abonnement Unibet Coolblue
pi_170773824
Hallo FOK!Kers,

Ja, ook ik ben die student die momenteel bezig is met het zoeken van respondenten voor mijn bachelor thesis. Het onderwerp van mijn thesis is co-creatie. Co-creatie houdt kortweg gezegd in dat klanten samenwerken met een organisatie om nieuwe producten en / of diensten te ontwikkelen. Het invullen van de survey duurt ongeveer 5 min, en je zou me hier enorm mee helpen!

Ik stel geen voorwaarde voor het invullen van de survey, dus iedereen die dit leest is een welkome respondent :) !

De link naar de survey: http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_7ORfjI3AM65xRGd

Alvast bedankt, en natuurlijk vul ik ook graag jullie survey in!
pi_170773939
Gestopt bij derde pagina, sorry. Die pagina moet ingevuld worden alsof ik meegedaan heb aan het ideeproces. Vervolgens vraag je of ik mee zou willen doen aan een ideeproces. Dat heb ik toch net gedaan? Of wil je weten of ik nóg eens mee zou doen?
pi_170774082
Zie het zo: ik vraag je om voor te stellen dat je dus al eens hebt meegaan, en de volgende vraag is dus inderdaad of je in je huidige situatie nog eens mee zou willen doen.
pi_170774236
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:55 schreef RoLanto het volgende:
Zie het zo: ik vraag je om voor te stellen dat je dus al eens hebt meegaan, en de volgende vraag is dus inderdaad of je in je huidige situatie nog eens mee zou willen doen.
Ok, ingevuld. Ergens heb je het over "...product gerelateerde autoriteit..."
Misschien kun je de spatie nog weghalen (productgerelateerde), nu moest ik 'm meerdere keren lezen voordat ik m snapte. Succes ermee!
pi_170774378
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:59 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Ok, ingevuld. Ergens heb je het over "...product gerelateerde autoriteit..."
Misschien kun je de spatie nog weghalen (productgerelateerde), nu moest ik 'm meerdere keren lezen voordat ik m snapte. Succes ermee!
Goeie tip inderdaad, en bedankt!
pi_170779153
Gedaan
pi_170783080
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
Gedaan
Top, bedankt!
pi_171150093
Ingevuld! :)

Veel succes met je scriptie!

zou je mijn enquête ook willen invullen, het is voor mijn pre-master scriptie en duurt ongeveer 5 minuutjes:
https://vueconomics.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_85NAj38LbWnIHk1

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')