Sorry op internet kan ik het onderscheid niet maken, vooral niet met die mobiele interface. Mijn excusesquote:
No probquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Sorry op internet kan ik het onderscheid niet maken, vooral niet met die mobiele interface. Mijn excuses
Praad is wel de moeder van Bradge.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Sorry op internet kan ik het onderscheid niet maken, vooral niet met die mobiele interface. Mijn excuses
Praadje is onze moederquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Praad is wel de moeder van Bradge.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Praad is wel de moeder van Bradge.
Jij?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wanneer helpt iemand Ad nou eens met zijn computer? Dat doet mij denken aan die eindgebruikers toen ik nog IT ondersteuning deed, maar die kregen dan hulp.
Graag, maar die woont niet zo dichtbij heb ik begrepen? Bijna 200km, nou dan moet toch echt iemand anders langs gaan.quote:
Dan doe je toch alsof je een helpdesk bent. Instrueer je hem op afstand. Jij kunt dat welquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Graag, maar die woont niet zo dichtbij heb ik begrepen? Bijna 200km, nou dan moet toch echt iemand anders langs gaan.
Ha het was wel leuker toen hij hier nog meelas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:47 schreef leolinedance het volgende:
Dat jullie toch zo lang over die saaie Ad kunnen lullen..
Vraag dan even aan Ad of hij Teamviewer wil installeren.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Graag, maar die woont niet zo dichtbij heb ik begrepen? Bijna 200km, nou dan moet toch echt iemand anders langs gaan.
Alsof Ad nog met die tokkies van het fok!forum te maken wil hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vraag dan even aan Ad of hij Teamviewer wil installeren.
Ohja, dat gaat wel natuurlijk: ben alleen bang dat ik dan dingen krijg te zien die het daglicht niet kunnen verdragen!quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vraag dan even aan Ad of hij Teamviewer wil installeren.
Jij bent de enige.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat wel natuurlijk: ben alleen bang dat ik dan dingen krijg te zien die het daglicht niet kunnen verdragen!
Maja met Teamviewer kan iedere Tokkie Fokker hem wel hulpen, of ben ik de enige met een beetje verstand van computers?
Opleiding tot systeembeheerder gedaan en afgerond, maar ik wil nooit meer iets met ICT te maken hebben. Mijn god, wat kutquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat wel natuurlijk: ben alleen bang dat ik dan dingen krijg te zien die het daglicht niet kunnen verdragen!
Maja met Teamviewer kan iedere Tokkie Fokker hem wel hulpen, of ben ik de enige met een beetje verstand van computers?
Hahahaha, dat komt mij bekend dat voor. Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 mei 2017 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Opleiding tot systeembeheerder gedaan en afgerond, maar ik wil nooit meer iets met ICT te maken hebben. Mijn god, wat kut
Denk aan die belastingteruggave en extra geld van het UWV. Mensen die werken worden immers beloond.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:08 schreef SugeLucky het volgende:
Eigen baas zijn en dan iets van 50 euro per maand verdienen met internetwerk wat je dagelijks moet doen
50 per maand? Niet meteen overdrijven, hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:08 schreef SugeLucky het volgende:
Eigen baas zijn en dan iets van 50 euro per maand verdienen met internetwerk wat je dagelijks moet doen
Oh ja dat was ook nog 7 euro inderdaad. Hij betaalt waarschijnlijk meer belasting over die 50 euro, maar dat maakt Ad Brooij niet uit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denk aan die belastingteruggave en extra geld van het UWV. Mensen die werken worden immers beloond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |