niet te veel examens oefenen he. Is een test van je kennis en niet een manier om kennis optedoen.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:38 schreef Koen.V. het volgende:
Oh 3 uur zitten, ik oefen hele examens en de tijd daarvoor is natuurlijk 3 uur.
Juist welquote:Op maandag 7 mei 2018 21:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet te veel examens oefenen he. Is een test van je kennis en niet een manier om kennis optedoen.
(In mijn ogen)
damn waar zijn alle examen kandidaten?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is niet alleen hier dood hoor.
De facebook van de eindexamens heeft nu 500 leden.
Dat waren er vorig jaar 17000
Ik weet het niet? Zou het wellicht met het FB schandaal te maken hebben?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is niet alleen hier dood hoor.
De facebook van de eindexamens heeft nu 500 leden.
Dat waren er vorig jaar 17000
Idem..quote:Op woensdag 9 mei 2018 08:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
In mijn tijd (2016) zat echt heel NL in die groep.
ik zou zeggen nodig je klasgenoten uit voor FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2018 08:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Idem..
Wel jammer, was altijd een goede afleiding.
Word je toch meteen in elkaar geslagenquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zou zeggen nodig je klasgenoten uit voor FOK!
de FOK! Knokploeg kan je helpenquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Word je toch meteen in elkaar geslagen
https://www.nu.nl/eindexa(...)out-geodriehoek.htmlquote:Eindexamenkandidaten die recent een geodriehoek bij warenhuisketen HEMA hebben gekocht, zouden moeten controleren of de aanduidingen erop wel kloppen.
De winkelketen waarschuwt dat in de afgelopen weken een partij driehoeken met drukfouten is verkocht. Bij de foutieve exemplaren staan te veel strepen tussen de tientallen.
''Met de start van het Centraal Schriftelijk Eindexamen op maandag is HEMA er veel aan gelegen om iedereen van een goede geodriehoek te voorzien", aldus de keten.
"Alle voorraad, zowel in de winkels als in het centraal distributiecentrum, wordt nagekeken op deze drukfout om zo snel mogelijk weer de juiste exemplaren in de winkels te krijgen.'' Ook haalt HEMA het product per direct uit de schappen en worden winkels op de hoogte gebracht van de fout.
HEMA laat weten dat ze ook een bericht op de website zullen zetten over de fout. De keten gaat personen die het product online hebben gekocht niet persoonlijk berichten. HEMA hoopt dat jongeren het probleem zullen opmerken door berichtgeving in de media.
Een woordvoerder kon nog niet zeggen hoeveel foutieve driehoeken zijn verkocht. De drukfout kwam aan het licht door een oplettende examenkandidate.
Jezus Christusquote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/eindexa(...)out-geodriehoek.html
"Ik heb door de Hema geschiedenis niet gehaald "quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen met een goede geodriehoek hebben dus wél een streepje voor op het examen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik kan slapen jaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Komt goed. Goed op tijd naar bed vanavond!
Echt he 😂 Ik heb er het hele weekend al moeite mee, toch onverwacht veel spanning, maarja dat houd ons scherpquote:
Net een 6.8 gehaald op 2017-Iquote:Op zondag 13 mei 2018 18:29 schreef Koen.V. het volgende:
[..]
Echt he 😂 Ik heb er het hele weekend al moeite mee, toch onverwacht veel spanning, maarja dat houd ons scherp
jupquote:Op zondag 13 mei 2018 20:57 schreef Quotidien het volgende:
Als ik het goed begrijp is geschiedenis dus kenmerkende aspecten van alle tijdvakken + historische contexten? Dus alles globaal en dan die 4 dingen nog in meer detail. Voor vwo.
Herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2018 19:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Net een 6.8 gehaald op 2017-I
Ik verneuk het alleen totaal bij herleiden/omschrijven en log.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |