Die kritiek was toch ook terecht. Deze 3 miljoenenaankopen hebben Ajax echt verder gebracht.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat doen ze toch goed.
Toen het aan het begin zo moeizaam ging was er verontwaardiging dat Ajax de beurs zo gesloten hield.
Absoluut. heeft goed uitgepakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:03 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Die kritiek was toch ook terecht. Deze 3 miljoenenaankopen hebben Ajax echt verder gebracht.
Andere jaren werden er steeds Niet aankopen van 3 a 4 miljoen gedaan. Nu hebben ze het eindelijk begrepen.
Opportunismegod (ben er zelf ook schuldig aan hoor)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat doen ze toch goed.
Toen het aan het begin zo moeizaam ging was er verontwaardiging dat Ajax de beurs zo gesloten hield.
Was toen ook wel minder geld denk ik, dit seizoen heeft Ajax ook voor 80 miljoen verkocht dus kan je wel twee aankopen boven de 10 miljoen doen in een seizoen. En dan maak je wel meer stappen, dus ik ben benieuwd of ze dit een vervolg geven in de zomer.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:03 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Die kritiek was toch ook terecht. Deze 3 miljoenenaankopen hebben Ajax echt verder gebracht.
Andere jaren werden er steeds Niet aankopen van 3 a 4 miljoen gedaan. Nu hebben ze het eindelijk begrepen.
Ha ha ha. De Belgen hebben een klein beetje redelijke lichting.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk sust dit niemand in slaap want het zijn nou niet bepaald de Nederlandse talenten die het doen. Dat geldt ook voor Feyenoord, met een houten klaas als Jorgenson als uitblinker
Ben bang dat zo'n succesje iets is waar de conservatieve krachten even op gaan teren... Dat is misschien wel het verschil met België, waar ze verder durven te kijken, blijven innoveren in de organisatie, en ondanks hun hogere coefficienten rangschikking nog steeds een grote voorstander van de Beneliga zijn.
De Belgen hebben een sterkere lichting dan Oranje 1998 minus Bergkamp (want die behoort tot een eerdere generatie).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. De Belgen hebben een klein beetje redelijke lichting.
Straks is het land weer op de plaats gezet. Ik gun de Belgen niks.
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Belgen hebben een sterkere lichting dan Oranje 1998 minus Bergkamp (want die behoort tot een eerdere generatie).
Leg uit.quote:
Wat moet er aan uitgelegd worden dan? Nederland had op zo ongeveer elke positie een beter speler. Ik vraag jou toch ook niet om uit te leggen waarom Barcelona een beter elftal heeft dan Anderlechtquote:
Misschien is het uiteindelijk wel gunstiger geweest, ik zag ze voor de winterstop echt niet overleven in de CL.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:00 schreef Vasion het volgende:
En terecht. Leuk voetbal en mooi Europees seizoen, op Rostov na, maar ach.
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat moet er aan uitgelegd worden dan? Nederland had op zo ongeveer elke positie een beter speler. Ik vraag jou toch ook niet om uit te leggen waarom Barcelona een beter elftal heeft dan Anderlecht
Dat is het hem nu juist. Veel van die Oranje lichting kwam bij Barca terecht en dat ging tezamen met de zwakste periode van Barcelona van de laatste 30 jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat moet er aan uitgelegd worden dan? Nederland had op zo ongeveer elke positie een beter speler. Ik vraag jou toch ook niet om uit te leggen waarom Barcelona een beter elftal heeft dan Anderlecht
Rostov was ik al helemaal vergeten. Ik dacht op één of andere manier dat die wedstrijd het vorige seizoen was.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:00 schreef Vasion het volgende:
En terecht. Leuk voetbal en mooi Europees seizoen, op Rostov na, maar ach.
De Belgen hebben nog nooit gepresteerd in de echte topwedstrijden en hebben ook geen spelers in de buitencategorie die Nederland toen wel had. Hazard kan het worden.. Lukaku misschien. Maar echte winnaars zie ik niet echtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Belgen hebben een sterkere lichting dan Oranje 1998 minus Bergkamp (want die behoort tot een eerdere generatie).
Jij hebt duidelijk een Duveltje te veel op. In elke vergelijking die jij maakt is de Nederlandse speler vele malen beter. Lukaku is niet minder dan Kluivertquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist. Veel van die Oranje lichting kwam bij Barca terecht en dat ging tezamen met de zwakste periode van Barcelona van de laatste 30 jaar.
Kompany is geen Jaap Stam maar heeft wel een aantal seizoenen van wereldklasse gehad, iets dat Frank 'één fout per wedstrijd' de Boer nooit was. Het buitenland schrijft Stam terecht veel hoger aan dat mede dopingzondaar Frank de Boer.
De beste spelers van Oranje destijds waren:
Dennis Bergkamp - was al 29 jaar en behoort eigenlijk tot de vorige generatie.
Marc Overmars - Hazard is minstens net zo goed, hoogstwaarschijnlijk beter. Carrasco speelt bij een top vier club van de wereld.
Seedorf - of De Bruyne dezelfde prijzenkast krijgt valt te betwijfelen, maar individueel wel een hogere marktwaarde (tov wereldrecord) en meer individuele prijzen
Van der Sar - Courtois is net zo goed. Beiden zeker geen Buffon.
Kluivert - Lukaku is niet minder. Kluivert flopte bij topclub Milan en slaagde toen half bij een zwak Barcelona.
Davids - hier zijn een Niangolan of Dembele inderdaad duidelijk minder.
Zo kunnen we wel even door gaan. België heeft één van de duurste selecties van dit moment. Oranje had dat zeker niet. Het enige dat het huidige België niet heeft is een Bergkamp.
Als ze echt goed zijn dan spelen ze er niet of vertrekken ze eerder. Zoals Alderweireld, Dembele.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:55 schreef bijstandboy het volgende:
Hoeveel belgen zijn echt doorgebroken in NL naast nilis,vermaelen en vertonghen
(aub geen replys met chadli/huysegems/de mul)
Hazard is eenmaal speler van het jaar geweest in een topcompetitie, was dit jaar dichtbij. Dat niveau is Overmars nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een Duveltje te veel op. In elke vergelijking die jij maakt is de Nederlandse speler vele malen beter. Lukaku is niet minder dan KluivertHazard is net zo goed als Overmars
![]()
Ga toch terug naar België met je onzin man
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 goals in een seizoen. Zit Lukaku nu al boven, voor Everton ipv duopolie van Spanje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een Duveltje te veel op. In elke vergelijking die jij maakt is de Nederlandse speler vele malen beter. Lukaku is niet minder dan KluivertHazard is net zo goed als Overmars
![]()
Ga toch terug naar België met je onzin man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |