abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170723184
quote:
Mocht Ajax de finale van de Europa League halen dan is de kans groot dat fans die wedstrijd kunnen bekijken op het Museumplein. Als de Amsterdammers op 24 mei in Stockholm ook nog eens winnen, dan kan de huldiging een dag later op dezelfde plek in de stad plaatsvinden.

Burgemeester Eberhard van der Laan zei vrijdag tegen de lokale zender AT5 dat de Ajax-fans zich de afgelopen jaren zo goed hebben gedragen dat een feest in het centrum van de stad in plaats van bij de ArenA weer tot de mogelijkheden behoort. "Het is zo lang, zo goed gegaan", aldus de burgemeester die de "goede supporters" wil belonen.

Van der Laan hield nog wel een slag om de arm. "Het is nog niet honderd procent rond", benadrukte hij. "Men moet het wel verdienen, dus het moet goed blijven gaan. Maar als dat het geval is, zijn ook de hoofdofficier en -commissaris van mening dat het dit keer op het Museumplein kan."

170505_17650_gDFreU3RLI2Fmb9ikS7362JxKP2oD9Lrp6tmzJwD-utNr4N_FkNQgTtI6ZQwviwnirF8otQ_TIgcTUYNDdVEwQs1024_800_533.jpeg

Krijgt Peter Bosz een standbeeld in Amsterdam als hij de Europa League wint? :)

bron
pi_170723263
Zeg dan het vrijheidsplein ofzo. Helemaal niets in Amsterdam!
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 11:46:52 #3
138438 crew  Pizzakoppo
pi_170723284
Wat een ongekende prestatie, alleen de winst van de CL staat hoger aangeschreven als prijs.
pi_170723312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een ongekende prestatie, alleen de winst van de CL staat hoger aangeschreven als prijs.
EK, WK, wereldbeker voor clubs en CL.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:08:49 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170723677
Laat Ajax eerst nog maar overleven tegen OL, dan pas kunnen we gaan praten over een eventuele huldiging... :N
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170723723
Van der Laan moet pas iets zeggen als de beer is geschoten.
Ons aller Ajax moet eerst nog even naar Lyon. Bij 2-0 van Lyon begint het verhaal weer opnieuw.
Ik begreep het feest ook niet zo heel erg, terwijl Ajax mijn favoriete club is. Het is wel erg dat je bij een 4-1 helemaal uit je dak gaat. Ik bedoel, dan is het triest met je gesteld.
En daarna komt nog Manchester United. Dat is nog best een kluif hoor.

Het lijkt nu net of de buit al binnen is, maar dat is helemaal niet zo.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170723822
Lyon is net als Schalke thuis veel sterker. Ajax heeft al laten zien vrij makkelijk 2 goals tegen te kunnen krijgen in 3 minuten. We staan dus nog lang niet in de finale.
En stel dat we de finale halen, zal Manchester United uiteraard de favoriet zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:22:22 #8
356891 Abed
hooggeleid
pi_170723870
Alsof Ajax de EL gaat winnen _O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:22:25 #9
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170723871
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:11 schreef Sigaartje het volgende:
Van der Laan moet pas iets zeggen als de beer is geschoten.
Ons aller Ajax moet eerst nog even naar Lyon. Bij 2-0 van Lyon begint het verhaal weer opnieuw.
Ik begreep het feest ook niet zo heel erg, terwijl Ajax mijn favoriete club is. Het is wel erg dat je bij een 4-1 helemaal uit je dak gaat. Ik bedoel, dan is het triest met je gesteld.
En daarna komt nog Manchester United. Dat is nog best een kluif hoor.

Het lijkt nu net of de buit al binnen is, maar dat is helemaal niet zo.
Nee even een dag van tevoren alles plannen in de hoofdstad van Nederland waar duizenden mensen op afkomen. Nee dat is handig ja. Als het zover komt(ookal is Ajax geen favoriet, daar hoef je geen expert voor te zijn) is het handig om toch een plan te hebben. Ze gaan er niet van uit, maar op zulke dingen moet je gewoon voorbereid zijn hoe klein de kans ook is.
graag op anoniem
pi_170724041
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nee even een dag van tevoren alles plannen in de hoofdstad van Nederland waar duizenden mensen op afkomen. Nee dat is handig ja. Als het zover komt(ookal is Ajax geen favoriet, daar hoef je geen expert voor te zijn) is het handig om toch een plan te hebben. Ze gaan er niet van uit, maar op zulke dingen moet je gewoon voorbereid zijn hoe klein de kans ook is.
Nou, maar je kunt ook zoiets pas zeggen als burgemeester als Ajax zonder kleerscheuren volgende week door de return komt. Ik ben geen pessimist van nature, maar uit de geschiedenis blijkt wel dat bal vooral rond is. Lyon is nu zijn wonden aan het likken en het lijkt me geen club die het er bij laat liggen. Hoe goed Ajax ook speelt, ze zullen volgende week nog sterker terug moeten komen om er voor te zorgen dat er geen bloedeloze 2-0 uit rolt.
maar ja, dat is mijn bescheiden mening.
pi_170724139
Maar het wordt loeispannend volgende week. Het is voor mij een speciale dag. Paar biertjes in huis, hamburgertje erbij, we maken er een mooie avond van.

Een halve finale is altijd iets speciaals. Heel gek, maar als je dan de finale haalt is het feest net ietsje groter dan bij de finale. Dan zie je echt uitzinnige vreugde. Na het winnen van een finale, met het rondrennen met de beker, val je daarna een beetje in een zwart gat. Dan is het voetbalfeest afgelopen na een paar dagen. Gek gevoel.
Na het winnen van een halve finale blijf je in een soort roes.

Donderdag wordt gewoon dè wedstrijd!
Zoals een ander forumlid hier laatst zei over Feyenoord: rot letter op met die rotschaal van jullie, daar is niemand meer in geïnteresseerd.

Zo voel ik het ook.

En rot maar lekker op met die feyenoord-gekleurde-Metro-gratis-krant in de trein. Er stond potdorie niet eens een verslag in van Ajax-Lyon vorige week, hoe diep kun je dan zakken als krant, maar wel weer fotootjes van Kuijt he??? Dan laat je je wel heel erg kennen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Sigaartje op 06-05-2017 12:47:28 ]
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:56:25 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170726969
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:39 schreef Sigaartje het volgende:
Maar het wordt loeispannend volgende week. Het is voor mij een speciale dag. Paar biertjes in huis, hamburgertje erbij, we maken er een mooie avond van.

Een halve finale is altijd iets speciaals. Heel gek, maar als je dan de finale haalt is het feest net ietsje groter dan bij de finale. Dan zie je echt uitzinnige vreugde. Na het winnen van een finale, met het rondrennen met de beker, val je daarna een beetje in een zwart gat. Dan is het voetbalfeest afgelopen na een paar dagen. Gek gevoel.
Na het winnen van een halve finale blijf je in een soort roes.

Donderdag wordt gewoon dè wedstrijd!
Zoals een ander forumlid hier laatst zei over Feyenoord: rot letter op met die rotschaal van jullie, daar is niemand meer in geïnteresseerd.

Zo voel ik het ook.

En rot maar lekker op met die feyenoord-gekleurde-Metro-gratis-krant in de trein. Er stond potdorie niet eens een verslag in van Ajax-Lyon vorige week, hoe diep kun je dan zakken als krant, maar wel weer fotootjes van Kuijt he??? Dan laat je je wel heel erg kennen.
Misschien moet je je wat minder focussen op Feyenoord
Laffe huichelaar
pi_170727609
Overigens kun je veel zeggen over Man United, maar voorlopig nemen zij de Europa League bloedserieus als het een laatste kans op CL-deelname kan opleveren. En dan tref je ook Mourinho in de finale, lijkt me ook niet dat je daar van wint als er zo'n belangrijke prijs op het spel staat.
pi_170728737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou, maar je kunt ook zoiets pas zeggen als burgemeester als Ajax zonder kleerscheuren volgende week door de return komt. Ik ben geen pessimist van nature, maar uit de geschiedenis blijkt wel dat bal vooral rond is. Lyon is nu zijn wonden aan het likken en het lijkt me geen club die het er bij laat liggen. Hoe goed Ajax ook speelt, ze zullen volgende week nog sterker terug moeten komen om er voor te zorgen dat er geen bloedeloze 2-0 uit rolt.
maar ja, dat is mijn bescheiden mening.
Dan ben je evengoed door. :)
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:25:08 #15
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170729574
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laat Ajax eerst nog maar overleven tegen OL, dan pas kunnen we gaan praten over een eventuele huldiging... :N
Ik kreeg al rillingen toen ik die scene zag waar ze op een soort van bordes een soort van huldiging hadden met de fanatieke ''aanhang''
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 6 mei 2017 @ 19:03:46 #16
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170730185
quote:
Bij 2-0 van Lyon begint het verhaal weer opnieuw.

Bij 2-0 is Ajax nog steeds door.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_170730290
quote:

Bij 2-0 is Lyon nog steeds het sigaartje.
pi_170732391
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

1-4 uit voor Lyon dat is 2-4, 2-0 thuis voor Lyon, dan kom ik uit op 4-4
pi_170732436
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Misschien moet je je wat minder focussen op Feyenoord
Misschien moeten ze dat bij Excelsior ook :6
Nog op journaal gezien? Ze hebben voor morgen allemaal containers om het stadion gezet om die gasten in bedwang te houden.
pi_170732475
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik weet dat ik geen verstand van voetbal heb, maar leg het effe uit dan.
pi_170732521
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik weet dat ik geen verstand van voetbal heb, maar leg het effe uit dan.
4-1 is er verloren in de uitwedstrijd. Ze hebben een uitgoal die telt dubbel, tenminste als de stand in de tweede wedstrijd gelijk wordt getrokken. Om de stand gelijk te trekken, heb je dus 4 min 1 is 3 goals nodig. Maw: als Lyon met 3-0 wint, staat het pas 4-4. Dan wordt er gekeken naar het aantal uitdoelpunten en dat is in het voordeel van Lyon, dus zou Lyon doorgaan met een 4-4 eindstand.
pi_170732549
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

4-1 is er verloren in de uitwedstrijd. Ze hebben een uitgoal die telt dubbel, tenminste als de stand in de tweede wedstrijd gelijk wordt getrokken. Om de stand gelijk te trekken, heb je dus 4 min 1 is 3 goals nodig. Maw: als Lyon met 3-0 wint, staat het pas 4-4. Dan wordt er gekeken naar het aantal uitdoelpunten en dat is in het voordeel van Lyon, dus zou Lyon doorgaan.
Nu snap ik het! Dank je!
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:50:58 #23
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170732575
Museumplein? Door de grachten willen we, klapstoeltjes langs de kant
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170732617
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Museumplein? Door de grachten willen we, klapstoeltjes langs de kant
Ik zal het doorgeven, meneer Tagliano.
pi_170732627