Probleem ligt volgens mij dan toch echt aan het feit dat mensen hun katten zo snel dumpenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ondertussen dat jij je kat koopt voor veel geld er ook katten in het asiel zitten die een spuitje krijgen omdat niemand ze ophaalt.
Gezelschap en vermaak is volgens mij nogal een grote functie in het leven.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Behalve voor gezelschap hebben katten gewoon geen functie.
En een gratis kat uit het asiel kan je niet vermaken op exact dezelfde manier? Moet per se een raskat zijn rightquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probleem ligt volgens mij dan toch echt aan het feit dat mensen hun katten zo snel dumpen
[..]
Gezelschap en vermaak is volgens mij nogal een grote functie in het leven.
Nee niet perse. Het moest wel een kat zijn die precies bij mij en mijn leefomgeving zou passen. Dat was met asielkatten niet mogelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
En een gratis kat uit het asiel kan je niet vermaken op exact dezelfde manier? Moet per se een raskat zijn right
is ook best hypocrietquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit hetzelfde als zeggen dat je geen dieren kunt lief hebben zolang je vlees zou eten
sorry maar dit geloof ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee niet perse. Het moest wel een kat zijn die precies bij mij en mijn leefomgeving zou passen. Dat was met asielkatten niet mogelijk.
Er is bij de meeste asielkatten bijzonder weinig bekend over waar ze vandaan komen, die vallen al af. Hoeveel blijven er dan nog over denkjequote:Op woensdag 10 mei 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
honderdduizenden katten in asiel en geen 1 matcht ?
Wat voor specifieke eisen heb jij dan wel niet dat zo eentje niet in asiel gevonden kan worden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, je hebt je denk ik niet echt verdiept in asielen.
Daar denkt je moeder heel anders over.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:
Elan heeft geen verstand van pussy.
How surprising.
Wat voor eisen waardoor jij afviel dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Daarnaast hebben de asielen in Nederland best wel strenge eisen over waar hun kat terecht komt. Daar viel ik zelf al af bij de meeste
Ik wil weten wat voor kat ik koop en hoe die kat zijn karakter is. Want het moet passen. Dat kan bij bijna geen een asielkat Een kat kan bij mij niet naar buiten, en ik ben veelal weg. Dat is voor de meeste katten niet te doen. Ben ook opgegroeid met honden en had niet lang voordat ik mijn kat kocht nog een hekel aan die beesten, dus ik wist er ook echt geen drol van. Veel succes met je asielkatquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor specifieke eisen heb jij dan wel niet dat zo eentje niet in asiel gevonden kan worden?
Ja dus?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is bij de meeste asielkatten bijzonder weinig bekend over waar ze vandaan komen, die vallen al af. Hoeveel blijven er dan nog over denkje
Naar buiten kunnen en niet fulltime werken en als je dat wel doet minimaal twee kattenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dus?
Jouw kat weet je alles van en die gooit ook de glazen van tafel.
Waarom zou je een kat willen als je ze niet kunt geven wat ze nodig hebben?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar buiten kunnen en niet fulltime werken en als je dat wel doet minimaal twee katten
Dit is echt BULLshitquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar buiten kunnen en niet fulltime werken en als je dat wel doet minimaal twee katten
Daarom, dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:43 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Waarom zou je een kat willen als je ze niet kunt geven wat ze nodig hebben?
Oke mattie, volgens mij heeft het sowieso geen zin om met je te praten want weet nu al dat alles bullshit is volgens jouquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is echt BULLshitMijn zus heeft binnenkat uit asiel en die werkt gewoon fulltime.
Mensen nemen toch juist een kat ipv een hond als ze fulltime werken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is echt BULLshitMijn zus heeft binnenkat uit asiel en die werkt gewoon fulltime.
Oh geloof best dat er criteria gesteld worden, alleen dat wat je zegt is aantoonbaar onzin.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke mattie, volgens mij heeft het sowieso geen zin om met je te praten want weet nu al dat alles bullshit is volgens jou
Fijn dat je je niveau aanpast.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok je hebt gelijk, ik heb die kat alleen gekocht omdat ik zo veel geld heb dat ik niet wist wat ik er mee moest dus ging maar nutteloos spenderen. Wie vindt dat nou niet leuk
Geloof eigenlijk niet dat solitaire katten eenzaam worden. Europese wilde kat leeft ook 50/50 solitair als in groepsverband.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:45 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Mensen nemen toch juist een kat ipv een hond als ze fulltime werken?
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof eigenlijk niet dat solitaire katten eenzaam worden. Europese wilde kat leeft ook 50/50 solitair als in groepsverband.
Mijn moeder moest zelfs 1 kat wegdoen omdat de andere daar stress van kreeg. Die was niet gewend zijn territorium te delen.
Dus wat Crack zegt klopt sowieso niet.
Moet jij toch lekker weten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Dat jij dat niet zou doen prima, maar jank niet zo om wat ik doe man
Wat? Je quote me, natuurlijk voel ik me aangesprokenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij toch lekker weten.
Blijkbaar voel je je wel enorm aangesproken.
What else is new he
Had het over katten in het algemeen en jij betrekt het VOLLEDIG op je eigen situatie. Elk aspect van die post.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Je quote me, natuurlijk voel ik me aangesproken![]()
Ieder argument wat ik zeg is onzin, terwijl het hier ook veelal om een mening gaat. Dus waar slaat dit allemaal op?quote:
Uh, ja omdat ik zelf een voorbeeld ben van iemand die een raskat koopt en je het beste over mijn eigen beweegredenen kan vertellen dan over die van anderen die ik niet kenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had het over katten in het algemeen en jij betrekt het VOLLEDIG op je eigen situatie. Elk aspect van die post.
Ik haakte alleen even in op wat jij stelde dat asiels iemand per definitie geen binnenkat mee zouden willen geven als je fulltime werkt. Dat is gewoon echt niet waar. Maar misschien heb jij die ervaring van waar jij bent geweest, dat zou kunnenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ieder argument wat ik zeg is onzin, terwijl het hier ook veelal om een mening gaat. Dus waar slaat dit allemaal op?
Ken meer stellen die een kat uit het asiel hebben en beide fulltime werken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uh, ja omdat ik zelf een voorbeeld ben van iemand die een raskat koopt en je het beste over mijn eigen beweegredenen kan vertellen dan over die van anderen die ik niet ken![]()
Dat leek mij persoonlijk logischer.. maar gelukkig trok jij het heel breed, en had jij het niet over de kat van je zus en je moeder en was mijn verhaal daardoor onzin.
En nee, ik stoor me daar niet aan. Maar zeg het enkel omdat jij je daar schijnbaar bij mij wel aan stoort maar het zelf volgens mij ook doet?
Dat kan. Nogmaals, ik wilde zekerheid over hoe en wat ook omdat ik katten niet ken en aan de meeste nog steeds een schijthekel heb. Ik heb daar dat bedrag voor over, verder heb ik niks met die asielkatten te maken. Het zijn mijn beesten niet en ook nooit geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken meer stellen die een kat uit het asiel hebben en beide fulltime werken.
Zie het probleem ook niet zo . Een daarvoor geschikte asielkat kan toch prima overdag alleen zijn?Jij deed het zo overkomen alsof dat standaard procedure is en ik me er meer in zou moeten verdiepen .
Oh, normaal meer vaste routine wel dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:05 schreef Elan het volgende:
Die huiskat die ik heb is al een paar dagen niet meer komen eten Crackie pfff
om de dag ongeveerquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, normaal meer vaste routine wel dan?
Nee joh zo snelquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
om de dag ongeveer
maar eergisteren was ik niet thuis dus misschien denkt hij fuck dit ik zoek een nieuw adres
hoop het je raakt toch gehecht aan zo'n beestje.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh zo snel![]()
![]()
Die komt wel weer, of hij krijgt ergens anders meer aandacht en lekkerder eten
Helloquote:
En zo'n beestje toch ook wel aan jou zul je zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hoop het je raakt toch gehecht aan zo'n beestje.
Nee, ik wilde nog even wat lezen en toen was het te spannendquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je alle optredens nog teruggezien?
Gingen we zaterdag de finale nou samen kijken trouwens?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde nog even wat lezen en toen was het te spannend![]()
en toen slaapj
doe vanavond wel, hoop ik
Ja, ik moet even kijken want moet om 7 beginnen de volgende dagquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gingen we zaterdag de finale nou samen kijken trouwens?
Ben vergeten of het kon.
Okok.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik ging er nog wel van uit, alleen even kijken hoe dood ik ben en tot hoe laat ik dan blijf
Jaquote:
Ik had zo'n blikje mojito smaak.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, had jij beide smaken van Finley geproefd?
Ohja, ik heb die citroen vlierbloesem en die bloedsinaasappel. Vond je die citroen droog?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zo'n blikje mojito smaak.
En een fles citroen vlierbloesem.
Het gebeuren met bloedsinaasappel heb ik laten staan.
De mojito meer, maar de citroen ook redelijk droog ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb die citroen vlierbloesem en die bloedsinaasappel. Vond je die citroen droog?
Ok, ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mojito meer, maar de citroen ook redelijk droog ja.
Wat fijn zegquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het altijd als ik in de spiegel kijk.
Hmhm, morgen ga ik super vroeg beginnen is de planning.quote:
misschien als ik vandaag Staatsloterijtje heb gewonnenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf..
Uit in de Ikea? Wat?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Morgen ga ik uit, in de Ikea. Met Crazy Pianos![]()
dus ik zie er niet echt tegenop
Waarom jij wel, Kaneel?
neem dan opquote:Op donderdag 11 mei 2017 10:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet ook niet wie er belt, maar diegene blijft godvertyfus bellen man echt. Normaal hang je wel op als dat ding paar keer is overgegaan toch, NEE GEWOON BLIJVEN HANGEN. LEKKER LATEN RINKELEN![]()
![]()
Het is absoluut niet voor mij bedoeld, en ziekenhuis dus nee ga ook niet doenquote:
gewoon opnemen namens degene voor wie het isquote:Op donderdag 11 mei 2017 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is absoluut niet voor mij bedoeld, en ziekenhuis dus nee ga ook niet doen
quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon opnemen namens degene voor wie het is
Hehe, nou ik moet gewoon werken hoor. Nouja, gewoon.. ik begin vanavond om 00:00 en ben klaar om 08:00. Het is feest want Ikea Delft bestaat 25 jaarquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit in de Ikea? Wat?
Ja weet niet. Zit gewoon laatste week niet lekker in mijn vel. Doemdenken, emo momenten.
En dan heb ik morgen mijn lastige klassen waar ik moe van word. En leerlingen van vorig jaar die vragen of ik ze last minute kan helpen voor hun eindexamen terwijl ik er eigenlijk met mijn hoofd niet bij ben. Zie er daardoor een beetje tegenop.
Maar omdat ik ook niet op de bank wil zitten niksdoen, voelt het nog raarder.
Done.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:54 schreef Typisch het volgende:
Wie heeft hier Tjacka zijn nummer?
App hem aub effe dat hij moet reageren op mijn dm.
Is voor kaarten voor Ajax voor mijn pa.
niet als je het organisch doet zoals ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt helemaal verroteven je ritme omgooien heeft echt veel invloed
organisch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
niet als je het organisch doet zoals iklulz but yeah, als je t moet forceren wel ja.
Organisch! Ik laat m'n ritme gewoon vanzelf steeds wat verschuiven tot het omgedraaid isquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
organisch?
En ik denk niet dat jij werkdagen hebt waar je ook gewoon 's ochtends moet beginnen en dan 's avonds ineens om 00.00 weer moet werken of wel
Steeds wat verschuiven gaat helaas niet in één dagquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Organisch! Ik laat m'n ritme gewoon vanzelf steeds wat verschuiven tot het omgedraaid isen nee, gelukkig niet! rip u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte ermee dan maarquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Steeds wat verschuiven gaat helaas niet in één dag
Denk dat ik me vanavond wel lekker voel hoor, en dan morgen weer kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |