Tong is jaloers op Mart.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:48 schreef tong80 het volgende:
Heeft afscheid genomen en wil niet meer in de schijnwerpers staan. Zit deze voetbalhater weer in DWDD over Feyenoord te lullen. Kwal eerste klas. Kan niet schrijven en verkoopt op zijn naam boekjes. Misselijke man.
Gelukkig zit Hugo Borst er ook. Daar ben ik wel jaloers op. Die geilt niet op zichzelf en heeft wel schrijftalent.quote:
Waarom zit ie er na Feyenoord ?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Basketbal.![]()
Mart Smeets.![]()
Zijn commentaar bij NBA wedstrijden.![]()
DWDD.![]()
DWDDkijkers.
Die vent werkt voor de centen. Zijn boeken zijn bagger.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:56 schreef -AMG- het volgende:
Vind hem ruk. Maar hij boert wel ontzettend goed. Die werkt echt voor z'n plezier.
Geen idee, nooit het idee gehad dat hij wat met Feyenoord had. Misschien gaat hij wel tergend langzaam vergelijkbare kampioenschappen beschrijven.quote:
Jij begrijpt. Heb je zijn optreden nog op je netvlies met zijn vorige regisseur Hansje van Bunschoten. Kankerpatientiente die ie even de les las. Walgelijk. Net zo waghelijk als je snikkel in Ria Visser, 19 jaar, steken als getrouwde man.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik haat Mart Smeets.
Zou 'm echt neerslaan als die arrogant tegen mij ging doen!
Ja want omdat iemand kanker heeft moet je die persoon maar naar de mond praten en alles slikken wat je gezegd wordt. Wat een onzin.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Heb je zijn optreden nog op je netvlies met zijn vorige regisseur Hansje van Bunschoten. Kankerpatientiente die ie even de les las. Walgelijk. Net zo waghelijk als je snikkel in Ria Visser, 19 jaar, steken als getrouwde man.
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in. Word je persoonlijk ?quote:
Waar heb je gewerkt eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in. Word je persoonlijk ?
Hij geilt wel een beetje op aandacht en macht. Aardig is hij wel in inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Mart, geweldige man.
Heb ooit nog eens bij een aankomst bovenop de Col d'Aubisque samen met Mart na afloop een paar wijntjes weg mogen tikken in een kroeg onder aan de voet. Bevlogen, vriendelijke man met het hart op de goede plaats. Sportliefhebber pur sang.
Tel je posten op Fok ook mee? En zelfs dan red je het nog niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |