Nee, ik wilde nog even wat lezen en toen was het te spannendquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je alle optredens nog teruggezien?
Gingen we zaterdag de finale nou samen kijken trouwens?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde nog even wat lezen en toen was het te spannend![]()
en toen slaapj
doe vanavond wel, hoop ik
Ja, ik moet even kijken want moet om 7 beginnen de volgende dagquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gingen we zaterdag de finale nou samen kijken trouwens?
Ben vergeten of het kon.
Okok.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik ging er nog wel van uit, alleen even kijken hoe dood ik ben en tot hoe laat ik dan blijf
Jaquote:
Ik had zo'n blikje mojito smaak.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, had jij beide smaken van Finley geproefd?
Ohja, ik heb die citroen vlierbloesem en die bloedsinaasappel. Vond je die citroen droog?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zo'n blikje mojito smaak.
En een fles citroen vlierbloesem.
Het gebeuren met bloedsinaasappel heb ik laten staan.
De mojito meer, maar de citroen ook redelijk droog ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb die citroen vlierbloesem en die bloedsinaasappel. Vond je die citroen droog?
Ok, ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mojito meer, maar de citroen ook redelijk droog ja.
Wat fijn zegquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het altijd als ik in de spiegel kijk.
Hmhm, morgen ga ik super vroeg beginnen is de planning.quote:
misschien als ik vandaag Staatsloterijtje heb gewonnenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |