Effectief en ook zeker aanvallend voetbal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Juventus speelt vooral effectief voetbal
imho is Spaans absoluut niet leuker. Verdedigend. Schoppen. Toneelspel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
Spaans is leuker , en ook nog eens van hoger niveau.
Op de top 7 na gaat het vrijwel nergens over. In Europa ook eens te meer duidelijk geworden. Die run van Leicester was ook meer geluk dan wijsheid.quote:
Krijg je dat soort verhalen weer.quote:
Maar dat geldt dan toch voor elke competitie?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de top 7 na gaat het vrijwel nergens over. In Europa ook eens te meer duidelijk geworden. Die run van Leicester was ook meer geluk dan wijsheid.
@AnalistHeitingaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zie ik heiting weer in beeld gvd
zijn er geen betere analisten tegenwoordig
Dat dacht ik twee jaar terug ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Krijg je dat soort verhalen weer.
Ik zie Juve gewoon als favoriet. Verdedigend zeer sterk, combinerend dodelijk. Goede aanvallen daarmee. Staan er gewoon altijd. Hele sterke wil.
Ik wil wel eens zien hoe Real daar wat tegen wil gaan doen.
ik nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Krijg je dat soort verhalen weer.
Ik zie Juve gewoon als favoriet. Verdedigend zeer sterk, combinerend dodelijk. Goede aanvallen daarmee. Staan er gewoon altijd. Hele sterke wil.
Ik wil wel eens zien hoe Real daar wat tegen wil gaan doen.
Ieder zijn smaak , ik heb dit seizoen iig meer genoten van de wedstrijden in Spanje dan die in de PL.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Effectief en ook zeker aanvallend voetbal.
Verschil met andere ploegen wel dat als ze klaar zijn gas terug nemen.
[..]
imho is Spaans absoluut niet leuker. Verdedigend. Schoppen. Toneelspel.
Over het geheel absoluut niet van hoger niveau. En wat al helemaal mijn mening is ook absoluut geen tot de verbeelding sprekende ploegen, Real en Barca blegh.
Dan spreken Engelse ploegen toch meer.
Sevilla werd vorig jaar Europa League-winnaar en won in de competitie geen enkele uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan toch voor elke competitie?Alsof de Spaanse of Duitse nummers 8-18 zo machtig zijn.
maar van sevilla is bekend dat de EL heilig is...de competitie is bijzaak voor zequote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla werd vorig jaar Europa League-winnaar en won in de competitie geen enkele uitwedstrijd.
Ik was op Anfield dit weekend. Ik zeg je dat was een van de slechtste wedstrijden ooit. Ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de top 7 na gaat het vrijwel nergens over. In Europa ook eens te meer duidelijk geworden. Die run van Leicester was ook meer geluk dan wijsheid.
Ze wonnen dat jaar van Molde, Basel, Bilbao, Shaktar en Liverpool. Nou nou.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla werd vorig jaar Europa League-winnaar en won in de competitie geen enkele uitwedstrijd.
Is dat zo? Dan had ik mooi gelijk dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij riep 2 jaar terug dat Juve kansloos was tegen Real.
Misschien dat Chelsea het tegendeel bewijst, maar geen enkele Engelse ploeg kan mee op Europees topniveau.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik was op Anfield dit weekend. Ik zeg je dat was een van de slechtste wedstrijden ooit. Ze doen maar wat.
Chelsea moet het kunnen met basiselftal. Maar dan gaan ze problemen krijgen in PL/bekers.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat Chelsea het tegendeel bewijst, maar geen enkele Engelse ploeg kan mee op Europees topniveau.
Dom beleid ookquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Engelse ploegen waren een paar jaar geleden echt wel dominant in de CL
waarom ze dat nu niet zijn....ik denk door slechte coaching
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |