Dat is niet pochen, hetgeen jij wel doet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Euhm wie begon er over de c&a en dat haar hoofddoek duurder is dan iemands hele outfit?
Heb je hasj gerookt?
Dit is niet pochen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is niet pochen, hetgeen jij wel doet.
Omdat ze dik is, ofja mollig en mijn vriendin ook uitscheldt als zijnde dik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:54 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom noem je haar eigenlijk dik? Slaat toch nergens op?
Je kan geeneens Marokkaans. Djoun zegt hij dan, Hahahahahahhahahahahha. Leer eerst Marokkaans voor je deze toepast.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:57 schreef Fushia2 het volgende:
En eenmaal snorremans in de buurt is komt haar bitchy kant er helemaal uit.
Die koerd geeft je echt djoun
Nee, ik kom nooit in US. Maar heb wel eens een foto gezien, van een deel van haar. Dat kan je met geen mogelijkheid dik noemen hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gast, heb je haar backfire foto niet gezien gisteren in US?
Djinn djoun ik typ zoals men het in Brussel typt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je kan geeneens Marokkaans. Djoun zegt hij dan, Hahahahahahhahahahahha. Leer eerst Marokkaans voor je deze toepast.
Zegt de hoerenzoon. Bek houden over mijn vader. Je gaat echt ver nu.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Djinn djoun ik typ zoals men het in Brussel typt.
Maarja, hier ga je weer de fout in. Gelijk oordelen. Je beter voelen als de rest.
Terwijl je vader een ordinaire stratenlegger is
Filters doen wonderen. Maar ze is niet slank.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit in US. Maar heb wel eens een foto gezien, van een deel van haar. Dat kan je met geen mogelijkheid dik noemen hoor.
Geen idee wat een filter is, maar die foto leek echt niet gefotoshopt hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Filters doen wonderen. Maar ze is niet slank.
Nee, ik zet je op je plek. Jij denkt altijd mensen te mogen beoordelen op alles. Op kleding, op hun huidskleur, op hun haar (?), op alles eigenlijk.Daarom trek ik je met je voetjes terug op de grond. Je bent geen prinses, je bent geen topmodel, je bent een kind van een ordinaire arbeider dus gedraag je niet boven je stand.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zegt de hoerenzoon. Bek houden over mijn vader. Je gaat echt ver nu.
Heeft de Nederlandse staat ook haar huiswerk en examens gemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:06 schreef Fushia2 het volgende:
En kom niet met je studies want dit heeft de Nederlandse staat betaald.
Meid, je bent een boerin. Je weet niks eigenlijk. Je gaat 1x per jaar met de Sharan 1 maandje op vakantie en je denkt een wereldburger te zijn?quote:
Die jongen is zo gefrustreerd en triest. Beter negeer je hem. Doet Stimo ook inmiddels. Nu wij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heeft de Nederlandse staat ook haar huiswerk en examens gemaakt?
Neen, ik gun het haar hoor. Is net mooi om te zien, maar niet wanneer je vergeet vanwaar je komt omdat nu een beetje geld hebt en daarom denkt anderen te mogen kleineren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heeft de Nederlandse staat ook haar huiswerk en examens gemaakt?
Je kan het gewoon niet verdragen dat er iemand is die weet hoe je echt bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die jongen is zo gefrustreerd en triest. Beter negeer je hem. Doet Stimo ook inmiddels. Nu wij.
Als je mensen gaat proberen te kleineren op hun uiterlijk,huidskleur,afkomst,bezit,kleding,..... ben je in mijn ogen niet echt een stabiele meidquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die jongen is zo gefrustreerd en triest. Beter negeer je hem. Doet Stimo ook inmiddels. Nu wij.
Djin is enkelvoud. Djounoun is meervoud. Geen Djoun zoals jij dat zei. Je denkt toch niet dat je iemand waarvan haar moedertaal het Marokkaans os de les te kunnen leren?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid, je bent een boerin. Je weet niks eigenlijk. Je gaat 1x per jaar met de Sharan 1 maandje op vakantie en je denkt een wereldburger te zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |