abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:12:28 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179395281
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als iemand voortdurend zit te trollen krijgt ie vanzelf wel een deksel op zijn neus, dat kan je wel van mij aannemen. Dat is zelfs al eerder deze Giro gebeurd. Ik ben pas later vanmiddag online gekomen en heb dus gemist wat er voor mijn aankomst gebeurd is. Voor mij zijn er maar een handjevol van dat soort opmerkingen geweest en daar handel ik ook naar.
Het gaat niet alleen om gister.
pi_179395401
Maar beste mod van dienst, ik heb dan wel een ban gehad. Maar heb je wel nagedacht over je eigen manier van posten en hoe het topic eruitzag? Een beetje wielervolger, en al een tijdje meepostend, is allang murw gebeukt door dopingverhalen en zit niet bij iedere prestatie op een vermoeiende dopinginsinuatie te wachten.

Gisteren nam de heat weer toe, want ''onze Tom'' stond weer op een gunstige positie. Iedereen weet dat het dagjesvolk dan komt aanwaaien met opportunistische en kortzichtige meningen van dien, soms een trolletje erbij. Waait Yates eraf "dE dOpIng Is uItGeWeRkT" om er bij Froome een vergelijkbaar iets tegenaan te gooien. En dan doet de moderator daaraan mee? Dat vind ik wel heel bizar. Je weet heel goed dat dat richting trollen gaat en een soort worstje is om niet over de inhoud van de koers te hoeven praten, want het is toch allemaal doping. Zelfs Ambrosius, een mod waar we het lang niet altijd mee konden vinden, was het met ons eens dat dit op zijn minst merkwaardig was.

Beste mod, ik vraag niet om een relaas of zo, maar vooral dat je als mod eens bij jezelf te rade gaat hoe je het topic hebt aangepakt. Ik ga niet schelden, bashen, wat dan ook, dat ben ik geenszins van plan, ik heb het beste voor met dit forum. Nota bene het topic dichtgooien gisteren omdat het niet naar je zin ging? Ja, dat zal helpen. Pak gewoon aan wat trollen is, en dat is het vaste groepje in ieder geval niet.

Ik had niet zo denigrerend moeten schrijven over je, maar het heeft wel een reden. Ik ga niet doorslaan, maar ook met een naderende TDF, zorg er gewoon voor dat er mensen meewerken/meedraaien die goed met het vaste groepje users overweg kunnen, maar ook onafhankelijk kunnen opereren. Zo moeilijk is het niet. Zorg voor rust op dit forum, geen bitchfights of onrust wat dan ook. Daar heeft het forum al genoeg mee te kampen, helaas.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179396785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:21 schreef Masterminded het volgende:
Maar beste mod van dienst, ik heb dan wel een ban gehad. Maar heb je wel nagedacht over je eigen manier van posten en hoe het topic eruitzag? Een beetje wielervolger, en al een tijdje meepostend, is allang murw gebeukt door dopingverhalen en zit niet bij iedere prestatie op een vermoeiende dopinginsinuatie te wachten.

Gisteren nam de heat weer toe, want ''onze Tom'' stond weer op een gunstige positie. Iedereen weet dat het dagjesvolk dan komt aanwaaien met opportunistische en kortzichtige meningen van dien, soms een trolletje erbij. Waait Yates eraf "dE dOpIng Is uItGeWeRkT" om er bij Froome een vergelijkbaar iets tegenaan te gooien. En dan doet de moderator daaraan mee? Dat vind ik wel heel bizar. Je weet heel goed dat dat richting trollen gaat en een soort worstje is om niet over de inhoud van de koers te hoeven praten, want het is toch allemaal doping. Zelfs Ambrosius, een mod waar we het lang niet altijd mee konden vinden, was het met ons eens dat dit op zijn minst merkwaardig was.

Beste mod, ik vraag niet om een relaas of zo, maar vooral dat je als mod eens bij jezelf te rade gaat hoe je het topic hebt aangepakt. Ik ga niet schelden, bashen, wat dan ook, dat ben ik geenszins van plan, ik heb het beste voor met dit forum. Nota bene het topic dichtgooien gisteren omdat het niet naar je zin ging? Ja, dat zal helpen. Pak gewoon aan wat trollen is, en dat is het vaste groepje in ieder geval niet.

Ik had niet zo denigrerend moeten schrijven over je, maar het heeft wel een reden. Ik ga niet doorslaan, maar ook met een naderende TDF, zorg er gewoon voor dat er mensen meewerken/meedraaien die goed met het vaste groepje users overweg kunnen, maar ook onafhankelijk kunnen opereren. Zo moeilijk is het niet. Zorg voor rust op dit forum, geen bitchfights of onrust wat dan ook. Daar heeft het forum al genoeg mee te kampen, helaas.
Het was gisteren (en ook bij Yates eerder) niet alleen dagjesvolk hoor.
pi_179396946
Zo'n stortvloed als gister valt niet tegenop te modereren.

Twee foutjes zijn er wel gemaakt: een mod die een doping-TT aanmaakt en dezelfde mod die het topic dichtgooit (was er zelfs wel een waarschuwing geweest?).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 mei 2018 @ 19:38:11 #130
862 Arcee
Look closer
pi_179405157
Never mind, is al. :s)

[ Bericht 15% gewijzigd door Arcee op 26-05-2018 19:48:34 ]
  zondag 27 mei 2018 @ 23:09:04 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179437038
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zero tolerance hè. Het was geen welonderbouwde post en had een lichte sneer erin verwerkt. Dat is iets waar we gewoon van af willen.
Kan dit beleid voortaan ook worden toegepast op (met name) de doping insinuaties en het trollen in het wielertopic? Zo niet graag een toelichting waarom dit in het f1 topic anders wordt benaderd dan in het wielertopic.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 11:29:13 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179464340
Wanneer gaat TDF eigenlijk open?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 mei 2018 @ 13:09:32 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179466187
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer gaat TDF eigenlijk open?
Er zijn nog geen concrete plannen voor de opening, maar ga er maar van uit dat het vrij snel gaat gebeuren. 2 weken max.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 mei 2018 @ 17:09:49 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179471220
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 23:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kan dit beleid voortaan ook worden toegepast op (met name) de doping insinuaties en het trollen in het wielertopic? Zo niet graag een toelichting waarom dit in het f1 topic anders wordt benaderd dan in het wielertopic.
De reden dat het momenteel daar anders gaat dan in wielertopics is het algemene niveau dat de basis vormt van zo'n reeks. In F1-topics is dat niveau altijd al hoger geweest dan in wielertopics, waar het toch iets meer lang leve de lol is. Daar is uiteraard helemaal niks mis mee, ik vind het ook wel prima zo, maar dat heeft wel als gevolg dat je het allemaal minder strak wordt houden.

Bedenk je wel dat dan ook echt alles wat het niveau omlaag haalt weggemod moet worden. En dat zullen ook vaak genoeg dingen zijn waar de grote vaste groep het totaal niet mee eens is, met een hele lading 'HIER WORDT GEMOD', 'ER VERDWIJNEN POSTS', 'BLIJF VAN MIJN POSTS AF' als gevolg. We willen iedereen gelijk behandelen en een even eerlijke kans geven. De vaste groep mag hun gang gaan, en iemand die af en toe zijn zegje wil doen dus ook.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:12:03 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179471265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De reden dat het momenteel daar anders gaat dan in wielertopics is het algemene niveau dat de basis vormt van zo'n reeks. In F1-topics is dat niveau altijd al hoger geweest dan in wielertopics, waar het toch iets meer lang leve de lol is. Daar is uiteraard helemaal niks mis mee, ik vind het ook wel prima zo, maar dat heeft wel als gevolg dat je het allemaal minder strak wordt houden.

Bedenk je wel dat dan ook echt alles wat het niveau omlaag haalt weggemod moet worden. En dat zullen ook vaak genoeg dingen zijn waar de grote vaste groep het totaal niet mee eens is, met een hele lading 'HIER WORDT GEMOD', 'ER VERDWIJNEN POSTS', 'BLIJF VAN MIJN POSTS AF' als gevolg. We willen iedereen gelijk behandelen en een even eerlijke kans geven. De vaste groep mag hun gang gaan, en iemand die af en toe zijn zegje wil doen dus ook.
Ah oké, dat is inderdaad niet de bedoeling. Hopelijk ben je wel met mijn eens dat sommige mensen er enkel komen om te trollen. Als iemand op één pagina 4 of 5x een comment met doping maakt is dat gewoon schijtziek en daar mag tegen opgetreden worden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 mei 2018 @ 17:17:10 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179471386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ah oké, dat is inderdaad niet de bedoeling. Hopelijk ben je wel met mijn eens dat sommige mensen er enkel komen om te trollen. Als iemand op één pagina 4 of 5x een comment met doping maakt is dat gewoon schijtziek en daar mag tegen opgetreden worden.
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik moet dan ook gelijk denken aan een Syntix die af en toe Froome en co de hemel in gaat prijzen, terwijl de rest de grond in getrapt wordt. Eén of twee van dat soort posts mag best, maar als ie er mee door blijft gaan dan wordt er een keer aan de rem getrokken.

Het probleem dat erbij komt kijken is dat de users waar jij het nu over hebt het maar heel sporadisch doen, in plaats van alles in één keer. Het zijn van die posts die net niet de grens overschreiden, maar als je ze bij elkaar raapt toch behoorlijk vervelend zijn. Om dat in de gaten te houden moeten we als moderators eigenlijk bijna nonstop meelezen, en dat gaat niet altijd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:32:39 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_179471671
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik moet dan ook gelijk denken aan een Syntix die af en toe Froome en co de hemel in gaat prijzen, terwijl de rest de grond in getrapt wordt. Eén of twee van dat soort posts mag best, maar als ie er mee door blijft gaan dan wordt er een keer aan de rem getrokken.

Het probleem dat erbij komt kijken is dat de users waar jij het nu over hebt het maar heel sporadisch doen, in plaats van alles in één keer. Het zijn van die posts die net niet de grens overschreiden, maar als je ze bij elkaar raapt toch behoorlijk vervelend zijn. Om dat in de gaten te houden moeten we als moderators eigenlijk bijna nonstop meelezen, en dat gaat niet altijd.
En het feit dat je zelf insinuaties maakt o.a. in een TT, dat vind je wel kunnen?
sig verwijderd door FA
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:36:59 #138
279824 Mansjester
City>United
pi_179471777
Nattekat,ik vind je zwaar ongeschikt als mod.Kan je dit achter bespreken?Want volgens mij zijn er vele anderen die er zo over denken.Ik waardeer je inzet,maar ik vind dat je er vrij weinig van bakt.Belangrijkste feedbackpunt is dat je totaal niet luistert naar opmerkingen en feedback van users.
pi_179473201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik moet dan ook gelijk denken aan een Syntix die af en toe Froome en co de hemel in gaat prijzen, terwijl de rest de grond in getrapt wordt. Eén of twee van dat soort posts mag best, maar als ie er mee door blijft gaan dan wordt er een keer aan de rem getrokken.

Het probleem dat erbij komt kijken is dat de users waar jij het nu over hebt het maar heel sporadisch doen, in plaats van alles in één keer. Het zijn van die posts die net niet de grens overschreiden, maar als je ze bij elkaar raapt toch behoorlijk vervelend zijn. Om dat in de gaten te houden moeten we als moderators eigenlijk bijna nonstop meelezen, en dat gaat niet altijd.
Wat een onzin om Syntix er zo uit te lichten. Alles en iedereen mag alles wat Sky is hele dagen door de grond in boren en hij mag niet het tegenovergestelde doen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 mei 2018 @ 20:45:10 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179476636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat een onzin om Syntix er zo uit te lichten. Alles en iedereen mag alles wat Sky is hele dagen door de grond in boren en hij mag niet het tegenovergestelde doen?
Ik zeg toch ook dat ie best z'n gang mag gaan? Zo lang het maar niet vervelend wordt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:50:28 #141
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_179478620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ie best z'n gang mag gaan? Zo lang het maar niet vervelend wordt.
Je hoeft er niet één iemand uit te lichten. Er staat nog een vraag open hierboven trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_179485807
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De reden dat het momenteel daar anders gaat dan in wielertopics is het algemene niveau dat de basis vormt van zo'n reeks. In F1-topics is dat niveau altijd al hoger geweest dan in wielertopics, waar het toch iets meer lang leve de lol is. Daar is uiteraard helemaal niks mis mee, ik vind het ook wel prima zo, maar dat heeft wel als gevolg dat je het allemaal minder strak wordt houden.

Bedenk je wel dat dan ook echt alles wat het niveau omlaag haalt weggemod moet worden. En dat zullen ook vaak genoeg dingen zijn waar de grote vaste groep het totaal niet mee eens is, met een hele lading 'HIER WORDT GEMOD', 'ER VERDWIJNEN POSTS', 'BLIJF VAN MIJN POSTS AF' als gevolg. We willen iedereen gelijk behandelen en een even eerlijke kans geven. De vaste groep mag hun gang gaan, en iemand die af en toe zijn zegje wil doen dus ook.
Ik ben het wel eens met dit beleid eigenlijk, die sfeer van F1 hoef ik zeker niet in SPT.
pi_179485959
Probleem met het wegmodden van dopingreacties is dat sommige ook gewoon inhoudelijk relevant zijn. Als we Tim Wellens met een dikke kop zien kan dat betekenen dat hij aan de cortisonen zit en in het naseizoen met verminderd gewicht beter gaat presteren in lange beklimmingen. Dat team X altijd goed presteert na de tweede rustdag kan impact hebben op het koersverloop. Etcetera etcetera.

Nu betwijfel ik of binnen het SPT modteam de expertise aanwezig is om onderscheid te maken tussen relevante en irrelevante dopinginsinuaties.
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:13:10 #144
279824 Mansjester
City>United
pi_179522019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem met het wegmodden van dopingreacties is dat sommige ook gewoon inhoudelijk relevant zijn. Als we Tim Wellens met een dikke kop zien kan dat betekenen dat hij aan de cortisonen zit en in het naseizoen met verminderd gewicht beter gaat presteren in lange beklimmingen. Dat team X altijd goed presteert na de tweede rustdag kan impact hebben op het koersverloop. Etcetera etcetera.

Nu betwijfel ik of binnen het SPT modteam de expertise aanwezig is om onderscheid te maken tussen relevante en irrelevante dopinginsinuaties.
Ik vind dat heywoodu het prima doet
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juni 2018 @ 19:41:04 #145
862 Arcee
Look closer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 19:43:21 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179564725
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:41 schreef Arcee het volgende:
Topicreeks: Tour de France 2018 #2 Warm rijden op de roller

Dat zie je niet vaak, een reeks voor een dubbel topic.
:+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_179568738
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:13 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik vind dat heywoodu het prima doet
Ik wist niet dat die ook mod is, maar Heywoodu is prima inderdaad.
  maandag 11 juni 2018 @ 23:26:49 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179736736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zijn nog geen concrete plannen voor de opening, maar ga er maar van uit dat het vrij snel gaat gebeuren. 2 weken max.
De tijd begint te dringen.
pi_179767730
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

De tijd begint te dringen.
Mislukt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 juni 2018 @ 18:59:16 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179768057
Het wachten is nog even op een FA die op het knopje drukt :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')