abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2000 @ 00:02:52 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_479809

En hier weer verder...

I'm getting too old for this....
pi_479814
oops, ik was je een paar seconde voor
blabla
pi_479817
ehhm, ik had het plaatje er meteen bij gezet, maar toch iets te laat blijkbaar
blabla
pi_479833
En Tinkerbell ergert zich even verder aan Georgie: zegt hij 5 min. geleden dat hij naar bed gaat, is hij er ondertussen weer bij gaan zitten en voert het hoogste woord

Georgie en Bianca hebben het over films. Dees is de blaadjes ingedoken en Robin zit rustig te luisteren.
En gelukkig -reclame-Die maar heel kort duurt.

Nog steeds over films.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-11-2000 00:13]

pi_479906
Aangezien FOK! eruit lag, hier een korte samenvatting vanaf het vorige bericht

Na ellenlange verhalen over films, is Georgie gaan slapen. Net als Robin en Bianca. Die 1e krijgt van Bi advies over hoe hij zijn mascara enzo moet verwijderen. Heeft ze een speciall spulletje voor. Ze waarschuwt hem goed te reinigen anders krijg je pukkels. Legt de hele zooi voor hem klaar en gaat dan naar bed.

Dees blijft alleen achter in de woonkamer. Leest een boek over fotografie. Uiteindelijk gaat ze rond 02.00 uur slapen.

Het wordt stil in huis. Stream 1 staat op Ferdi. Hij slaapt. Stream 2 laat weer eens de badkamer en de gang zien. Daar is het ook stil. Eventuele toiletbezoeken zijn niet door mij bijgehouden

Tot zover...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 19 november 2000 @ 11:15:31 #6
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_480011
11:15 uur

Nog geen verandering te bespeuren sinds de post van Qt...

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zondag 19 november 2000 @ 11:34:50 #7
7403 rialto
is er geweest
pi_480030
11:38 Bianca is wakker. De rest ligt nog te slapen.

12:02 Ferdi loopt nu ook rond in het huis.

Koos en Hieke zijn ook wakker.

BB zegt dat er batterijen in de DBK liggen.

Ze praten nu over wat ze kunnen doen voor een foto. Er wordt voorgesteld om een orgie te houden (niet echt natuurlijk). Koos wil niet meedoen. Hij houdt niet van orgies.

BB zegt streng dat Koos nog geen batterijen heeft gewisseld. Koos heeft last van een ochtend humeur.

[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 19-11-2000 12:23]

ik ga vanavond niet drinken
  zondag 19 november 2000 @ 12:45:42 #8
7403 rialto
is er geweest
pi_480131
Er wordt nog steeds gepraat over hoe ze leuke foto's kunnen maken. Ferdi en Hieke bespreken net dat ze best wel voor de camera willen zoenen en dat Privé en Nieuwe Revu tegen elkaar op moeten bieden wie er het meeste voor wil betalen.

Ze vinden het vreemd dat er bladen geld over hebben voor foto's van de bewoners.

ik ga vanavond niet drinken
pi_480183
13:20

Ze zijn, volgens mij, bezig met de broodbak-reportage.
Ja hoor, Ferdi maakt de foto's en Koos kneedt het deeg. Koos roept een paar keer; 'yeah baby yeah' en vraagt steeds of het goed gaat.
Ferdi klimt bovenop het aanrecht om Koos van bovenaf te fotograferen.
De samenwerking lijkt prima te verlopen, het gaat er rustig en bedaard aan toe.
Het deeg is klaar inmiddels. Het gaat bedekt worden door een schone theedoek en Koos zegt dat de oven inmiddels aangemaakt kan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-11-2000 13:25]

pi_480245
13.45

Bianca ligt in bad en Hieke is ook in de badkamer. Ze hebben het over mogelijkheden voor de fotoroman (ik denk die voor in de Telegraaf). Bi vraagt of je alle foto's overdag moet maken, Hi denkt dat het ook 's-avonds kan omdat ze toch genoeg ligt hebben.
Ze willen foto's maken bij de schutting en hebben het over een foto met zijn allen onder een laken

Ondertussen staat kim zichzelf uit te kleden, ik denk dat ze na Bianca in bad gaat.

13.50
Desiree komt er ook bij staan. Kim laat nu haar litteken zien en De en Bi kijken ernaar.
Kim zit nu samen met Bi in bad. Hieke maakt hier een paar foto's van.

Koos staat zichzelf in de spiegel te bekijken. Hij heeft een leren jasje aan (ook voor een fotosessie?) Hieke staat nu op de kaptafel om foto's te maken.

pi_480267
13.55 Kim heeft per ongeluk de stop van het bad eruit getrokken en heeft nu dus geen water meer. Ze ligt nu in een leeg bad de foto's te bekijken die net met de polaroidcamera zijn gemaakt. Bianca zit er naast in een badjas.
  zondag 19 november 2000 @ 16:08:16 #12
1464 ART
FOK!member
pi_480410
De familie van Robin heeft volgens mij met een helicopter of zo boven de tuin gehangen. (ik val er nu net in en begrijp het uit de opmerkingen)

Robin is er helemaal stuk van. Hij zegt 'Het gaat perfect hier, maar dit doet je toch zoveel, vandaar al die emoties.' Sterker nog hij zegt: 'Het gaat te goed'. Koos, Kim, Ferdi en natuurlijk Desiree zijn bij hem buiten.

Binnen zitten inmiddels Desiree en Georgie. De laatste moet al een tijd naar de tandarts (ik geloof zijn verstandskies), maar durft niet.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 19-11-2000 16:10]

Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 19 november 2000 @ 21:59:21 #13
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_481209
21.30
Koos en Robin staan buiten. Koos probeert een sneaky foto te maken van mensen binnen. Maar hij wordt opgemerkt door Ferdi en Hieke.

21.50
Nog steeds Robin en Koos buiten. Het gaat erover wat je doet als je een portemonnee vindt, of gewoon geld op straat.

R: 'Een portemonnee, teruggeven natuurlijk, dat is hartstikke mooi, zo blij als die mensen zijn als je 'm teruggeeft. Maar gewoon geld, ik ben best eerlijk, maar dan steek ik het gewoon in m'n zak.'
K: 'Ja, zou ik ook doen, ik heb alleen nog nooit een portemonnee gevonden. Jij wel?'
R: 'Ja, pas nog. Hadden we de politie gebeld, want er stond geen adres in, dat als er iemand kwam dat die portemonnee bij ons lag. En zo is ie terruggegaan.'

R: 'Ik had pas nog, liet ik m'n telefoon op de parkeerautomaat van een liggen. Liep na het betalen zo weg. Degene die hem vond is gewoon mensen uit mijn telefoonboek gaan bellen, en uitgelegd wie er allemaal in stonden, en toen zeiden ze, dat moet Robin zijn. Heb m'n telefoon toen weer via die vriend van me teruggekregen, en toen natuurlijk meteen die jongen gebeld die hem gevonden had. Heb 'm hartstikke bedankt natuurlijk.'

maandag 20 november 2000 @ 00:05:10 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481450
23.30 uur
Ze zitten te roddelen over Annet. Hieke wordt boos over een akkefietje met sigaretten. "Het is goed dat ik dit weet."

23.50 uur
Gesprek gaat over het hebben van kinderen. Robin reageert nogal fel; Koos heeft het over het verleggen van grenzen.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 20 november 2000 @ 00:07:50 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_481459
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')