Iemand die daadwerkelijk dacht dat het maar een stel leernichten zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt domme mensen en hele domme mensen. Als deze jongen een verstandelijke beperking heeft vind ik het eigenlijk best nog zielig ook. Maar als hij redelijk goed bij z'n pannekoek is dan snap ik niet waarom zo'n gast zoiets doet.... gekkenhuis. Beetje de woede van een 1% MC op je nek halen om bij je matties in goede aarde te vallen met een stoere tattoo
Laseren duurt te lang. Volgens mij hebben ze hem heel vriendelijk gevraagd dat de tattoo binnen een bepaald tijdsbestek niet meer zichtbaar mocht zijn; dan is dit de enige optie of wegbranden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:35 schreef sturmpie het volgende:
die vond 't z'n mooie tato dat ie um op zijn borst liet tatoeren, als je er dan later achter komt dat 't een 1%m.c. beschermde club-tato is, zou je hem kunnen laten weglaseren, verwijderen etc...
nee dus, kalk maar vol met zwart. sjongejongejongejongejonge. doe maar zwart dan
laseren kon die misschien niet betalen, dus dan maar zwart.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laseren duurt te lang. Volgens mij hebben ze hem heel vriendelijk gevraagd dat de tattoo binnen een bepaald tijdsbestek niet meer zichtbaar mocht zijn; dan is dit de enige optie of wegbranden.
Of zwart of branden. Wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:20 schreef sturmpie het volgende:
laseren kon die misschien niet betalen, dus dan maar zwart.
weglaseren kan ook, er is ook een techniek waarbij tato's verwijderd worden met electro-magneet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of zwart of branden. Wat snap je daar niet aan?
Denk niet dat je daarmee als MC een signaal afgeeft om te voorkomen dat anderen onterecht je clublogo gebruiken. Stoerdoenerij zoals bij deze dombo moet op een pijnlijke manier afgestraft worden; of levenslang met een inktvlek of brandwonden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:56 schreef sturmpie het volgende:
[..]
weglaseren kan ook, er is ook een techniek waarbij tato's verwijderd worden met electro-magneet.
daar kan ik me iets bij voorstellen, doch, 't is redelijk om iemand 'n kans te geven binnen redelijke termijn de tato 'medisch' te laten verwijderen. ook de tatoëerder had kunnen weten dat je lid moet zijn van MC om dat logo te nemen en zijn klant op gevolgen kunnen wijzen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk niet dat je daarmee als MC een signaal afgeeft om te voorkomen dat anderen onterecht je clublogo gebruiken. Stoerdoenerij zoals bij deze dombo moet op een pijnlijke manier afgestraft worden; of levenslang met een inktvlek of brandwonden.
Ga naar een clubhuis van Satudarah en leg het de jongens even uit dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
daar kan ik me iets bij voorstellen, doch, 't is redelijk om iemand 'n kans te geven binnen redelijke termijn de tato 'medisch' te laten verwijderen. ook de tatoëerder had kunnen weten dat je lid moet zijn van MC om dat logo te nemen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ga naar een clubhuis van Satudarah en leg het de jongens even uit dan.
Dit.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ga naar een clubhuis van Satudarah en leg het de jongens even uit dan.
Nee, zo werkt dat niet in de motorwereld schijnbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
't is mijn zaak niet. misschien had de jongen bijv. 1 maand de tijd om de tato te laten verwijderen maar is niet gelukt. dus ja, dan maar zwart. is zijn probleem.
Als je niet van dit soort debiele acties uithaalt zul je die schaduwzijde niet snel tegenkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Komen ze bij je thuis aan de deur met hun Harleys om je te dwingen die tattoo te verwijderen, pers je er nog even een betoog uit waarom het ook anders kan.
Ik denk wel dat je deze jongens met een aantal goede redenen van gedachten kan laten veranderen ja.
wel als je heul veul geld betaaldquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet in de motorwereld schijnbaar
Hij moest oplaseren.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Wat had satudarah gedaan dan? Hem in elkaar geslagen of zelf weggehaald? Gevangenis riskeren voor een mongul?
De documentaire Sons of Anarchy niet gezien zeker? Motormuizen maken geen grappen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Wat had satudarah gedaan dan? Hem in elkaar geslagen of zelf weggehaald? Gevangenis riskeren voor een mongul?
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De documentaire Sons of Anarchy niet gezien zeker? Motormuizen maken geen grappen.
Documentaire ja?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De documentaire Sons of Anarchy niet gezien zeker? Motormuizen maken geen grappen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De woorden van Sam Crow zijn het gospel!
True Story.
Waarom plaats je dat ding dan ook op je voorhoofd onlo?quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Oh. Heeft dit gevolgen voor mijn S.C.F. tattoo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |