Daarom het social media draadje.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:39 schreef Momo... het volgende:
Er zitten gewoon geen tieners meer op fok
Want gejatte memes op Insta halen mensen over om op een leeg forum te kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:55 schreef tailfox het volgende:
Daarom het social media draadje.
Probeer zoveel mogelijk memes op instagram te zetten zodat er hopelijk een paar nieuwe mensen komen.
Mocht je andere ideeën hebben hoor ik het graag in feedback. Wil er alles aan doen om EXA dit jaar niet te laten sterven
Zou best kunnen toch?quote:Op zondag 29 april 2018 13:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want gejatte memes op Insta halen mensen over om op een leeg forum te kijken
neem het mee naar achteren.quote:Op zondag 29 april 2018 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
ik denk dat we moeten accepteren dat tieners gewoon niet meer op traditionele fora komen.
kan EXA en SES niet samengevoegd worden? fok heeft sowieso heel veel subfora wat het allemaal maar versplintert maakt...
Heel goed idee.quote:Op maandag 30 april 2018 15:15 schreef hofferin het volgende:
Hallo! Mocht ik iemand kunnen helpen met Geschiedenis/maatschappij wetenschappen, vragen of tips geven dan hoor ik het graag.
Als ik eerlijk ben snap ik niet wat je bedoelt met een beer is toch altijd Ruslandquote:Op maandag 30 april 2018 18:42 schreef -Wereld- het volgende:
misschien kun je wat uitleggen over de bronnen
betrouwbaarheid/representativiteit
en vooral handige tips voor afbeeldingen zoals rood -> communisme
een beer is toch altijd Rusland?
Dat Rusland (bijvoorbeeld op propagandaposters) veelal wordt verbeeld als een beer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben snap ik niet wat je bedoelt met een beer is toch altijd Rusland
Beste is voorbeelden te delen die je niet begrijpt, bijvoorbeeld uit oude examens. Dan leggen de users alhier het wel uit :pquote:Op maandag 30 april 2018 18:42 schreef -Wereld- het volgende:
misschien kun je wat uitleggen over de bronnen
betrouwbaarheid/representativiteit
en vooral handige tips voor afbeeldingen zoals rood -> communisme
een beer is toch altijd Rusland?
weet jij waarom ik ineens uit de discord ben gepleurdquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste is voorbeelden te delen die je niet begrijpt, bijvoorbeeld uit oude examens. Dan leggen de users alhier het wel uit :p
Hele server is weg vgm, waarom weet ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet jij waarom ik ineens uit de discord ben gepleurd
En ikquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet jij waarom ik ineens uit de discord ben gepleurd
in een afbeeldingquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben snap ik niet wat je bedoelt met een beer is toch altijd Rusland
voor welk vak bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:08 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
in een afbeelding
(maar kan zijn dat het niet klopt hoor)
je zou ook aan bepaalde helmen ofzo landen kunnen herkennen
dankje bae. Heb hem centraal gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste is voorbeelden te delen die je niet begrijpt, bijvoorbeeld uit oude examens. Dan leggen de users alhier het wel uit :p
Maak wel ff een geschiedenistopic om verder op je vraag in te gaan, anders wordt tails boos
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:08 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
in een afbeelding
(maar kan zijn dat het niet klopt hoor)
je zou ook aan bepaalde helmen ofzo landen kunnen herkennen
Ja, in (oudere) propagandaposters wordt Rusland/de USSR veelal als Russische Beer verbeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat geschiedenis ofzo?#durftevragen
quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, in (oudere) propagandaposters wordt Rusland/de USSR veelal als Russische Beer verbeeld.
Ik ook wiA, moet alleen nog even goed kijken naar logaritmen en aanverwante zaken. De rest is betrekkelijk eenvoudig.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit is wel echt uitgestorven. Toen ik 2 jaar geleden examen havo deed ging er een topic per dag doorheen..
Anyway, mensen al zin in Wi A? Ben vandaag begonnen, ff de basics herhalen eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |