abonnement Unibet Coolblue
pi_480145
Ik vind dus dat Georgie moet blijven. Hij is een lekker stuk, leuk om naar te kijken dus Het is deze keer een moeilijke keus, ik vind dat ze alledrie moeten blijven. Laat Koos maar eens vertrekken ! Ben ik nou echt de enige die Georgie leuk vind???

GoGeorgie

pi_480147
quote:
Op 19 november 2000 12:56 schreef GoGeorgie het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Georgie leuk vind???
Ja
  zondag 19 november 2000 @ 12:59:45 #3
7403 rialto
is er geweest
pi_480152
Laat ik het zo zeggen. Van mij mogen ze alledrie vertrekken maar als we dan toch moeten kiezen dan Georgie als eerste.
ik ga vanavond niet drinken
  zondag 19 november 2000 @ 13:12:34 #4
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_480169
quote:
Op 19 november 2000 12:56 schreef GoGeorgie het volgende:
Ik vind dus dat Georgie moet blijven. Hij is een lekker stuk, leuk om naar te kijken dus Het is deze keer een moeilijke keus, ik vind dat ze alledrie moeten blijven. Laat Koos maar eens vertrekken ! Ben ik nou echt de enige die Georgie leuk vind???

GoGeorgie


nou.... zolang het tegendeel bewezen is ben je voor wat mijn betreft een wanhopig eenzaam roepende in de woestijn....

Inderdaag zeer treffende gekozen je naam:
"go georgie go (ga, rennen, rennen met de wind mee!!!)"

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zondag 19 november 2000 @ 13:14:56 #5
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_480176
Ik dacht het niet he,Robin moet blijven.

ROBIN ROELT!!!!!!!!!GO ROBIN!!!!!!!!!!!

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_480178
Hahaha nee joh, Georgie moet echt niet blijven!!!
Eerst hij eruit, dan over 2 1/2 week Dezeurée en dan Kim....
Dan hebben we een leuke club over, met zát lekkers om naar te kijken....
  zondag 19 november 2000 @ 13:33:20 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_480203
quote:
Op 19 november 2000 12:56 schreef GoGeorgie het volgende:
Ik vind dus dat Georgie moet blijven. Hij is een lekker stuk, leuk om naar te kijken dus
Heel leuk om te horen ook, , altijd al jaloers geweest op vrienden die hun vriendinnetje uitmaken voor grafwijf en natuurlijk vooral jaloers op het feit dat ze zomaar 100 vrouwen kunnen neuken, zonder probleem.
Het zal dus wel de kift zijn, maar van mij mag dat "self pronounced Gods gift to women" vandaag nog weg.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 19 november 2000 @ 13:35:45 #8
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_480206
Laat ik het simpel houden.

GEORGIE MOET NIET BLIJVEN, HIJ MOET WEG!!!

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_480232
[quote]Op 19 november 2000 12:56 schreef GoGeorgie het volgende:
Ik vind dus dat Georgie moet blijven. Hij is een lekker stuk, leuk om naar te kijken dus Het is deze keer een moeilijke keus, ik vind dat ze alledrie moeten blijven. Laat Koos maar eens vertrekken ! Ben ik nou echt de enige die Georgie leuk vind???

Heh???......... Heeft iemand nu weer een kloon bedacht of is dit dodelijke ernst (in dat geval...aiaiaiai!) In vergelijking met die georgie(hij/zij,whatever heeft de naam ook al niet mee.. ) kunnen we Menno Buch of diens broer gerust als adonis gaan uitroepen. Laatstgenoemden zijn dan ook echt iets in reallife, die georgje heeft een uitsstraling van een (was te lui een plaatje van een aardappel op te zoeken)

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 19 november 2000 @ 14:50:19 #10
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_480298
sjors moet weg en wel NU!
* einde bericht *
  zondag 19 november 2000 @ 14:57:57 #11
1464 ART
FOK!member
pi_480307
Gewoon laten zitten die gozert, als Kim er ook niet uitgezet wordt donderdag, kan dat nog mooie verbale vechtpartijen opleveren.

Enige nadeel van dit scenario: Robin gaat er dan uit.

Dan toch maar Georgie.
Zal ook vuurwerk opleveren donderdag. Slaat misschien uit pure woede over zoveel heiligschennis wel iemand op zijn bek. Is de afgang echt compleet.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_480308
Is dan echt niemand het met me eens??? Die opmerking 'voor haar neuk ik 100 anderen' was wel een beetje grof ja, maar was meer uit liefdesverdriet Kim is ook niet echt toeschietelijk, en je ziet toch dat hij echt in love is! Voorstel: Robin opkieften en Georgie en Kim blijven
pi_480312
Uitslag donderdag:

Georgie 50%
Robin 35%
Kim 15%

blabla
pi_480319
Georgie moet eruit; kim en robin mogen blijven.. kim vanwege haar uiterlijk(inbreng heeft ze toch niet dus..) en robin vanwege zijn rebelse gedrag(we willen geen watjes in het huis; dus koos en fewrdi opzouten). Dan nog een leuk avontuurtje tussen Hieke en Bianca

De laatste 3 bewoners mogen van mij Robin, Dezeuree(zeiken kan ze goed, maar lekker zijn ook..) en Kim(geef dat meissie een kans; voelt ze zich tenminste nog een beetje goed..). En dan de eindstrijd tussen die 3 brengt hopelijk Robin als ultieme winner uit de bus!

Das mijn big-brotherdroom scenario..

Verbaal genie in love!
pi_480320
Er zou voor mij maar 1 reden zijn dat Georgie mag blijven!
Welke?? Hij is de enige die op Dezeuree stemt en de andere 2 niet.
(Dus als G. er uit gaat wat er dik inzit zie allerlei polls op het internet dan is er dikke kans dat die domme trol nog niet er uit word geschopt!

Maar verder vind ik het maar 1 erg op mijn ex lijkend mannetje

pi_480323
Georgie moet eruit; kim en robin mogen blijven.. kim vanwege haar uiterlijk(inbreng heeft ze toch niet dus..) en robin vanwege zijn rebelse gedrag(we willen geen watjes in het huis; dus koos en fewrdi opzouten). Dan nog een leuk avontuurtje tussen Hieke en Bianca

De laatste 3 bewoners mogen van mij zijn; Robin, Dezeuree(zeiken kan ze goed, maar lekker zijn ook..) en Kim(geef dat meissie een kans; voelt ze zich tenminste nog een beetje goed..). En dan de eindstrijd tussen die 3 brengt hopelijk Robin als ultieme winner uit de bus!

Das mijn big-brotherdroom scenario..

Verbaal genie in love!
pi_480324
Georgie moet eruit; kim en robin mogen blijven.. kim vanwege haar uiterlijk(inbreng heeft ze toch niet dus..) en robin vanwege zijn rebelse gedrag(we willen geen watjes in het huis; dus koos en fewrdi opzouten). Dan nog een leuk avontuurtje tussen Hieke en Bianca

De laatste 3 bewoners mogen van mij zijn; Robin, Dezeuree(zeiken kan ze goed, maar lekker zijn ook..) en Kim(geef dat meissie een kans; voelt ze zich tenminste nog een beetje goed..). En dan de eindstrijd tussen die 3 brengt hopelijk Robin als ultieme winner uit de bus!

Das mijn big-brotherdroom scenario..

****, dubbele post..

[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 19-11-2000 15:05]

Verbaal genie in love!
  zondag 19 november 2000 @ 15:06:59 #18
1464 ART
FOK!member
pi_480328
Cool, drie keer hetzelfde plaatsen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_480330
Sorry, sorry.. het ging ff helemaal mis met mijn cpu!
Verbaal genie in love!
  zondag 19 november 2000 @ 15:10:51 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_480336
quote:
Op 19 november 2000 15:03 schreef itsme het volgende:
Er zou voor mij maar 1 reden zijn dat Georgie mag blijven!
Welke?? Hij is de enige die op Dezeuree stemt en de andere 2 niet.
(Dus als G. er uit gaat wat er dik inzit zie allerlei polls op het internet dan is er dikke kans dat die domme trol nog niet er uit word geschopt!

Maar verder vind ik het maar 1 erg op mijn ex lijkend mannetje


Rustig itsme. Ferdi heeft Dezeuree ook een punt gegeven en met de veranderende verhoudingen na het vertrek van Sjors zie ik het wel gebeuren dat ons zeurtje de volgende keer twee stemmen van Ferdi krijgt en twee van Hieke. Dus haar nominatie is aanstaande.
  zondag 19 november 2000 @ 15:36:52 #21
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_480370
Opzouten met die proleet.
  † In Memoriam † zondag 19 november 2000 @ 15:56:59 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_480395
Georgie is, gesteund door 'The young One', duidelijk begonnen met actie 'strohalm': Gauw nog ff ontzettend z'n bek opentrekken over allerlei dingen. Zeven weken heeft meneer vrijwel geen woord uitgebracht en nú, één week voor z'n welverdiende exit, heeft meneer het hoogste woord en is vrijwel constant in beeld. Eén nadeel voor hem: het is alleen maar bagger wat er uit komt. Nee, dan had-ie als nietszeggend meubelstuk waarschijnlijk verder gekomen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zondag 19 november 2000 @ 16:05:47 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_480408
Als Georgie van een dergelijk klein akkefietje met Kim al zo opgefokt raakt dat hij begint te brallen over 100 'wijven' neuken en Kim een grafwijf noemt, dan ben ik benieuwd wat hij doet als het eens een keer echt menens wordt.

Georgie is een creep, ik heb meer dan genoeg van die zelfingenomen rotharses van 'm. En dat domme lege gewauwel..

Stuur die arrogante lul terug naar het café, kan-ie weer dronken meisjes het bed in praten zodra hij klaar is met glazen spoelen.
Enge potentaat

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_480424
23 postings waarvan 2 van jezelf, dat zijn dus 21 mensen die voor het vertrek van georgie zijn en eentje tegen en dat ben je zelf, begint er al vaag iets te dagen?

GoGeorgie maar dan wel naar huis graag of naar die kleuterdisco, whatever als je maar van m'n beeldbuis verdwijnt.

pi_481038
DAMN #$@#!@#^%^&^#)!!!!
SNAPT NIEMAND DAT GEORGIE MOET BLIJVEN??
Echt waar hij is tien keer slimmer dan kim die nix snapt als je iets op een anderw ijze formuleert (denk aan dat uitpraten van georgie en kim). Georgie is LEKKER!!! Robin mag ook blijven maar die kim moet er echt duidelijk uit. Nog nooit zo'n lui, lomp, en zielig persoon gezien. Wat doet ze daar nou behalve iedereens mening beamen (en zelf niet eens snappen waar het over gaat) en georgie's vriendin "spelen" (want leuk vind ze het niet eens)....??

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah_Michelle op 19-11-2000 21:01]

pi_481331
ik vind georgie helemaal geen lekker ding .. robin heeft een veel leukere koppie
pi_481368
Ha die Marky,inderdaad ferdi en Hieke stemden ook op D. maar die gaven haar 1 punt. Degene die zij beide op 1 hebben staan, Ferdi =Robin en Hieke=Kim, die blijven in het huis, snap je? vandaar deze gedachte.

Ik moet zeggen dat ik had verwacht dat Ferdi Robin geen 2 punten zou geven daar ze de laatste tijd meer met elkaar om gingen, maar helaas.in ieder geval De Zeur 1.
Maar begrijp je mijn redenatie nu? (soms erg ingewikkeld )
Het valt op, 2 weken geleden heerste er op internet een anti Robin sfeer en nu een anti Georgie.
Hij zal zich later misschien voor zijn domme hoofd slaan.I
Shit had ik mij toen maar ingehouden want dat akkefietje met Kim heeft mij de das omgedaan.
Of Kim of Robin moet binnen deze dagen zo iets stoms doen dat iedereen gaat bellen voor 1 van hen anders is het ondanks, Sarah Michelle gellar en ben even naam vergeten van diegene die topic opende. Goodbye GoGeorgie

pi_481384
Georgie moet blijven.

Kan men zich lekker aan ergeren...EN DAT WILLEN WE TOCH ALLEMAAL (zoals ik in dit forum al meerdere malen heb gelezen).

Geeeez!...en maar kafferen en zeveren dat BB ietwat saai is. Nou willen ze d'r allemaal Georgie uit omdat het een 1 of andere klootviool zou zijn, maar ondertussen willen jullie wel de saaiste van het hele spul "KIMMIE-BIMMIE" er in houden??????...Ik snap jullie niet.

Dus GoGeorgie, een wat minder verwarrende nick zou moet zijn STAYGeorgie!!

[Dit bericht is gewijzigd door Montagui op 19-11-2000 23:17]

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 20 november 2000 @ 02:09:44 #29
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481605
quote:
Op 19 november 2000 23:16 schreef Montagui het volgende:
Georgie moet blijven.

Kan men zich lekker aan ergeren...EN DAT WILLEN WE TOCH ALLEMAAL (zoals ik in dit forum al meerdere malen heb gelezen).


Neeeeeeee! Je snapt het niet!!!! Ergeren is leuk als er iets is om je aan te ergeren, zoals dwars gedrag, gezeur (punt voor Georgie) en gezeik (punt voor Georgie), maar niet als het uit je hart komt. Ed zeikte over een niet bestaande allergie, een stofprobleem en waarschijnlijk ook over versleten nekwervels, Desiree zeikt en zeurt omdat dat in haar aard van Brabantse ligt (It takes one to know one...) maar da's overkomelijk. Pas op het moment dat iemand uit pure ellende dingen gaat roepen die er werkelijk toe doen, zoals vriend Georgie al verschillende malen deed, en die ook nog MEENT, dan pas is het voor het eggie. Georgie meende dat 'ie Kim een grafwijf vond, en meent werkelijk dat 'ie 100 wijven (urchhhh) kan neuken zonder ook maar een greintje gevoel, weet je, zonder een greintje niks weet je wel, ik laat me niet de les lezen door een muts van 20!! Godverdomme, ik ben wel effe de KING hier hé, dat je dat maar weet, Kimmie, GRAFWIJF! Kijk, dan overschrijdt je de grens in de heersende optiek. Ben je ineens van revolutionair to gewoon ENG gegaan, in luttele seconden. Kun je in het dagelijks leven vast wel flikken zonder steun van je achterban, maar met 24 kamera's op je suffe donder gaat het je vast niet in je kouwe kleren zitten. Afijn, we zullen zien donderdag aanstaande. Maar ik geef je vriend Georgie weinig kans deze ronde te overleven. Komt Kim misschien ook een beetje tot haar recht, want zo heet ze, Kim, en niet Kimmieeeeeeeeeeee.
Ben te zaai voor een signature
pi_481623
Georgie zegt; 'Kim ik haat je' ......
Verder sluit ik mij bij bovenstaande post aan.
Georgie moet eruit......
Robin moet blijven...
  maandag 20 november 2000 @ 02:42:42 #31
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481631
quote:
Op 20 november 2000 02:32 schreef cos-micV het volgende:
Georgie zegt; 'Kim ik haat je' ......
Verder sluit ik mij bij bovenstaande post aan.
Georgie moet eruit......
Robin moet blijven...
Ziezo, en zo heb ik graag trutjes, of zoals the saying goes, meer bitches. Buigen trut!
(GRAPJE!!!!!) Laat me alsjeblieft geen smileys gebruiken om duidelijk te maken dat het een GRAPJE is, asjeblief!!!!!!!
Ben te zaai voor een signature
pi_481645
quote:
Op 20 november 2000 02:42 schreef Roache_ het volgende:
Ziezo, en zo heb ik graag trutjes, of zoals the saying goes, meer bitches. Buigen trut!
(GRAPJE!!!!!) Laat me alsjeblieft geen smileys gebruiken om duidelijk te maken dat het een GRAPJE is, asjeblief!!!!!!!
Ik vind dat je zoiets niet kan zeggen
Vrouwonvriendelijk gedrag
En dat nog wel zonder smiley
Ik denk dat Roache het meende
Anders had er wel een achter gestaan

* Xenia denkt dat ze het gebrek aan smileys zo wel heeft gecompenseerd

pi_481650
quote:
Op 19 november 2000 12:56 schreef GoGeorgie het volgende:
Ik vind dus dat Georgie moet blijven. Hij is een lekker stuk, leuk om naar te kijken dus Het is deze keer een moeilijke keus, ik vind dat ze alledrie moeten blijven. Laat Koos maar eens vertrekken ! Ben ik nou echt de enige die Georgie leuk vind???

GoGeorgie


Met alle respect, persoon-achter-deze-nick, maar het is 1 van deze :

1. óf je bent een kloon van een VOO-redactie-lid (zojuist geregistreerd) en probeert op deze wijze sappige verdeeldheid te zaaien onder het internettend-BB2-publiek, vlgs. de formule : controverse ----> nog meer kijkers
2. óf je bent een vaste bezoekster van Café Spetters, en lees dan Nico's columns eens na, om alvast een ideetje te krijgen over hoeveel medestanders je hier en op andere forums zult vinden
3. óf je meent het serieus maar bent dan wel tot dusver de énige vrouw, die het uiterlijk van 'pascha' Georgie doorslaggevend vindt (poster Sarah Michele is alleen maar Kim aan 't afkammen, noemt Georgie 'slim'),
en ik hoop dat je 'in real life' er ook niet zulke maatstaven op na houdt, anders zou je wel eens spoedig zeer bedrogen uit kunnen komen wanneer je de karaktertrekken niet doorziet van types als Georgie....

In het geval van optie 3. :
M.a.w.: hoe denk je je eerste inbreng hier te kunnen handhaven ?
Ben erg benieuwd nl. naar argumenten, die wat meer 'hout snijden' dan wat je tot nu toe aandraagt.

pi_481654
quote:
Op 20 november 2000 03:10 schreef Moor het volgende:
anders zou je wel eens spoedig zeer bedrogen uit kunnen komen wanneer je de karaktertrekken niet doorziet van types als Georgie....
Wat zijn die verschrikkelijke karaktertrekken dan? Ik denk nl zelf dat de ruzie tussen hem en Kim puur voortkwam uit onzekerheid. Hij is stapelverliefd op haar, terwijl zij hem op afstand houdt. Voor sommige mensen is een ruzie dan een -uit onmacht geboren- methode om achter de gevoelens van iemand te komen.

Is het niet mogelijk dat hij dankzij die verliefdheid zo gekwetst was door haar houding, dat hij daardoor zijn zelfbeheersing verloor? Heeft hij daardoor dan een algeheel slecht karakter?

  maandag 20 november 2000 @ 03:35:45 #35
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481657
quote:
Op 20 november 2000 03:21 schreef Xenia het volgende:
Wat zijn die verschrikkelijke karaktertrekken dan? Ik denk nl zelf dat de ruzie tussen hem en Kim puur voortkwam uit onzekerheid. Hij is stapelverliefd op haar, terwijl zij hem op afstand houdt. Voor sommige mensen is een ruzie dan een -uit onmacht geboren- methode om achter de gevoelens van iemand te komen.

Is het niet mogelijk dat hij dankzij die verliefdheid zo gekwetst was door haar houding, dat hij daardoor zijn zelfbeheersing verloor? Heeft hij daardoor dan een algeheel slecht karakter?


Over het algehele slechte karakter:
Nee, vast niet, maar als je dan toch maar de keuze hebt uit drie (genomineerden) dan maar deze meneer eruit, omdat 'ie de televisie- en streams kijkende Nederlanders een kijkje op het puikje gunde: Naar!!! Zo denk ik, dit voel ik, en vooral: dit speel ik niet, lees: hier laat ik de camera's even voor wat ze zijn: doosjes aan de muur. Who gives a fuck if they zend this uit or not, zo voel ik me, grafwijf!
(Terwijl Robin rondjes fietst en Kim zich met glitters besmeurt.(bij wijze van spreken) Snappie? We kunnen maar uit 3 personen kiezen, en dan ga ik snel af op degene die met letterlijk de glitters onder de nagels vandaan haalt.) Maar feit blijft: het is iemand die slechts zijn mond roert in situaties wanneer het niet in zijn straatje past, anders hoor je hem niet. En dat ergert me. Natuurlijk doorzie ik zijn stoere praat als gekweld man, natuurlijk zie ik dat hij in de Koos-Schrijf-Affaire eieren voor zijn geld koos en natuurlijk heb ik door dat hij feestcafé-achtig Kim Kimmmmiieeeeeee noemt, maar daardoor plaatst hij zich wel in een positie waarvan ik denk: heel veel mensen vinden dit niet genoeg. Ik ook niet. Dan kun je nog zoveel 25,50 gulden doneren aan het goede doel, je ontkracht je eerdere uitspraken/daden er niet mee. Robin-Kip om als voorbeeld te nemen. Tot vorige week vond ik het inderdaad een HORK, maar wie herinnert zich Miranda nog? (Ze zat toch echt in het huis en noemde hem zo.) Uiteindelijk is hij nog best aardig opgedroogd.Ik hoop dat ik over een maand of zo me Georgie niet meer herinner, omdat niemand in het huis het nog over hem heeft. Omdat 'ie al zo lang weg is. Ik zou er zo nog 20 wegstemmen, maar die zijn nu eenmaal niet genomineerd. Maar al was meneer 'fuck the world' niet genomineerd dan zou ik er alles aan doen om hem weg te krijgen. En waarom ik me voor de tweede keer zo laat meeslepen door BB is me tot nu toe eeeeeeen groooooot raaaaadsel. Best wel leuk eigenlijk.

Effe de vrouwonvriendelijke (gnagna) smileys gebruiken:


....hmmm, die hebben we niet.....

-edit, voor het dramatisch effect...-

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 20-11-2000 03:53]

Ben te zaai voor een signature
pi_481665
quote:
Op 20 november 2000 03:21 schreef Xenia het volgende:
Wat zijn die verschrikkelijke karaktertrekken dan?
Ik zal er 1 noemen:

"Als ik niet krijg, wat ik hebben wil, dan trap ik naar datgene, waaraan ik niet tippen kan"

pi_481668
quote:
Op 20 november 2000 03:35 schreef Roache_ het volgende:
Over het algehele slechte karakter:
Nee, vast niet, maar als je dan toch maar de keuze hebt uit drie (genomineerden) dan maar deze meneer eruit, omdat 'ie de televisie- en streams kijkende Nederlanders een kijkje op het puikje gunde: naar!!! Zo denk ik, dit voel ik, en vooral: dit speel ik niet.
Imo is Robin veel 'naarder'. Hij heeft Desire gedumpt zonder haar te vertellen waarom, hij is zeer dieronvriendelijk, kapt iedere discussie af door te roepen "lekker belangrijk" en fietst momenteel alleen maar suf rondjes.
quote:
Effe de vrouwonvriendelijke (gnagna) smileys gebruiken:


....hmmm, die hebben we niet.....


Goed zoeken, hij is er wel...

-edit-
Humpf, stiekem hele lappen tekst bij typen terwijl ik al aan het replyen ben he? Zéér vrouwonvriendelijk...

[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 20-11-2000 03:58]

  maandag 20 november 2000 @ 03:56:15 #38
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481670
quote:
Op 20 november 2000 03:52 schreef Xenia het volgende:
Goed zoeken, hij is er wel...
Sorry, ik was aan het editen terwijl jouw reactie alang hier stond, ik zoek effe naar de smiley.

Huhu, Kimm, lekker, huhuhu,
Desireeeeeeeee!!!

Ja, die koe, dat mot em weze! En terecht vrouwonvriendelijk. Ik ken hem/haar alleen maar in de combinatie Mona, wist niet eens of het nu een nul of een 'o' was. Maar hij staat er. Ja, vrouwonvriendelijk. Vanaf nu graag deze standaard bij mijn reacties beste moderators. (ipv smiley gewoon een hihi)

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 20-11-2000 03:58]

Ben te zaai voor een signature
pi_481671
quote:
Op 20 november 2000 03:56 schreef Roache_ het volgende:

Huhu, Kimm, lekker, huhuhu,
Desireeeeeeeee!!!

Ja, die koe, dat mot em weze! En terecht vrouwonvriendelijk. Ik ken hem/haar alleen maar in de combinatie Mona, wist niet eens of het nu een nul of een 'o' was. Maar hij staat er. Ja, vrouwonvriendelijk. Vanaf nu graag deze standaard bij mijn reacties beste moderators. (ipv smiley gewoon een hihi)


Zet hem in je signature... Ben je meteen niet meer saai. Hoewel, wel zonde om die na een jaar aan te passen.

Nog maar even een on-topic reactie:

Georgie moet niet blijven, maar Robin moet er wel uit!

  maandag 20 november 2000 @ 04:21:14 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481679
quote:
Op 20 november 2000 04:02 schreef Xenia het volgende:
Zet hem in je signature... Ben je meteen niet meer saai. Hoewel, wel zonde om die na een jaar aan te passen.

Nog maar even een on-topic reactie:

Georgie moet niet blijven, maar Robin moet er wel uit!


Hmmm, een jaar alweer...
Vroeger, toen ik nog jong was (een jaar of zo geleden) zou ik nog te vermurwen zijn, maar ik laat mijn mening en mijn signature nog maar voor wat ze zijn.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 20 november 2000 @ 04:30:17 #41
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481681
En nu gaat er hier pas voor het eerst echt off-topic geluld worden:
Xamira, je dieronvriendelijke opmerkzaamheid inzake Robin.
Als we nu al die vogelbroedplaatsen in Nederland gewoon eens asfalteren en er leuke woningen opzetten. Dan kan die mevrouw die vanavond in Netwerk haar dochter in Zimbabwe terugvond, maar haar man, dochter en drie zoons niet, want die waren vermoord in Rwanda, daar gaan wonen, samen met haar neefjes en nichtjes, en dan storten we al het geld wat we verspillen zouden aan het bellen tegen Georgie in een fonds om hun ook een toekomst te geven. Dat lijkt me nu eens een doel! En dan mag ik samen met Robin als dieronvriendelijk bestempeld worden. Goed? Stort je ook een Xubbeltje of wat?

(okee, ik heb al aangekondigd dat dit off-topic was, maar wie na het zien van de film Wilde Mossels of de Poolse Bruid nog durft te zeggen dat Nederland vol is kan oorlog dezerzijds verwachten.)

On-topic: Robin mag er niet uit omdat hij er beter uitziet dan Georgie. En dat heb ik liever.

Ben te zaai voor een signature
  maandag 20 november 2000 @ 07:21:32 #42
215 misterDre
Paint it black!
pi_481709
Georgay heeft nog meer gezegd

www.fokforum.nl/showtopic/23375/4

pi_481720
quote:
Op 20 november 2000 02:42 schreef Roache_ het volgende:
Ziezo, en zo heb ik graag trutjes, of zoals the saying goes, meer bitches. Buigen trut!
(GRAPJE!!!!!) Laat me alsjeblieft geen smileys gebruiken om duidelijk te maken dat het een GRAPJE is, asjeblief!!!!!!
Je Lijkt op Georgie..

En Xenia bedankt voor je smiley's..

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-11-2000 09:53]

pi_481815
quote:
Op 20 november 2000 04:30 schreef Roache_ het volgende:
En nu gaat er hier pas voor het eerst echt off-topic geluld worden:
Xamira, je dieronvriendelijke opmerkzaamheid inzake Robin.
Als we nu al die vogelbroedplaatsen in Nederland gewoon eens asfalteren en er leuke woningen opzetten. Dan kan die mevrouw die vanavond in Netwerk haar dochter in Zimbabwe terugvond, maar haar man, dochter en drie zoons niet, want die waren vermoord in Rwanda, daar gaan wonen, samen met haar neefjes en nichtjes, en dan storten we al het geld wat we verspillen zouden aan het bellen tegen Georgie in een fonds om hun ook een toekomst te geven. Dat lijkt me nu eens een doel! En dan mag ik samen met Robin als dieronvriendelijk bestempeld worden. Goed? Stort je ook een Xubbeltje of wat?
Ik vermoed dat je niet helemaal helder meer was toen je dit schreef, want Xamira heeft nooit een opmerking gemaakt over Robin die dieronvriendelijk zou zijn. Bovendien zou ik niet stemmen tegen Georgie, dat mag nu toch wel duidelijk zijn denk ik.

Wel een grappige discussie verder hoor, maar niet passend bij BB. Dus ik pas hier even. Of verwacht je serieus dat ik inga op je 'idee' en ga uitweiden over de nadelen van overal asfalt storten en het belang van wat bomen her en der?

quote:
On-topic: Robin mag er niet uit omdat hij er beter uitziet dan Georgie. En dat heb ik liever.
Smaken verschillen.
  maandag 20 november 2000 @ 10:44:17 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_481963
Georgie is gewoon een eng mannetje!

Iemand noemde hem hier slim! Nou ik vond dat hij meer uit een soort onmacht rare gedachtenkronkels aan het maken was.
En Kim is dus echt wel tien keer intelligenter dan die 'over-het-paard-getilde' barman.
Who does he think he is? De Nederlandse Tom Cruise, of zo. Laat me niet lachen!

D'r uit met die gast.

***
  Redactie Frontpage maandag 20 november 2000 @ 12:19:41 #46
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_482216
quote:
Op 20 november 2000 10:44 schreef Brighteyes het volgende:

Iemand noemde hem hier slim!


sja, als je zelf erg dom bent kun je dat denken natuurlijk

Als Georgie Porgie mag blijven ten koste van Robin dan zet ik mijn tv bij het grof vuil.

pi_482251
Tsja, Georgie slim noemen gaat wel heel erg ver. Nog even een wat mindere karaktertrek van hem (understatement):

Als zijn vriendin 3 maand bv in het BB-huis ging zou hij de volgende avond al met een ander "wijf" aan de bar zitten.

In het algemeen vind ik dat je die uitspraken die G die avond deed niet kunt afdoen met het smoesje liefdesverdriet. Dat is net zo simpel als het goedpraten dat je iemand in elkaar gemept hebt omdat je dronken was...

eh Beau.....ben je daar nog?
  maandag 20 november 2000 @ 13:27:40 #48
1464 ART
FOK!member
pi_482349
quote:
Op 20 november 2000 12:38 schreef vinsie het volgende:
Tsja, Georgie slim noemen gaat wel heel erg ver. Nog even een wat mindere karaktertrek van hem (understatement):

Als zijn vriendin 3 maand bv in het BB-huis ging zou hij de volgende avond al met een ander "wijf" aan de bar zitten.

In het algemeen vind ik dat je die uitspraken die G die avond deed niet kunt afdoen met het smoesje liefdesverdriet. Dat is net zo simpel als het goedpraten dat je iemand in elkaar gemept hebt omdat je dronken was...


Hé Vinsie, wel bij de les blijven. Dit is een positief topic over Georgie, dus geen kritiek hé (zie je eigen opmerking in het Bianca-topic)
Het is het Gesprek waar het om draait
  Moderator maandag 20 november 2000 @ 13:54:58 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_482414
quote:
Is het niet mogelijk dat hij dankzij die verliefdheid zo gekwetst was door haar houding, dat hij daardoor zijn zelfbeheersing verloor? Heeft hij daardoor dan een algeheel slecht karakter?
Het feit op zich dat hij zijn zelfbeheersing verloor, dat is niet waar iedereen zo over valt. Het gaat om de manier waarop. Als hij een paar keer keihard GO*VERD*MME had geroepen en met z'n kop tegen de muur had gebonkt, en Kim desnoods een trut had genoemd.. dat was 'm waarschijnlijk allemaal vergeven. Dan was het inderdaad frustratie uit liefde voor een vrouw geweest.

Maar wat er nu aan het licht kwam, was pure minachting voor vrouwen. Zijn onzekerheid over wie hij is, moet gecompenseerd worden door 'wijven' die zijn ego moeten bevredigen. Hoe meer 'wijven' hij 'neukt', hoe beter Georgie zich over zichzelf voelt. En als zo'n 'wijf' het in haar hoofd haalt om Georgie te bekritiseren, dan is het geen 'wijf' meer maar een 'grafwijf'. Dan ontsteekt hij in blinde woede: weet je wel hoeveel vrouwen er voor de grote Georgie in de rij staan?

Georgie houdt niet echt van Kim. Hij houdt van de status die het geeft om een mooie (dus ook door anderen begeerde!) dame te bezitten.

Gokje: waarschijnlijk is Georgie vroeger (en misschien nu nog) ontzettend op een voetstuk geplaatst door zijn mama. Zijn hele leven tot nu toe heeft hij altijd maar gehoord dat hij zo'n geweldige, fijne, leuke, lieve en vooral ook mooie knul is. Altijd is hij opgehemeld, zonder de broodnodige relativering die je als ouders soms moet geven wil je kinderen opvoeden die een nuchtere kijk op zichzelf hebben, in plaats van zelfvoldane verwende krengen te kweken.

Tekenend is dat hij nog steeds het koosnaampje gebruikt dat mammie heeft verzonnen voor haar oogappeltje, maar die voor een volwassen vent bespottelijk is: Georgie.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 20-11-2000 14:02]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 20 november 2000 @ 13:56:43 #50
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_482418
quote:
Op 20 november 2000 09:38 schreef Xenia het volgende:
Smaken verschillen.
Xenia, je hebt gelijk, ik bedoelde Xenia en niet Xamira, maar ja, de factor x... En inderdaad, smaken verschillen. Weet je wat, daar neem ik gewoon genoegen mee.
Ben te zaai voor een signature
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 november 2000 @ 14:37:37 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_482534
quote:
Op 19 november 2000 20:58 schreef Sarah_Michelle het volgende:
DAMN #$@#!@#^%^&^#)!!!!
SNAPT NIEMAND DAT GEORGIE MOET BLIJVEN??
Echt waar hij is tien keer slimmer dan kim die nix snapt als je iets op een anderw ijze formuleert.
I beg to differ and dare to bet...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_482555
Hulde aan Gert.

Dat is nu precies waar ik over viel, die pure minachting van Georgie naar Kim toe en Kim die het pikt, ze heeft het namelijk weer gewoon 'aan' gemaakt. De zogenaamde man van de wereld die weet waar hij het over heeft en haar behandelt als een trofee in de prijzenkast. (hoe ging het ookal weer? "tais toi et soit belle"?)

Ik zou Kim een enorme schop onder d'r kont geven. Het is haast nog erger dat zij zich zo _laat_ behandelen. Ik zou er niet om treuren als zij eruit gestemd wordt (maar puberend, mannelijk nederland voorkomt dit wel).

Ik vraag me overigens af wat iemand op dit forum doet bewegen een Big Brother Bewoner slim te noemen

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 14:54:15 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_482565
Mooi verwoord Gert!
Ik heb het gevoel dat je wel eens heel dicht in de buurt kon zijn van wat er nu precies mis is met Georgie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 20 november 2000 @ 19:33:43 #54
1464 ART
FOK!member
pi_483014
Applaus Gert.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_483057
Claudia, je moet niet vergeten dat Kim maar heel weinig heeft gehoord van wat Georgie heeft gezegd, want daar was ze niet bij.
En Art: je hebt helemaal gelijk, je let wel op of niet
Gertje: mooi verwoord en mooie smiley zag ik laatst van je. A.H.?


[Dit bericht is gewijzigd door vinsie op 20-11-2000 19:52]

eh Beau.....ben je daar nog?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')