abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 7 mei 2017 @ 19:46:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170754939
Paul de Leeuw maakte zondagmiddag bekend dat hij een milde vorm van blaaskanker heeft. Het nieuws vertelde hij plotseling tijdens een interviewprogramma waarbij hij door Hanneke Groenteman werd ondervraagd.



”Ik ben door een hel gegaan” vertelt Paul in de Balie in Amsterdam.

Tijdens het interview met Hanneke vertelt hij dat hij tijdens zijn vakantie last kreeg van blaasproblemen. "Ik plaste tijdens mijn vakantie in Spanje opeens een fles rode wijn. Terwijl ik alleen van witte wijn houd." Gedurende zijn vakantie naar Spanje is de tumor verwijderd.

Hij zegt blij te zijn dat het nu bekend is. "Ik ben blij dat het nu naar buiten is. Ik heb geluk gehad met een hele lichte vorm. Maar het viel niet mee."

Hoewel Paul dacht schoon te zijn verklaard kreeg hij in december te horen dat de kanker is teruggekeerd. Aan Shownieuws laat de presentator weten verder geen commentaar te willen geven.

http://www.telegraaf.nl/p(...)r_blaaskanker__.html

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170756175
quote:
"Ik plaste tijdens mijn vakantie in Spanje opeens een fles rode wijn. Terwijl ik alleen van witte wijn houd."
_O-
  zondag 7 mei 2017 @ 21:24:48 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
  zondag 7 mei 2017 @ 21:55:55 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_170760017
Het is niet geheel duidelijk; zoals sommige bronnen melden had hij vorig jaar hier last van maar is hij inmiddels weer clean (dat was ook die mysterieuze ziekenhuisopname vorig jaar). Shownieuws verbastert het nieuws echter compleet en schrijft meteen dat hij het nog steeds heeft.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_170764821
Op twitter zegt Paul zelf dat hij schoon verklaard is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')