengen. Wat je al goed hebt gedaan is de voorste heuvel donkerder maken dan de heuvels er achter. En dat pad dat vanuit de kerk loopt zou ik aanpassen, op het moment dat die buigt kan je het pad breder maken en als hij horizontaal loopt smaller. Weet niet hoe ik het precies moet uitleggen.

Ik zal de foto opslaan op mijn pc en morgen kijken wat ik er mee kan maken. Denk dat ik de rest van de dag offline ga, voel me echt mega beroerd.
Klopt ja dat paadje was even een idee maar dat werkt inderdaad niet, denk voor de tekening moet dat maar uit het zicht aan de achterkant :)

Als je wil helpen graag, ben heel benieuwd nl.
Do what you love, love what you do!
pi_172761107
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:01 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Dat schip is nice man. Die zou je verder moeten uitwerken.

Ik heb geen opleiding gedaan voor tekenen of wat dan ook. Ik teken al zowat mijn hele leven. Op de basisschool zat ik tijdens de les alleen maar te tekenen. Enige advies wat ik kan geven is blijven, blijven tekenen.

Heb wel een aantal boeken over kunst en technieken (met name perspectief). Wacht, dan maak ik een foto.
Ik mis de tijd ben ik bang, maaar het is wel echt léuk om te doen zo op iPad met die pen, je mag het gerust kopiëren en verder mee gaan hoor.

Voor mij is muziek maken nog steeds de eerste therapie maar vindt dit ook leuk
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:08:31 #199
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172765666
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:44 schreef Mutiilation het volgende:
Nog even iets. Had gister de Iraanse buurman op bezoek terwijl ik net een cd aan het luisteren was van voormalig SS'ers. Die gast ging helemaal flippen en begon de Hitlergroet te doen. Moest ik hem gaan uitleggen dat ik links ben en altijd SP heb gestemd.

Damn, wat een stel mafkezen bij elkaar in deze flat (inclusief ik _O- _O- )
Gekke Iraniër, hij is geen Übermensch. :P
soooo, da's mooi!
pi_172781362
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt ja dat paadje was even een idee maar dat werkt inderdaad niet, denk voor de tekening moet dat maar uit het zicht aan de achterkant :)

Als je wil helpen graag, ben heel benieuwd nl.
Ik zal vanmiddag kijken of ik een snelle schets kan maken. De compositie zelf is wel bruikbaar.

Ga nu eerst Formule 1 kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')