nederlandsquote:Op maandag 15 mei 2017 22:51 schreef Groby het volgende:
Duits en wiskunde gingen decent, wiskunde moet hoger dan een 5,7 zijn en dan is die diploma binnen handbereik
Die diplomaquote:Op maandag 15 mei 2017 22:51 schreef Groby het volgende:
Duits en wiskunde gingen decent, wiskunde moet hoger dan een 5,7 zijn en dan is die diploma binnen handbereik
Ik voel hetzelfdequote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen MAW. Fuck my life, zoveel informatie.
Ja, vind ges alleen interessanter dan de politieke besluitvorming van de EUquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef JTLC het volgende:
[..]
Ik voel hetzelfdeScheelt al wel dat het niet zo erg veel is als geschiedenis.
Ja dat wel idd, maar moet zeggen politiek ervaar ik niet echt als pittig, of het ligt aan mij leraar dat het zo makkelijk lijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, vind ges alleen interessanter dan de politieke besluitvorming van de EU
Ging wel lekker, had je ook bij de laatste vraag de VN?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe ging MAW bij jullie?
Vond hem zelf goed te doen en het niveau was vergelijkbaar met vorig jaar had ik de indruk, dus zal wel gewoon N=1 worden en dus een mooie voldoenden.
Ik had Europese Unie (VN heeft de Universele verklaring van de Rechten van de Mens opgesteld, het EVRM gaat alleen over Europese landen), maar volgens het correctiemodel had het goede antwoord de Raad van Europa moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ging wel lekker, had je ook bij de laatste vraag de VN?
Er gebeurt hier niet echt iets dit jaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:17 schreef Census het volgende:
Veel succes allemaal. Weet nog dat ik dit forum erg leuk vond toen ik zelf 2 jaar geleden met examens bezig was.
Ach wel, had toch 50 punten dus no worriesquote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had Europese Unie (VN heeft de Universele verklaring van de Rechten van de Mens opgesteld, het EVRM gaat alleen over Europese landen), maar volgens het correctiemodel had het goede antwoord de Raad van Europa moeten zijn.
Maar dan ook echt niets. Geen nieuwe aanwas meer op Fok denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er gebeurt hier niet echt iets dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |