abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2017 @ 02:42:03 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_171088778
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 02:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Net als Odin.
Odin is jouw Allah.
pi_171088929
Met 'Europa' kan ik goed leven.
Maar niet met de EU!!

EU overrulende wetgeving zouden wij als Nederlanders moeten afkeuren alleen al vanwege dat wij in Nederland veel betere wetgeving hadden!

Hoorde gisteren nog zoiets 'moois', EU-landen zijn verplicht personen zelfs zonder aanklacht, uit te leveren aan de VS 8)7

Die handtekening zal wel op dezelfde manier zijn gegaan als kutje ploumen met haar handtekening onder het meer dan 3000 pag. tellende TPP :R
pi_171088948
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 02:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Odin is jouw Allah.
Als ie maar geen hoofddoek mag dragen in Europa ... ~O>
pi_171089046
quote:
19s.gif Op zondag 21 mei 2017 03:14 schreef Peace99 het volgende:
Met 'Europa' kan ik goed leven.
Maar niet met de EU!!

EU overrulende wetgeving zouden wij als Nederlanders moeten afkeuren alleen al vanwege dat wij in Nederland veel betere wetgeving hadden!

Hoorde gisteren nog zoiets 'moois', EU-landen zijn verplicht personen zelfs zonder aanklacht, uit te leveren aan de VS 8)7

Die handtekening zal wel op dezelfde manier zijn gegaan als kutje ploumen met haar handtekening onder het meer dan 3000 pag. tellende TPP :R
TPP doet Nederland niet aan mee. Is een (potentieel) verdrag tussen Amerika en voornamelijk Aziatische landen.
pi_171096147
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze kinderlijke post zegt al wel genoeg. Opgegroeid met alle voordelen van de EU en niet eens weten hoe het is met permanente grensbewaking en verschillende valuta.
Vraag me af hoe je deze conclusie trekt? Verder weet ik wat het is om te leven met permanente grensbewaking en verschillende valuta (ik heb er nu 3 fysiek in mijn klep zitten). Het is juist heel fijn om zelf je grens te kunnen te bewaken en je eigen valutapolitiek te kunnen bepalen. Dankzij statistische methode's kun je sneller dan ooit grensposten passeren en dankzij moderne betaalsystemen sneller dan ooit valuta wisselen. Als heel het voordeel van de EU op deze 2 non-argumenten is gebasseerd, dan is het des te meer reden om de EU zo snel mogelijk af te schaffen. Natuurlijk zijn de voordelen van de EU veel breder, maar de nadelen ook. Een kwestie van afwegen dus en niet de propaganda gericht op 12 jarigen na praten.
quote:
Maar je wel lekker afzetten tegen die EU omdat fascisten als Wilders en Baudet zeggen dat die kut is.
Ik heb gestemd noch op Wilders, noch op Baudet. Ik stem op de SGP. Verder vind ik het gewaagd om Wilders en Baudet als fascisten af te schilderen.

quote:
Ja natuurlijk vinden fascisten de EU kut, de EU is voortgekomen uit het verzet tegen en de overwinning op de fascisten.
Onzin. De volkeren van de Sovjet-Unie hebben samen met de Joden de hoogste prijs betaald in de Tweede Wereldoorlog. De overwinning op het fascisme is gebaseerd op inspanningen van de geallieerden en niet die van de Duitsers. De EU is eerder zelf een fascistisch instituut dat strijd tegen individuele volkeren.
pi_171105262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:47 schreef vaduz het volgende:
. Lang leve het totalitarisme! Lang leve de EU! Heil Angela! *O* *O* *O* *O* *O*
Gut..... je hebt geen echte argumenten en dan maar het spookbeeld van dictator Angela en een totalitaire staat gebruiken.
Dat schiet niet op zo met redelijk denken.
pi_171105513
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 21:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gut..... je hebt geen echte argumenten en dan maar het spookbeeld van dictator Angela en een totalitaire staat gebruiken.
Dat schiet niet op zo met redelijk denken.
In de post die je aanhaalt misschien niet, omdat dit topic al 11 pagina's loopt en ik niet elke keer een heel verhaal ga typen. Daarentegen heb ik genoeg posts op dit forum waar ik verder in ga op bepaalde aspecten van de EU. Verder kan ik niet zeggen dat in deze discussie remlof aankomt met goede argumenten. Integendeel zelfs, zoals blijkt uit zijn reactie op mijn post, waarbij hij komt met absolute non-argumenten als een gezamelijke valuta en grensbewaking, die eerder tegen de EU spreken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')