abonnement Unibet Coolblue
pi_170795900
Toen ik zwanger raakte van Twix hebben wij gekeken naar hoeveel dagen we in totaal willen werken. Ideaal leek ons 8.
Dat werd na wijs beraad 5 voor hem en 3 voor mij (want man heeft goede baan met dito salaris).
Nu is een volledige dag thuis blijven van het werk bij een ziek kind nog niet aan de orde geweest hier omdat ik in de ziektewet zit en dus alle ziekenhuisopnames van Twix 'gewoon' bij hem kon blijven.
Maar ook man heeft al wel wat uren (zorg)verlof opgenomen tijdens de ziekenhuisopnames om er samen voor Twix te kunnen zijn en ook omdat zijn baas wel eens zei: "Je kunt hier beter gemist worden dan thuis."
pi_170795939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Miezziej het volgende:
Als je je werk bij de lunchroom leuk vindt is het toch prima :P "echte baan" :')

Ik kijk soms ook wel een beetje rond. Maar veel dingen zijn fulltime. Of doorgroeimogelijkheden, ambities, 'leuke' borrels (als rasechte zolderkamerautist past dat natuurlijk niet bij me), geen 9-tot-5-mentaliteit enzo.
Ikzelf ben dus ook niet echt ambitieus en ga dus ook niet solliciteren naar aanleiding van zulke vacatures :P

Mijn vroegere baan in een winkel vond ik dan stiekem ook best leuk :D Nu heb ik een 'echte baan', en denk ik soms met weemoed terug aan de werkzaamheden in de winkel :+
Dat had ik tijdens mij studie/stages. Ik vond dat helemaal niet zo leuk als mijn werk. En toen ben ik me gaan afvragen voor wie ik dat nu eigenlijk allemaal deed. Niet voor mezelf in ieder geval.
Wat een genot was het dan ook toen ik weer kon slapen, na het stoppen met mijn studie. Dat heb ik dus gewoon een paar jaar slecht gedaan, puur vanwege de druk van buitenaf :') zo dom van mezelf..
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170795985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:21 schreef L-E het volgende:
Het is misschien meer een hoekijkjenaarjewerk-ding dan een generatieding. Mijn schoonmoeder&nieuwe man (beide rond de 50) nemen zelfs geen verlof als een kleindochter overlijdt. Letterlijk zo gezegd ook: 'We kunnen niet komen he, want we moeten werken'. Wat er ook gebeurt, werk gaat door. Dat leeft echt heel sterk bij ze. Terwijl mijn schoonvader (dezelfde leeftijd) acuut uit een meeting met een Japanse delegatie is gelopen om naar ons toe te rijden. Het is een kwestie van prioriteiten, ook bij ons gaat het gezin voor alles en toch doen we het beide erg leuk op het werk. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten :)
Dat is geen hoekijkjenaarjewerk-ding, dat is respectloos.
Je zoon en schoondochter verliezen hun dochter (en jij dus een kleindochter) en je stelt je werk boven hen?? Daar kan ik alleen maar heel verdrietig van worden. :*
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:24:43 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170795986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
F. had een aantal jaar terug een gesprek waarbij hij aangaf dat hij op een bepaalde dag niet een vaste vergadering kon plannen om 9.00 uur omdat hij die dag de kinderen naar school bracht. Zei die manager tegen hem: Kan je vrouw niet wat minder gaan werken dan?
Waarop F zei: Ehm, als er bij ons thuis iemand minder zou gaan werken zou ik dat zijn, zij verdient meer dan ik met minder uur.' :D

Nou ja, en al zou dat van dat verdienen niet zo zijn, want een achterlijke vraag sowieso.

Inmiddels ligt de situatie anders en probeerde ik F. laatst zo ver te krijgen dat ik mijn werk op mocht zeggen wegens IKWILDITNIETMEER en lekker rustig voor de kinderen, geen BSO meer nodig enzo, maar echt no way... 'En dan zeker thuis gaan zitten inkakken.' :') :D

Dus... als iemand nog een leuk baantje weet... O-) Ik zie wel leuke dingen, maar de zijn full-time, en dat gaat simpelweg nog niet.
Ik draaide voor mn vakantie iets teveel uur en iets teveel projecten in 1x. Toen Joene me huilend achter mn pc vond toen hij terug kwam van de fitness was het eerste wat hij zei: "Waarom doe je dit, je hoeft toch helemaal niet te werken?"

Ik snap dat het op dat moment wel lief bedoeld is en als steunende en praktische oplossing, maar eigenlijk is het nogal denigerend.. Ja dat ik het even een beetje druk heb tot randje overwerkt dat hoort ook wel een beetje bij mn functie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:26:14 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170796026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik draaide voor mn vakantie iets teveel uur en iets teveel projecten in 1x. Toen Joene me huilend achter mn pc vond toen hij terug kwam van de fitness was het eerste wat hij zei: "Waarom doe je dit, je hoeft toch helemaal niet te werken?"

Ik snap dat het op dat moment wel lief bedoeld is en als steunende en praktische oplossing, maar eigenlijk is het nogal denigerend.. Ja dat ik het even een beetje druk heb tot randje overwerkt dat hoort ook wel een beetje bij mn functie.
Stel je eens voor dat jij het omgekeerd tegen hem zou zeggen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:27:31 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170796065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat jij het omgekeerd tegen hem zou zeggen :D
Gokje, dan zegt ie zn baan op :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170796079
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is geen hoekijkjenaarjewerk-ding, dat is respectloos.
Je zoon en schoondochter verliezen hun dochter (en jij dus een kleindochter) en je stelt je werk boven hen?? Daar kan ik alleen maar heel verdrietig van worden. :*
+1 ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:33:16 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170796197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gokje, dan zegt ie zn baan op :D
Oh :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:35:35 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170796240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh :') :X
Hij wilt voor zichzelf beginnen, maar dan wel met wat zekerheid dat ik alle vaste lasten zou kunnen dragen.
Zoalng we geen overzicht hebben wat die vaste lasten zijn....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170796248
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is geen hoekijkjenaarjewerk-ding, dat is respectloos.
Je zoon en schoondochter verliezen hun dochter (en jij dus een kleindochter) en je stelt je werk boven hen?? Daar kan ik alleen maar heel verdrietig van worden. :*
Ja, dit. Ik reageerde er verder niet inhoudelijk op omdat ik er geen woorden voor heb...

Mijn ouders hebben de calvinistische instelling van hard werken onder alle omstandigheden zo ongeveer uitgevonden maar toen hun kleindochter van drie jaar overleed, werd alles verder onbelangrijk en was er alleen ruimte voor verdriet. Ik kan me niet voorstellen hoe werk daarbij prioriteit kan hebben. Al ben je de president van de Verenigde Staten. Ik vind het heel rot dat je zoiets hebt moeten meemaken van je ouders, L-E.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:36:51 #110
73386 Fazz
onderweg
pi_170796262
Wat ik wel jammer vind is dat minder werken vaak ook minder interessant werk betekent. Ik werk nu met OSV 28 uur en heb echt wel ingeleverd aan interessante projecten :{

Na herhaaldelijk aangeven bij mijn leidinggevende ziet het er na uit dat ik na mijn verlof wel weer toffe dingen kan/mag gaan doen O+
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:38:11 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170796294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij wilt voor zichzelf beginnen, maar dan wel met wat zekerheid dat ik alle vaste lasten zou kunnen dragen.
Zoalng we geen overzicht hebben wat die vaste lasten zijn....
Tsja, dan wordt het tricky.... hopen dat dat moment een beetje rap eens komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:39:40 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170796323
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:36 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat minder werken vaak ook minder interessant werk betekent. Ik werk nu met OSV 28 uur en heb echt wel ingeleverd aan interessante projecten :{

Na herhaaldelijk aangeven bij mijn leidinggevende ziet het er na uit dat ik na mijn verlof wel weer toffe dingen kan/mag gaan doen O+
Ja ik snap beide kanten. Ik kan geen projecten draaien als ik niet op de drukke momenten gewoon 40 uur plus meedraai.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:42:37 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170796389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, dan wordt het tricky.... hopen dat dat moment een beetje rap eens komt.
Of niet en gewoon lekker voor een werkgever blijven werken. Het heeft ook voordelen dat je gegarandeerd inkomen hebt, je de deur kan dichttrekken op vrijdag als je op vakantie gaat... Bij een eigen bedrijf gaan er het bij opstarten en de begin jaren er in elk geval genoeg uren inzitten.

Het is niet zo dat ik een stap opzij moet doen omdat hij dat graag zou willen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:46:58 #114
73386 Fazz
onderweg
pi_170796464
Ja dat snap ik ook wel :) Ik vind het vooral voor mezelf lastig omdat het dan een keuze lijkt te zijn; óf interessant werk óf tijd thuis met je gezin.

Gelukkig ligt het toch wel wat genuanceerder meestal :)

Reminds me, ik wilde tijdens dit verlof m'n cv weer eens updaten en wat gaan netwerken :+
pi_170796622
Ik ben wel vrijwillig thuisblijfmoeder voor dit moment. Als de kinderen (of iig de oudste) naar school gaan is het plan dat ik weer ga werken, maar hoe/wat bekijk ik tzt. Ik kreeg vandaag een functie doorgestuurd van een vriendin die echt heel erg bij mij zou kunnen passen :o dan kriebelt het wel even. maar 0,6-0,8 ;( daar ben ik echt nog niet aan toe, mijn mannetjes zo weinig zien.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 13:07:26 #116
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170796850
Ik vond mijn werk niet zo leuk en verdiende veel minder dus toen wij O kregen heeft mijn man de ruimte gepakt voor zijn carriere en ik werkte 3 dagen. Toen hij naar school ging kreeg ik een kans bij een multinational. Ik ging wat meer werken, manlief wat minder. Opeens bleek ik mijn vak toch wel weer leuk te vinden :D
Nu verdienen we weer wat meer in verhouding naar elkaar.
Hij doet de ochtenden en wil bewust op fietsafstand werken zodat hij O naar school kan brengen. Ik begin juist vroeg zodat ik er 's middags kan zijn.
Ik ben heel blij dat precies toen O naar school ging deze leuke baan zich aandiende. Scheelde een hoop wikken en wegen qua overdag van hem weg zijn of niet.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 mei 2017 @ 13:46:21 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170797667
Hier ook vrijwillig thuis :) ik werk wel (heel weinig tho) thuis. 't rotte is dat mn lief in Amsterdam werkt, dus elke dag anderhalf uur heen en net zo lang terug reist. Mijn beroep is ook niet in eigen stad te doen, dus als ik weer aan de slag ga is dat ook minstens 3 kwartier reizen :{ dan wil m'n lief eerst dichterbij werken.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170797871
Zoiets heb ik ook pinquit. Ik zit dan niet vrijwillig thuis. Maar hij werkt in Rotterdam en is op zn vroegst half 7 thuis. Normale tijd is tussen 7 en 8. Mijn werk (IT) is niet parttime uit te voeren. Althans 32 uur is het minst. Maar omdat meneer zolaat thuis is en veel uur werkt is een baan die ook gedeeltelijk in de avonduren (zoals kassa bijv) ook niet ideaal. En in de weekend al helemaal niet omdat ik dan meneer weer eens een keer echt zie :') Maar we blijven solliciteren :)
Al begon ik vanmorgen hoopvol en is die moed me even in de schoenen gezakt :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170797959
Leuk om alle overwegingen te lezen! :)

Wij hebben ook gekeken wat we als 'totaal-hoeveelheid' werkdagen samen fijn vinden, en dat is 7. Ik werk er 4, vriend 3. 0,8 fte vind ik als best veel klinken, maar toch heb ik echt geen enkel gevoel van drukte. Het scheelt dat 0,8 bij mij 30 uur is, dat ik in dezelfde stad werk als woon, en belachelijk veel vrije dagen heb.

Ik vind het zo fijn om gewoon rust te hebben in de ochtenden, en ook niet achterlijk laat thuis te komen.
pi_170798173
Tally. Herkenbaar. Hier had ik vorige maand dat de moed even helemaal gezakt was. Bij mij uit dat in dat ik even dichtsla. Ik durf dan niet te solliciteren omdat ik bang ben voor weer een afwijzing. Deze maand weer wat meer moed (maar wel nog steeds weinig hoop)
pi_170798244
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is geen hoekijkjenaarjewerk-ding, dat is respectloos.
Je zoon en schoondochter verliezen hun dochter (en jij dus een kleindochter) en je stelt je werk boven hen?? Daar kan ik alleen maar heel verdrietig van worden. :*
Ik ook.
pi_170798630
Voor de mei vakantie hield de oudste haar kinderfeestje. Ze nodigde een heel lief (en rustig) meisje uit die stond te poppelen om mee te gaan. De ochtend voor het feestje kreeg ik een berichtje van haar moeder dat ze niet mee ging omdat ze een week er voor een zusje had gekregen die te vroeg geboren werd en heel veel zorg nodig had (in het ziekenhuis). Die dag zouden ze eindelijk even tijd voor elkaar hebben dus ging ze niet mee. Ik sprak haar gister en hoorde dat het zusje eindelijk thuis is. Nog wel heel veel zorg nodig heb maar ze hoeven nu niet hele dagen in het ziekenhuis te blijven. Ik heb afgesproken dat ik al haar kinderen (bij elkaar nu 5) op de baby na meeneem naar Monkeytown om nog eens de verjaardag van de oudste te vieren zodat ze iets leuks hebben. Het verhaal laat me echter niet los dus ik ben vanmorgen bij de bloemist een bosje bloemen gaan bestellen voor dr zodat ook moeders iets leuks heb. Ondanks dat we elkaar niet veel spreken en onze dochtertjes nu even niet bij elkaar in de klas zitten (gedeelde klassen. Zij in groep 3 en de mijne in 2). Blijf ik maar steeds aan haar en dr dochtertje denken en bedenken wat ik nog meer voor ze kan doen.

Later bedenk ik me weer misschien zit ze hier helemaal niet op te wachten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 14:38:53 #123
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_170798648
Ik zit ook thuis. Nu de jongste 2 is wil ik wel iets, maar weet niet wat en met mn pols kan ik ook niet zo veel :{
Mijn man werkt 4 dagen voor de baas waarvan op dinsdag thuis en op vrijdag is hij voor zichzelf bezig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_170798806
L-e, :*
Ik snap echt niet dat je werk ooit voor je (klein)kind stelt
  dinsdag 9 mei 2017 @ 14:49:55 #125
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170798874
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:37 schreef Tally het volgende:

Later bedenk ik me weer misschien zit ze hier helemaal niet op te wachten :')
Dan zal ze dat wel aangeven, verder it takes a village enzo O+
Ik vond het geweldig als er ouders mijn oudste naar huis brachten zodat ik niet met al mijn kinderen mijn kind voor een speeldate hoefte op te halen. De dagen dat ik dus niet 5 keer met 3 kinderen op pad hoefde voelde voor mij echt heel luxe. :Y
pi_170799375
Ik weet niet of ze op hulp zit te wachten, Tally, maar alleen al het idee dat iemand aan ze denkt, hulp aanbiedt en het gebaar van een bloemetje zal ze vast heel goed doen. Ik vind het lief van je :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170799389
Juist lief dat je dat doet, Tally!

Ik werk 3 dagen (2,5 eigenlijk), hij gemiddeld 4 dagen. Ik ben 2 dagen met J thuis, hij meestal 1. Het is afhankelijk van de locatie van de klant of hij (filetechnisch gezien) J kan brengen of halen bij het kdv. Bij de vorige klant bracht hij en haalde ik. Nu moet ik zowel brengen als halen en dat maakt mijn werkdagen best stressig, met 45 min reistijd en kans op file. Ik kom relatief laat binnenvallen en moet ook relatief vroeg weer weg. Dus alles wat op die dagen kan blijven liggen prop ik dan maar in de "vrije middag" die ik eigenlijk heb.
Als ik nou eens een baan op fietsafstand zou vinden, dat zou veel tijd schelen! Ik heb ooit gesolliciteerd bij mij in de straat, maar toen had ik te weinig ervaring en nu worden er geen fatsoenlijke contracten meer gegeven.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 15:43:34 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170800144
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hier heb je confronterend :6
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170801663
Voor wij kinderen hadden zei mijn man altijd dat hij best thuis zou willen blijven. Toen kregen we de oudste en zijn we beide blijven werken. Waarbij bij nood hij thuis zou blijven want makkelijker te regelen dan met mijn baan in de zorg.

Toen ik vond dat mijn reistijd te veel was ben ik minder gaan werken en via het uitzendbureau en droeg hij zorg voor de vaste lasten. Nu werk ik in de avonden/nacht. Maar zodra hij geen baan meer heeft bij bv de volgende reorganisatie blijft hij thuis en ga ik weer meer werken.

Als ik nu later thuis ben door een crisis blijft hij ook thuis tot de kinderen op school zitten.
Niemand die daar iets negatiefs van vind.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:17:55 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_170802690
Ik heb uit volle overtuiging de keuze gemaakt thuis te blijven voor de kinderen en de man kostwinner te laten zijn.
Wanneer de jongste naar school ging zou ik weer aan de slag gaan. Tussendoor raakte ik arbeidsongeschikt dat gooide wel wat roet in het eten :P
En nu heb ik er vrede mee dat het zo gelopen is. Dan maar niet meer buiten de deur aan het werk. Kinders zijn al wat groter maar vinden het nog wel erg prettig dat ik thuis ben. Daarnaast klooi ik nog wat online aan om bezig te blijven. Denk aan beheer social media voor patientenvereniging enzo :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:32:40 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170802995
Pre kind was mijn ideaal allebei 4 dagen werken. Dat zou qua salaris etc ook prima kunnen, dat zat toen nog vrij dicht bij elkaar. Maar ik zat toen ik zwanger werd niet lekker op mijn plek en ik vond 3 dagen weg van huis al verschrikkelijk. Dus ouderschapsverlof opgenomen. Na verlof van de meiden kwam ik thuis te zitten en samen besloten dat ik thuis bleef. Dat was goed voor het moment maar zeer zeker niet makkelijk. Het lijkt veel leuker en makkelijker dan het is. Nu werk ik weer sinds een jaar en ik vind het heerlijk. Maar ik heb wel veel in moeten leveren qua salaris en functie inhoud. Maar tegelijkertijd ben ik wel blij hoe ik alles nu kan regelen met thuis. Ik ben flexibel met thuiswerken en ik werk in onze stad. Mijn man heeft veel reistijd (3 uur per dag) maar wel veel vrije dagen dus die lost aangekondigde opvangproblemen op.
pi_170803022
Toen we net samen waren was ik hoofdverdiener en riep hij altijd dat hij wel voor de kinderen ging zorgen. Dat liep ff anders :') Hij kwam in een Gouden Kooi terecht. Geen klagen daarover behalve dan de reistijd. En ik in de ww :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:44:09 #133
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170812448
Hele dagen thuis blijven is voor mij echt de zwaarste taak die ik mij in kan denken. Ik hou echt heel veel van mijn kinderen, maar zorgen is niet perse mijn natuur, waardoor het mij zelf heel veel energie kost om met alle belangen bezig te zijn ipv mijn belangen (en daarmee mijn taak op mijn werk) op andere over te brengen.

Ik werk nu 3 dagen en idealiter zou ik 4 fijner vinden, maar dan zou vriend ook 4 moeten gaan werken. Dat gaat niet gebeuren en als ik in september weer ga studeren heb ik in het 2e jaar anderhalve dag tijd om echt met school bezig te zijn als de mannen op school zitten. Dat is wel een ongekende luxe denk ik.

Om die reden denk ik juist dat ik omdat ik parttime werk veel meer kansen krijg om mijn carriere voor te bereiden dan anderen. Maar ik ben op deze functie aangenomen toen ik zwanger was, dus ik denk niet dat mijn werkgever geheel representatief is wat dat betreft :+ .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:26:03 #134
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170818197
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:34 schreef Tally het volgende:
Toen we net samen waren was ik hoofdverdiener en riep hij altijd dat hij wel voor de kinderen ging zorgen. Dat liep ff anders :') Hij kwam in een Gouden Kooi terecht. Geen klagen daarover behalve dan de reistijd. En ik in de ww :')
Waar bedoel je met die Gouden Kooi?
in de haak.
pi_170821831
Een baan waarbij de nadelen (zoals in dit geval de reistijd) niet opwegen tegen het salaris en de arbeidsvoorwaarden. Oftewel de 'randvoorwaarden' maken dat je blijft terwijl je anders misschien allang iets anders had gezocht.
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:39:46 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170824350
Ik moest aan het tv programma denken :D.
KuikenGuppy
pi_170824618
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:

En nu heb ik er vrede mee dat het zo gelopen is. Dan maar niet meer buiten de deur aan het werk.
Maar dat is echt definitief, als in: dat het nooit meer zal kunnen/lukken?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:11:17 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_170825966
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daarnaast klooi ik nog wat online aan om bezig te blijven.
Keep on posting! Ik grinnik er regelmatig om. :*

Pyjamadagen: check, heerlijk! (op zijn tijd).
Alleen thuisblijven: durft 10-jarige nog niet...
Werk: ik ben kostwinner met 3 dagen, man is huisvader en schnabbelt er wat bij met zijn uit de hand gelopen hobby.

Edit: haha, ik haal twee topics door elkaar geloof ik. Had even bijgelezen bij kleuter/puber en hier.

[ Bericht 6% gewijzigd door Moonah op 10-05-2017 13:16:32 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:10:07 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170830006
Hier voor de allereerste keer een speelafspraakje. Ik ben compleet gesloopt met 4 kleuters in huis en tuin :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:36:09 #140
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170830564
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:10 schreef Kyara het volgende:
Hier voor de allereerste keer een speelafspraakje. Ik ben compleet gesloopt met 4 kleuters in huis en tuin :')
Sterkte! Kon je er niet eentje uitruilen? Kindje komen spelen, prima, maar dan moet er ook 1 kleuter bij een ander gaan spelen >:)

O, en eerste speelafspraak was hier op een donderdag, dan is t maar anderhalf uur voordat ouders weer komen ophalen want etenstijd. Woensdag was geeeeeen optie voor mij (de eerste keer dan he, vond het zelf ook best spannend...
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:44:15 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170830724
Hahaha, nee helaas. Maar ik had nog een afspraak met de juf dus meisje is pas om 14.00 uur gebracht. Dus qua lengte viel het ook wel mee ;)

En ik werk op maandag, dinsdag en donderdag en oma ziet playdates nog niet zo zitten op haar oppasdagen (begrijpelijk).

Dit meisje kon je er verder goed bij hebben hoor. Maar mijn huis is ontploft en zo. Maar ze hebben wel heel leuk met z'n vieren gespeeld en dat had ik niet verwacht.
pi_170830774
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:44 schreef Kyara het volgende:
Hahaha, nee helaas. Maar ik had nog een afspraak met de juf dus meisje is pas om 14.00 uur gebracht. Dus qua lengte viel het ook wel mee ;)

En ik werk op maandag, dinsdag en donderdag en oma ziet playdates nog niet zo zitten op haar oppasdagen (begrijpelijk).

Dit meisje kon je er verder goed bij hebben hoor. Maar mijn huis is ontploft en zo. Maar ze hebben wel heel leuk met z'n vieren gespeeld en dat had ik niet verwacht.
4 klinkt ook meteen als een halve klas! :P

Hier vind ik playdates juist superchill, normaal moet ik kleuter nog wel een beetje helpen entertainmentgewijs. Met een vriendje erbij is juist zo makkelijk!

Hier wel altijd maar iets van anderhalf uur altijd. En op woensdag dan eerst even thuis eten en dan vanaf uur of 14 spelen.
pi_170832805
Ik had gisteren een eerste speelafspraakje hier. Ik zat al te twijfelen, ik had Ow nog nooit over het jongetje gehoord. Maar hij wou zo graag...
Ben de hele middag bezig geweest met het gezellig te houden ;)

Vandaag kwam z'n vriendje. Hij was daar al eens geweest en dat ging goed. En hier heb ik gewoon m'n was kunnen doen, keuken schoongemaakt en zelfs een beetje gewerkt :o

Ik heb al met z'n moeder afgesproken dat ze beste vriendjes gaan worden ;)
  woensdag 10 mei 2017 @ 19:42:25 #144
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170834343
Bij dit meisje waren ze al op het verjaardagsfeestje geweest :D En ik hoor haar naam continu dus dat komt goed. Ik vond het ook wel leuk dat M ook meespeelde. Meisje is een jaar ouder dus die komt in groep 3 waarschijnlijk bij M in de klas.
  donderdag 11 mei 2017 @ 00:21:41 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_170842320
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar dat is echt definitief, als in: dat het nooit meer zal kunnen/lukken?
Nee dat gaat echt niet meer lukken. Heb een genetische aandoening, dus behandeling is ook niet echt mogelijk. Alleen symptoombestrijding en pijnbestrijding. Maar dat is dweilen met de kraan open. Dus ik hou mezelf koest en dan kan ik nog wel eens wat leuks doen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 mei 2017 @ 00:22:13 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_170842327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:11 schreef Moonah het volgende:

[..]

Keep on posting! Ik grinnik er regelmatig om. :*

Haha ik doe mijn best!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_170846563
Leuk om de overwegingen van wel/niet werken te lezen. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik mijn kinderen pas naar een opvang of go zou willen doen als ze wat kunnen praten. Gelukkig ondanks de vervelende omstandigheden wel de mogelijkheid om dat te kunnen doen.

Hier nog 8 dagen tot de verhuizing, pfff wat een werk! Het grootste deel aan voorbereiden doe ik zelf en op de verhuisdag zelf alleen in het nieuwe huis hulp. Nu die vervelende fase dat véél is ingepakt maar in elke kamer nog wel iets in gebruik is, waardoor niets echt af voelt. Ik ben ook nog nooit verhuisd met een verhuisbedrijf, ben benieuwd hoe dat gaat (hoe snel, blijf je erbij, ga je tegelijk weg, etc).
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:44:53 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170849050
toen ik ging verhuizen naar noorwegen ,kwam er een bedrijf alles inpakken..
in een ochtend hadden ze met 6 man alles in dozen gestouwd en uit elkaar gestrokken
en met de lift van de 6e etage in de vrachauto gestopt..
amazing!
ik bleef er bij,ze hadden nog enkele vragen..
en een beetje koffie zetten enzo..:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_170850161
Succes/sterkte met verhuizen Madivi, het is een hele klus zo in je eentje en dan ook nog twee kleintjes erbij :*

Hier geen ervaring met het laten inpakken van spullen, maar voor de verhuizing zelf was een verhuisbedrijf wel erg fijn. Telefonisch hebben ze een ruwe schatting gemaakt van hoeveel spullen en of er extra liftjes ed nodig waren voor de grote spullen (bij het oude huis niet, bij het nieuwe huis wel) om te bepalen wat voor formaat verhuiswagen er nodig was, dozen en ander verpakkingsmateriaal kwamen ze een paar weken van tevoren langsbrengen. Op de dag zelf belden ze om 8.00 aan met een man of 4, wij zijn de auto in gestapt en rond 12.00 waren ze bezig bij het nieuwe huis alles uit te laden. Terwijl zij alles in de goede kamer neerzetten (goed labelen!), konden wij de spullen uitpakken. In de keuken stonden koffie/fris en snacks, lunch hadden ze zelf bij zich. Ik geloof dat ze rond 16 uur klaar waren, en dat was inclusief vertraging omdat er een andere verhuislift moest komen om over het dakterras te kunnen. De lege dozen haalden ze op afspraak op, dat kan een week later zijn maar eerder/later had ook gekund, er zit geen maximale tijd op ofzo.

Ideaal dus, geen gestress/geregel/gesjouw voor ons en aan het einde van de avond waren alle dozen leeg :Y)
pi_170850430
Oh dat klinkt ideaal! Is dat ook nog een beetje betaalbaar? Tot nu toe is het hele verhuisplan nogal prijzig.
pi_170851365
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door F_r op 11-05-2017 16:12:08 ]
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 14:31:19 #152
5428 crew  miss_sly
pi_170851462
Wat is je dilemma? Kind komt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 mei 2017 @ 14:32:20 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170851487
En wat is je dilemma?
Dan komt ze toch zonder cadeau?
pi_170851517
FR maw zonder kadootje zou ze wel komen? Zou ik vragen of ze toch komt.
Met een meidenkwartet
  donderdag 11 mei 2017 @ 14:40:25 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170851692
Ferrari, ik zou het gewoon voor kennisgeving aannemen en zeggen dat kind welkom is, met of zonder cadeau. En verder zoeken de ouders het zelf maar uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170852151
Ik had al aangegeven dat ze zonder cadeau welkom is. Moeder zegt dat ze wil dat vader zijn verantwoordelijk neemt. Omdat hij het gezag heeft.
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:02:54 #157
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170852174
Dan is de kous toch af?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_170852198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had al aangegeven dat ze zonder cadeau welkom is. Moeder zegt dat ze wil dat vader zijn verantwoordelijk neemt. Omdat hij het gezag heeft.
O daar moet je niet van wakker gaan liggen. Hoop dat het kindje gewoon kan komen.
Met een meidenkwartet
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:21:20 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170852548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had al aangegeven dat ze zonder cadeau welkom is. Moeder zegt dat ze wil dat vader zijn verantwoordelijk neemt. Omdat hij het gezag heeft.
Jouw probleem niet.
Is ze morgen bij vader? Dan app je vader ook even dat Ean het leuk zou vinden als ze komt.
En verder laten.
pi_170853917
Nee bij moeder.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:15:35 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170853996
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee bij moeder.
Sneu. (Voor het meisje) dat de moeder het zo speelt.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:18:33 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170854078
Ik hoop dat die ouders ooit bij zinnen komen en dat ze zich dan kapotschamen dat ze dit over de rug van hun dochter hebben uitgevochten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:20:36 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170854144
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:18 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat die ouders ooit bij zinnen komen en dat ze zich dan kapotschamen dat ze dit over de rug van hun dochter hebben uitgevochten.
Nou dit zeg.
Gadver.

Sterker nog ik zou het gewoon zeggen, "Beetje jammer voor je dochter dat ze de dupe is van jullie gewirwar".

Misschien iets subtieler, maar niet veel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:00:27 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170856500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dit zeg.
Gadver.

Sterker nog ik zou het gewoon zeggen, "Beetje jammer voor je dochter dat ze de dupe is van jullie gewirwar".

Misschien iets subtieler, maar niet veel.

Volgens mij is dit voor jou doen al hardstikke subtiel ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:09:41 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170856692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Volgens mij is dit voor jou doen al hardstikke subtiel ;)
Oh ja zeker. Ik hou er wel van als er geen twijfel kan bestaan wat ik nu bedoel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170857454
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dit zeg.
Gadver.

Sterker nog ik zou het gewoon zeggen, "Beetje jammer voor je dochter dat ze de dupe is van jullie gewirwar".

Misschien iets subtieler, maar niet veel.

Helemaal niet subtiel doen. Gewoon lekker hard er in. Dit slaat nergens op.

En voor de rest is het jouw probleem niet. Heel jammer dat die moeder zo'n kutwijf is (en die vent een kutkerel) maar jammer dan. Gaat ze niet mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170857493
Als ik zo'n berichtje zou krijgen op een dag als vandaag zou ik helemaal los gaan :')

Om morgen dan weer spijt te hebben maar wel kwijt te zijn hoe ik er over denk 👎
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:54:36 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170857763
Nou ja ik vind dit gewoon echt zielig voor een kind dat blijkbaar tussen 2 vuren zit en regelrecht de dupe wordt. Die ouders staan er waarschijnlijk niet eens bij stil, daar gaat het alleen om gelijk halen bij elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 19:12:05 #169
186611 Haags
pi_170858253
De waterpokken hebben hier toegeslagen. ;(
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 19:12:18 #170
186611 Haags
pi_170858259
Gelukkig wel ruim 4 weken voor onze vakantie.
Zonder wrijving geen glans
pi_170858597
Barreltje, dat is helemaal full service, inclusief inpakken! Zo'n internationale verhuizing lijkt me helmaal heftig.

Onomatopee dank voor je uitgebreide ervaring, klinkt redelijk vergelijkbaar als wat hier de bedoeling is, maar dan lift in het oude huis en niet bij de nieuwe.

L-E, mijn tip is om echt een aantal offertes te laten maken, hier scheelde dat meer dan 1000 euro vergeleken met de "grootste" verhuizer en de service is zelfs beter.

Haagskwartiertje, wat rot, badje met havermoutvlokken in washandje helpt vaak wat tegen de jeuk...
  User die overal opduikt 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 19:28:25 #172
186611 Haags
pi_170858649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:26 schreef Madivi het volgende:
Barreltje, dat is helemaal full service, inclusief inpakken! Zo'n internationale verhuizing lijkt me helmaal heftig.

Onomatopee dank voor je uitgebreide ervaring, klinkt redelijk vergelijkbaar als wat hier de bedoeling is, maar dan lift in het oude huis en niet bij de nieuwe.

L-E, mijn tip is om echt een aantal offertes te laten maken, hier scheelde dat meer dan 1000 euro vergeleken met de "grootste" verhuizer en de service is zelfs beter.

Haagskwartiertje, wat rot, badje met havermoutvlokken in washandje helpt vaak wat tegen de jeuk...
Ze zit er gelukkig niet aan. Dit is dag 4. Ze is wel beroerd van de koorts. Dat is meer het issue momenteel.
Zonder wrijving geen glans
pi_170859272
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze zit er gelukkig niet aan. Dit is dag 4. Ze is wel beroerd van de koorts. Dat is meer het issue momenteel.
Paracetamol. En als ze wel jeuk krijgt. Bij de Kruidvat heb je een flesje schuim speciaal voor waterpokken van alles meuk die ik er voor gekocht heb hielp dat en bodylotion met eucalyptus het best.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 19:52:05 #174
186611 Haags
pi_170859376
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Paracetamol. En als ze wel jeuk krijgt. Bij de Kruidvat heb je een flesje schuim speciaal voor waterpokken van alles meuk die ik er voor gekocht heb hielp dat en bodylotion met eucalyptus het best.
Klopt. :) ^O^
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:08:06 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170859938
Mentholgel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170863765
Mentholgel O+
  User die overal opduikt 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 21:33:05 #177
186611 Haags
pi_170864233
Nog niet hoeven te gebruiken.
Zonder wrijving geen glans
pi_170865587
*spuit elf*
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 20:25:34 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170889051
En Ferrari.... hoe is het afgelopen??
pi_170898856
Vanaf wanneer kan een halfhoogslaper ongeveer?

We hebben nieuwe matrassen gekocht voor ons eigen bed, omdat mijn matras kapot was, maar het matras van mijn vriend zou echt heel prima zijn voor Stip (nu 3 jaar). Daarbij komt ook dat zijn bed een ongelukje heeft gehad toen mini met haar voet vast zat in de lattenbodem waardoor wij niet meer op het bed kunnen zitten. Alleen zouden we hem graag een halfhoogslaper geven als groot bed, zodat hij nog een extra speelplek heeft. We dachten aan een basisvariant waarbij mijn vriend dan panelen tegen de zijkanten maakt zodat het lijkt op een kasteel en de zijkanten van het slaapgedeelte dus ook hoger worden, maar het is best een risico met een peuter natuurlijk. Zou dat al kunnen?

Hij komt eigenlijk nooit zijn bed uit, maar dat kan natuurlijk zo veranderen. Ruimte om het matras een paar jaar op te slaan hebben we niet helaas.
pi_170899363
Ik zou niet weten waarom niet.

Plus, als jij denkt dat hij het kan dan gewoon doen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 10:52:01 #182
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170899650
Ik zou met hem afspreken dat hij roept als er 's nachts wat is ipv in het donker stuntelen op het trapje maar verder lijken me er geen bezwaren.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170902293
Ah dat moet wel kunnen toch Dot? Is ook net een beetje wat je kind gewend is denk ik. Als ze handig zijn op zon trapje zie ik het probleem niet zo, en dat worden ze snel genoeg. Leuk!
  zaterdag 13 mei 2017 @ 13:19:26 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170902430
Ik zou er wel een goede trap bij doen Dot, voor als hij 's nachts naar de wc moet.
KuikenGuppy
pi_170902613
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:19 schreef Burdie het volgende:
Ik zou er wel een goede trap bij doen Dot, voor als hij 's nachts naar de wc moet.
Dan moet ie eerst zindelijk worden :')

Ik vond de combinatie met een Trofast als trap wel slim bedacht. Dan heb je niet zo'n akelig laddertje.

  zaterdag 13 mei 2017 @ 13:57:55 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170903395
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:27 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dan moet ie eerst zindelijk worden :')

Ik vond de combinatie met een Trofast als trap wel slim bedacht. Dan heb je niet zo'n akelig laddertje.

[ afbeelding ]
Oh, wat slim, en dat past toevallig wel weer precies bij elkaar natuurlijk :D
Ik baal zo dat de Stuva hoogslaper niet andersom opgebouwd kan worden, zo niet-Ikea dat dat niet kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 14:25:57 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170904007
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:27 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dan moet ie eerst zindelijk worden :')

Ik vond de combinatie met een Trofast als trap wel slim bedacht. Dan heb je niet zo'n akelig laddertje.

[ afbeelding ]
Ja zoiets idd :).
KuikenGuppy
  zaterdag 13 mei 2017 @ 14:26:28 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170904022
Heeft iemand trouwens ervaring met deze bolderwagen van de ANWB?

KuikenGuppy
pi_170904522
Dat bed op het plaatje, de KURA, kun je ook andersom opbouwen (dus met het matras op normale hoogte). Dus dan zou je eventueel ook nog hem nu op normale hoogte kunnen houden als je twijfelt, en als je dan zeker bent dat het wel kan, kun je er alsnog een half hoogslaper van maken!
  zaterdag 13 mei 2017 @ 14:54:44 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170904667
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat bed op het plaatje, de KURA, kun je ook andersom opbouwen (dus met het matras op normale hoogte). Dus dan zou je eventueel ook nog hem nu op normale hoogte kunnen houden als je twijfelt, en als je dan zeker bent dat het wel kan, kun je er alsnog een half hoogslaper van maken!
Er zijn zoveel geniale hacks voor dat bed _O_.
KuikenGuppy
pi_170905445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat bed op het plaatje, de KURA, kun je ook andersom opbouwen (dus met het matras op normale hoogte). Dus dan zou je eventueel ook nog hem nu op normale hoogte kunnen houden als je twijfelt, en als je dan zeker bent dat het wel kan, kun je er alsnog een half hoogslaper van maken!
Ja, ik denk dat deze het wel gaat worden idd :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:26 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze bolderwagen van de ANWB?

[ afbeelding ]
We hebben een soortgelijke van de Vrijbuiter, maar wij zijn er te lang voor om lange stukken mee te lopen zoals in een pretpark oid. En sturen is ook niet geniaal.
pi_170908569
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:26 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze bolderwagen van de ANWB?

[ afbeelding ]
Wij sinds een week of 3. :) Ik vind hem ideaal en manlief ook. Wij gebruiken hem nu de kinderen niet meer in een wandelwagen zitten vooral in pretparken. En dan vooral om zooi (drinken, extra kleding etc.) in te stouwen. Voor ons voldoet hij voor dit doeleinde prima, je loopt in zo'n pretpark tenslotte steeds een stukje, gaat een attractie in en loopt weer verder. :) Echt lange stukken ermee lopen zou ik niet aanraden, daarvoor is het allemaal net iets te stug.

En hij biedt ook opslagplek voor 2 afgedraaide peuters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:37:26 #193
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170911678
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:26 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze bolderwagen van de ANWB?

[ afbeelding ]
Wij hadden er ook zo een. Ik vond hem net wat krap voor 3 peuters en dan ook best wel zwaar trekken. Maar voor 2 kinderen plus wat bagage is ie wel ideaal. Stevig, wendbaar en makkelijk in te klappen.
pi_170929683
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 20:25 schreef amaranta het volgende:
En Ferrari.... hoe is het afgelopen??
Ik heb d'r niet meer gezien. Ik zag moeder ook pas toen ean en de rest al bij mij stonden dus heb d'r niet meer gesproken.
pi_170929696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 10:01 schreef Dot. het volgende:
Vanaf wanneer kan een halfhoogslaper ongeveer?

We hebben nieuwe matrassen gekocht voor ons eigen bed, omdat mijn matras kapot was, maar het matras van mijn vriend zou echt heel prima zijn voor Stip (nu 3 jaar). Daarbij komt ook dat zijn bed een ongelukje heeft gehad toen mini met haar voet vast zat in de lattenbodem waardoor wij niet meer op het bed kunnen zitten. Alleen zouden we hem graag een halfhoogslaper geven als groot bed, zodat hij nog een extra speelplek heeft. We dachten aan een basisvariant waarbij mijn vriend dan panelen tegen de zijkanten maakt zodat het lijkt op een kasteel en de zijkanten van het slaapgedeelte dus ook hoger worden, maar het is best een risico met een peuter natuurlijk. Zou dat al kunnen?

Hij komt eigenlijk nooit zijn bed uit, maar dat kan natuurlijk zo veranderen. Ruimte om het matras een paar jaar op te slaan hebben we niet helaas.
Sac ging na het ledikantje meteen in een half hoogslaper. Ze was toen nog niet zindelijk. In het begin toen ze dat wel was riep ze ons 's nachts. Nu kan ze het zelf, nu slapen die van mij wel met lamp aan. Dus donker is het er niet.
pi_170933240
Als ik straks thuiskom is twee dagen later mijn dochter jarig. Ze wordt 10. Iemand feest ideetjes? We hebben geen auto. Ze is niet creatief. En geen slaapfeestje. Dat trek ik (nog) niet.
Met een meidenkwartet
  zondag 14 mei 2017 @ 12:59:50 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170933303
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:55 schreef Cathmar het volgende:
Als ik straks thuiskom is twee dagen later mijn dochter jarig. Ze wordt 10. Iemand feest ideetjes? We hebben geen auto. Ze is niet creatief. En geen slaapfeestje. Dat trek ik (nog) niet.
Welke maand praten we over? Toen mijn dochter tien werd (in januari) hadden we de kinderen 's avonds uitgenodigd voor een winterbbq.
Partytent met vuurkorven en een gasbrander. BBQ aan en ze hebben echt lol gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 14 mei 2017 @ 13:25:35 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170933702
Een tuinfeestje bij mooi weer? Of gourmetten of zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')