Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.quote:
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat uitgerekend iemand van de frontpage dit zegt maakt het wel een hele droevige post.
Gelachen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
wij maken gehakt van juventusquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar gelukkig dat Feyenoord volgend jaar toch geen CL speelt, zou niet thuis horen in een toernooi waar Juve ook speelt.
Excelsior > Juventus?quote:
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet geforceerd 'niet te hard' te zijn.
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
U bent?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig pubertje.
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.
Ga je je kont verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Vasion maakt het me wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?
Schoten afgevuurd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.
Je moeders nachtmerrie.quote:
Dat geld gaat allemaal naar Thaise hoertjes volgens Calandquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |