abonnement Unibet Coolblue
pi_170722002
Helaas moet ik me dit jaar voegen bij de studenten die alles en iedereen aanspreken om maar respondenten te krijgen. Ik ben namelijk bezig met mijn scriptie voor de master Business Administration aan de RU. Voor de dataverzameling werk ik samen met een andere student. Wij hebben 3 pre-tests gedaan om tot het hoofdonderzoek te komen en dus zijn de lijnen binnen onze sociale kring wel zo ongeveer uitgeput. Wij zijn dan ook naarstig op zoek naar 200 nieuwe deelnemers voor ons onderzoek. Dus.. Zouden jullie alsjeblieft aan mijn onderzoek mee willen doen? Het duurt ongeveer 10 minuten. Helaas werkt het niet naar behoren op een telefoon, dus het kan alleen op een computer of tablet ingevuld worden.

Iedereen mag meedoen! Het onderzoekje bestaat uit verschillende taakjes, dus je vult niet 10 minuten lang alleen maar vragen in.

http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6lJovhHX3tOU5et

Uiteraard vul ik ook graag jouw enquête in!

[ Bericht 7% gewijzigd door AnTu op 06-05-2017 11:13:01 ]
  Boks-Chick zaterdag 6 mei 2017 @ 10:57:12 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_170722527
Misschien handig om even in je post te zetten waar het onderzoek over gaat, wat het doel is, en wat voor respondenten je zoekt. Dan weten mensen of het nut heeft om te klikken of niet.
lolwut
pi_170722570
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 10:57 schreef BrandX het volgende:
Misschien handig om even in je post te zetten waar het onderzoek over gaat en wat voor respondenten je zoekt. Dan weten mensen of het nut heeft om te klikken of niet.
Er zijn geen voorwaarden voor deelname en het heeft geen specifiek onderwerp, dus het heeft voor iedereen nut om te klikken.
  Boks-Chick zaterdag 6 mei 2017 @ 11:04:41 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_170722618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:01 schreef AnTu het volgende:

[..]

Er zijn geen voorwaarden voor deelname en het heeft geen specifiek onderwerp, dus het heeft voor iedereen nut om te klikken.
Ok, dat is wel handig om even in je post erbij te zetten :).
lolwut
pi_170732727
Maximaal 160 kilo? Ik voel me nu toch aardig gediscrimineerd..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')