abonnement Unibet Coolblue
pi_170805734
Goedenavond,

Ik heb met een vriend samen een heel mooi Frame gemaakt en er een simpel blokje onder gehangen met een dmp 70 cc setje.
Echter wil ik nu een nieuw en goed blok maken waar je lekker mee kan doorrijden.
Er zit toch geen kenteken op dus heb geen restrictie qua 50cc.
Zojuist heb ik een mooi gereviseerd blok gekocht zonder carb. en cilinder.
Echter is het een blokje van een Puch Z-Two snorbrommer.
Ik hoorde dat er een pen in het carter zit die er wel uit moet als je er alle soorten cilinders op wilt zetten.
Echter ben ik dus benieuwd wat een beetje een goede cilinderkit is en carburateur e.d.
Is het ook nodig om te poorten? of is dat niet essentieel voor de brommer.

Alle tips of hulp is welkom, ik zal wat mooie foto's erop zetten, het is echt een uniek ding!
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:19:43 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_170805843
Wordt het iets voor op de weg?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_170805961


[ Bericht 37% gewijzigd door Sounddragon op 09-05-2017 19:36:37 (fixed) ]
pi_170806089
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het iets voor op de weg?
Hoofdzakelijk wel maar misschien een keertje offroad, ben op zoek naar een sterke setup, op het linkje kan je hem trouwens zien!
pi_170806127
[quote]0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:22 schreef bakjefransekwark het volgende:
[img]http://nl.tinypic.com/r/wwb2qb/9[img]
[/quote]

[IMG]http://i67.tinypic.com/wwb2qb.jpg[/IMG]
WTF waarom doet die het niet?? }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170806241


Zo dan?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170806312
Die begrenzer kun je eruit vijlen verder past op een Puchblok een Kreidler superbreitwand 70cc icm 24mm carb.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:39:35 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_170806493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:25 schreef bakjefransekwark het volgende:

[..]

Hoofdzakelijk wel maar misschien een keertje offroad, ben op zoek naar een sterke setup, op het linkje kan je hem trouwens zien!
OK, dan heb ik slecht nieuws voor je, want wij huisvesten geen illegale dingen, en wat jij doet is illegaal. Sowieso alleen tips over opvoeren is al een nono, en op een zelfbouwframe zonder kenteken op de weg rijden is domweg een misdrijf.

Derhalve ben ik helaas genoodzaakt om je topic te sluiten, ook al is het een vet project., sorry.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')