Alsof het quoten van een tekst die direct boven je staat de juiste manier is domoor.quote:
goede acclimatiseersessie weer iwaniusquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mag ik u hartelijk danken voor uw onvolprezen aandacht voor mijn generatie, die de blauwdruk heeft neergezet voor andere generaties om te volgen door alvast de zaden te planten voor de komende oogst. Dat u vervolgens deze niet onderhoud waardoor u geen goede oogst kreeg is geheel uw eigen schuld.
[ afbeelding ]
Zijn al je vrienden al overleden dat je moet pochen met je leven op een jongerenforum?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mag ik u hartelijk danken voor uw onvolprezen aandacht voor mijn generatie, die de blauwdruk heeft neergezet voor andere generaties om te volgen door alvast de zaden te planten voor de komende oogst. Dat u vervolgens deze niet onderhoudt waardoor u geen goede oogst kreeg, is geheel uw eigen schuld.
[ afbeelding ]
Ben meestal zo in Iwanius topics, want Iwanius hapt altijdquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vind je normaal altijd wel een prima user, maar vandaag begin je wel een beetje full Rezania te gaan
Is toch heerlijk, zo'n jankzakje dat kritiek niet van zich af kan laten glijden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alsof het quoten van een tekst die direct boven je staat de juiste manier is domoor.![]()
![]()
Mensen laten happen is veel bevredigender zonder zelf te scheldenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ben meestal zo in Iwanius topics, want Iwanius hapt altijd
Kijk maar:
[..]
Is toch heerlijk, zo'n jankzakje dat kritiek niet van zich af kan laten glijden.
Sinds wanneer is FOK! een 'jongeren' forum als de meeste users juist ouderen zijn? Ai..jammer. weer niet gelukt Bobbie. Nog een keer...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn al je vrienden al overleden dat je moet pochen met je leven op een jongerenforum?
Voor jou is iedereen een jongere, opaatje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is FOK! een 'jongeren' forum als de meeste users juist ouderen zijn? Ai..jammer. weer niet gelukt Bobbie. Nog een keer...
Daar kan ik het helaas niet mee eens zijn, maar ik gun jou je mening ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mensen laten happen is veel bevredigender zonder zelf te schelden
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:05 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daar kan ik het helaas niet mee eens zijn, maar ik gun jou je mening ook.
Kijk Iwanius trouwens weer eens happen hier boven me, prachtig!
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
En niet doorhebben dat ik bewust soms terugreageer zodat LJR weer dat tevreden gevoel van zelfvoldoening over zich heen krijgt.
Niet doorhebben dat je een mongool bentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
En niet doorhebben dat ik bewust soms terugreageer zodat LJR weer dat tevreden gevoel van zelfvoldoening over zich heen krijgt.
[..]
Sinds wanneer is FOK! een 'jongeren' forum als de meeste users juist ouderen zijn? Ai..jammer. weer niet gelukt Bobbie. Nog een keer...
Geen idee welke geboortejaren bij welke generatie horen tbh.quote:Op maandag 8 mei 2017 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Ben dat gezeik over millennials eigenlijk wel een beetje beu
dus dees kan wel
Ik ook nie, maar ik voel me in Iwanius' topics vaak indirect afgezekenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee welke geboortejaren bij welke generatie horen tbh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |