abonnement Unibet Coolblue
pi_171291379
ITS HAPPENING GIF _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 mei 2017 @ 00:24:40 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171291965
Noord-Korea schiet opnieuw raket af

PYONGYANG - UPDATE 00:16 - Noord-Korea heeft opnieuw een raket afgevuurd in oostelijke richting. Dat laat de legerleiding van buurland Zuid-Korea weten, meldt persbureau Yonhap. Het projectiel landde mogelijk in zee binnen de exclusieve economische zone van Japan.

De lancering had maandagochtend (lokale tijd) plaats vanaf de kustplaats Wonsan. De Zuid-Koreaanse president Moon Jae-in heeft de Nationale Veiligheidsraad bijeengeroepen. Het is niet duidelijk om welk type raket het ging maar het zou een ballistische raket kunnen zijn geweest, aldus Zuid-Koreaanse media. In VN-resoluties wordt het land verboden om ballistische raketten te testen.

Een Japanse regeringswoordvoerder zegt dat er geen schademeldingen zijn, maar dat de test wel een dreiging is voor vliegtuigen en schepen.

De laatste Noord-Koreaanse raketttest dateert van 21 mei. Toen werd een projectiel gelanceerd dat een vlucht van ongeveer 500 kilometer maakte. De raket kwam even buiten de exclusieve economische zone van Japan in de zee terecht. Het is al zeker de twaalfde raketlancering van Noord-Korea sinds het aantreden van de Amerikaanse president Trump.

Het land vierde enkele weken geleden met veel militair machtsvertoon de 105e geboortedag van Kim Il-sung, de stichter van de stalinistische dynastie. Die Dag van de Zon werd afgetrapt met een grote militaire parade, waarbij onder meer ballistische raketten werden getoond.

Het feit dat Noord-Korea werkt aan de ontwikkeling van dergelijke projectielen en meerdere kernproeven heeft uitgevoerd, zorgt internationaal voor veel onrust. Trump heeft een vliegdekschip en andere marineschepen naar de regio gestuurd. Eerder waarschuwde minister Rex Tillerson (Buitenlandse Zaken) de politiek dat het ,,strategisch geduld'' voorbij is.

http://www.telegraaf.nl/b(...)test_N-Korea___.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171292100
Kim wilt weer aandacht maar bij gebrek aan Twitter schiet hij maar een raket de zee in.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 mei 2017 @ 00:32:11 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171292140
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:50 schreef Infection het volgende:
juliamacfarlane twitterde op zondag 28-05-2017 om 23:46:46 #Breaking Japan goverment spokesman says North Korean missile appears to have landed in Japan; SKorea convening emergency cabinet meeting reageer retweet
:X
Gaan ze aanvallen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 29 mei 2017 @ 00:35:41 #155
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171292204
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Gaan ze aanvallen?
Nice, dan gaan we er allemaal aan _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 29 mei 2017 @ 00:37:24 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171292238
Wat een slaapverwekkende zooi is dit zeg
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 29 mei 2017 @ 00:39:13 #157
104871 remlof
Europees federalist
pi_171292270
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Gaan ze aanvallen?
Nee, die Twitster heeft het al herroepen en verwijst naar http://bnonews.com/news/index.php/news/id5939
  maandag 29 mei 2017 @ 03:04:43 #158
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171292885
Er is wel iets geks met deze lancering:

@ArmsControlWonk
North Korea seems to have launched a Scud into the EEZ disputed by between Seoul and Tokyo. Suga took the bait. You move, Moon.

@ArmsControlWonk
If the missile landed in EEZ extending from Dokdo, Seoul will be angrier at Tokyo for claiming it than Pyongyang for launching the missile!



Dus Japan zegt snel dat het ding in Japans gebied is geland, waar dan de Zuid-Koreanen niet blij mee zullen zijn. Win-win voor die gek in Pyongyang. Dat is het idee tenminste nu.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 29 mei 2017 @ 06:27:10 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171293012
Dokdo is altijd een gevoelig punt voor de Zuid-Koreanen ja. Overal in Seoul vind je verwijzingen dat het eiland bij Zuid-Korea hoort. Zo heb je in de metro op schermen filmpjes over de geschiedenis met historische bewijsstukken die moeten bewijzen dat het niet van Japan maar van ZK is.

Hell, het nichtje van m'n vriendin moest zelfs met haar klas een toneelstuk doen over dat dit eiland van Zuid-korea is, met liedjes en al. Het voelde nogal propaganda achtig aan...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_171316883
NoonInKorea twitterde op maandag 29-05-2017 om 23:44:00 KCNA warns US B-1B bombers approached the MDL (the Armistice Line): "This will lead to nuclear catastrophes in SK"https://t.co/wyy8XKOy8v reageer retweet
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 mei 2017 @ 00:02:18 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171316943
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 06:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dokdo is altijd een gevoelig punt voor de Zuid-Koreanen ja. Overal in Seoul vind je verwijzingen dat het eiland bij Zuid-Korea hoort. Zo heb je in de metro op schermen filmpjes over de geschiedenis met historische bewijsstukken die moeten bewijzen dat het niet van Japan maar van ZK is.

Hell, het nichtje van m'n vriendin moest zelfs met haar klas een toneelstuk doen over dat dit eiland van Zuid-korea is, met liedjes en al. Het voelde nogal propaganda achtig aan...
Dit klinkt als vrij bizarre propaganda ja ::P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171317721
Kim Jong-un aanwezig als supervisor bij laatste rakettest Noord-Korea

quote:
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un was supervisor bij de laatste rakettest van het communistische land. Maandag lanceerde Noord-Korea een ballistische raket die belandde in de zee, in de exclusieve Japanse economische zone.

Dinsdag meldt het Noord-Koreaanse staatspersbureau KCNA dat Kim Jong-un aanwezig was als toezichthouder bij de rakettest van de Scud, een middellangeafstandsraket van Russische makelij. De Noord-Koreaanse leider heeft gevraagd om de ontwikkeling van krachtigere strategische wapens.

Kim Jong-un is ervan overtuigd dat het land met de wapens "een grote stap voorwaarts maakt in de strijd tegen de Verenigde Staten en zo een grotere 'cadeauverpakking' naar de Yankees kan sturen" als antwoord op de Amerikaanse provocaties.

Wonsan
Noord-Korea vuurde maandag een ballistische raket af vanuit de regio Wonsan, aan de oostkust van het land. De bewuste Scud-raket legde een afstand van 450 kilometer af. Het projectiel belandde in de Japanse Zee en zorgde voor verontwaardigde reacties bij de leiders van Japan, Zuid-Korea en de VS.

De Japanse premier Shinzo Abe veroordeelde het raketvuren en zei dat hij nadenkt over een reactie op de aanval. Abe overlegt daarover met de Verenigde Staten en Zuid-Korea.

Rakettesten
De spanningen in het gebied van het Koreaans Schiereiland lopen de laatste maanden hoog op. Het communistische Noord-Korea testte meermaals ballistische raketten.

Een week geleden nog, lanceerden de Noord-Koreanen een raket die net buiten de exclusieve Japanse economische zone belandde.

Begin mei vuurde Noord-Korea ook een raket af, die bij Rusland in zee terecht kwam. Die lancering werd scherp veroordeeld door de internationale gemeenschap en de VN.

Amerikanen sturen marineschepen en Noord-Korea dreigt met kernoorlogZie ook: Waarom leidt het Noord-Koreaanse kernwapenprogramma tot spanningen?
pi_171317817
quote:
en zo een grotere 'cadeauverpakking' naar de Yankees kan sturen
:')
pi_171324964
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 06:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dokdo is altijd een gevoelig punt voor de Zuid-Koreanen ja. Overal in Seoul vind je verwijzingen dat het eiland bij Zuid-Korea hoort. Zo heb je in de metro op schermen filmpjes over de geschiedenis met historische bewijsstukken die moeten bewijzen dat het niet van Japan maar van ZK is.

Hell, het nichtje van m'n vriendin moest zelfs met haar klas een toneelstuk doen over dat dit eiland van Zuid-korea is, met liedjes en al. Het voelde nogal propaganda achtig aan...
Ik zag het ook in Seoul ja. Toen ik een koreaan er naar vroeg heeft ie ongeveer een halfuur gepraat _O-

Ik vond overigens dat er in Zuid-Korea ook aardig wat anti-Noord Korea 'propaganda' is. Tijdens de DMZ tour kregen we op een bijna (uit)lachende toon een verhaal van de gids hoeveel beter het Zuiden het doet in vergelijking met het Noorden. Ook de manier waarop die hele DMZ en de plekken eromheen ingericht zijn.
pi_171339743
quote:
Noord-Korea bevestigt dat het gisteren een succesvolle ballistische rakettest heeft uitgevoerd, die diende om een nieuw precisiesysteem te testen. Dat meldt het Zuid-Koreaanse persagentschap Yonhap op gezag van het Noord-Koreaanse persagentschap KCNA.

De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un observeerde de lancering van "de precisiegeleide ballistische raket, die in staat is om een zeer precieze aanval uit te voeren", aldus KCNA in een Engelstalig bericht.

"De ballistische raket vloog naar het oostelijke luchtruim, waar de dag aanbrak, en raakte het voorziene doelwit na een omleiding van zeven meter, nadat ze de helft van de afstand had overbrugd die ze kan afleggen. De test bevestigde de stabiliteit tijdens de vlucht van de raket geladen met een kernkop met controlevleugels in de actieve vliegfase, en de ultraprecieze correctheid van de geleiding tijdens de terugkeer in de atmosfeer", klinkt het nog.

Negende test
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un drukte zijn tevredenheid uit over de prestatie van de raket. Pyongyang voerde gisteren zijn negende nucleaire test van het jaar uit, met een Scud-korteafstandsraket, die werd afgeschoten vanop de oostkust en 450 kilometer ver vloog, aldus het Zuid-Koreaanse en het Amerikaanse leger. Op 21 mei voerde het regime nog met succes een test uit met een middellangeafstandsraket van het type Pukguksong-2. Het uiteindelijke doel van Noord-Korea is het ontwikkelen van een intercontinentale raket die de VS zou kunnen raken.

Spanningen lopen op
De spanningen tussen Pyongyang en Washington lopen hoog op sinds het begin van de ambtstermijn van de Amerikaanse president Donald Trump, die er een meer dreigende taal op nahoudt dan zijn voorganger Barack Obama. Trump verklaarde gisteren op Twitter dat "Noord-Korea een groot gebrek aan respect toont voor zijn buurland China door nog eens een ballistische raket te lanceren... Maar China doet hard zijn best", zo verwijzend naar het bondgenootschap tussen Peking en Pyongyang.
:'(
pi_171339756
quote:
11s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pyongyang voerde gisteren zijn negende nucleaire test van het jaar uit,
:{w
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171339777
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 06:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dokdo is altijd een gevoelig punt voor de Zuid-Koreanen ja. Overal in Seoul vind je verwijzingen dat het eiland bij Zuid-Korea hoort. Zo heb je in de metro op schermen filmpjes over de geschiedenis met historische bewijsstukken die moeten bewijzen dat het niet van Japan maar van ZK is.

Hell, het nichtje van m'n vriendin moest zelfs met haar klas een toneelstuk doen over dat dit eiland van Zuid-korea is, met liedjes en al. Het voelde nogal propaganda achtig aan...
Ik vind jouw posts in dit topic erg fijn. :@
Gino ♥
pi_171339779
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

:{w
Met alleen sancties zul je NK niet stoppen. Er moet wel militaire actie komen. Of heel misschien heeft China nog wat invloed op diplomatiek gebied, maar die kans lijkt ondertussen ook zo goed als vervlogen aangezien na meerdere pogingen NK gewoon doorgaat, en nog meer als voorheen.
pi_171341970
Ik zeg dat als NK zijn 10de provocatie uit middels een nieuwe raketlancering, Trump een pre-aanval laat uitvoeren en dan zijn de rapen gaar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 4 juni 2017 @ 11:07:55 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171440789
Vanavond een nieuwe rakettest?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171448942
quote:
Noord-Korea verwerpt nieuwe VN-sancties

Noord-Korea wijst de nieuwe sancties van de VN "volledig af". Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken van het land zegt dat Pyongyang gewoon zal doorgaan met de ontwikkeling van nucleaire wapens.

Eergisteren breidde de VN-Veiligheidsraad de sancties tegen het land uit, na een reeks rakettesten. Het is de eerste resolutie tegen het communistische land waar de VS en China het over eens zijn sinds Donald Trump president is.

'Directe dreiging'

Noord-Korea noemt de resolutie een vijandige daad. "Welke sancties en druk er nog mogen komen, we zullen doorgaan met het opbouwen van een nucleair arsenaal om de soevereiniteit en het bestaansrecht van ons land verdedigen." Volgens het land maken de VS en China, de enige grote bondgenoot van Noord-Korea, een fatale misrekening.

Er worden sinds 2006 sancties opgelegd aan Noord-Korea, die het land allemaal heeft afgekeurd.

Ook Rusland, dat grenst aan Noord-Korea, heeft zich hard uitgelaten over de nucleaire tests. De Russische onderminister van Defensie zei vandaag dat de nucleaire ambities van het land een rechtstreekse bedreiging vormen voor Rusland.
http://nos.nl/artikel/217(...)uwe-vn-sancties.html
pi_171534082
Staan er nu nog steeds 3 vliegdekschepen voor de deur?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 21:02:23 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171534979
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:37 schreef k3vil het volgende:
Staan er nu nog steeds 3 vliegdekschepen voor de deur?
En een kernonderzeeër
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:25:31 #174
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_171535783
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:00 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg dat als NK zijn 10de provocatie uit middels een nieuwe raketlancering, Trump een pre-aanval laat uitvoeren en dan zijn de rapen gaar.
Hoe denk je dat dat afloopt? Kim-Jong lanceert zijn hele arsenaal van 3 vuurpijlen die gelijk door de Amerikaanse kruisers uit de lucht worden geschoten. Vervolgens reduceert Trump heel Pyongyang met een rijtje Tomahawks tot een parkeerplaats.

Heb je geen nukes voor nodig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_171537127
De verwachting is dat NK morgen weer een raketproef gaat doen (8 juni)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')