abonnement Unibet Coolblue
pi_170720823
Tot nu toe heb ik maar 1 serieuze relatie gehad met een man.

Ik ben in contacten met mannen normaliter top en ik pijp ook niet.

Maar met mijn ex heb ik dat uiteindelijk allemaal wel gedaan aangezien het serieus was.

Na 3 maanden heb ik hem gepijpt en na 4 maanden heb ik gebottomed.

Heb er allemaal geen spijt van. In tegendeel. Maar uiteindelijk heeft de relatie geen stand gehouden.

Atm ben ik met een andere man aan het daten. Ook hier ben ik altijd top en hij pijpt mij wel maar ik hem nooit. Maar deze man is qua behoefte juist zelf meer een top en dringt steeds meer aan op dat hij ook eens mag bij mij.

Uiteindelijk wil ik dat ook best met hem doen, maar hij zit nu pas op de helft van de "trial", om het zo maar te zeggen.

Nu vraag ik me af of 4 maanden misschien wat lang getrokken is. Maar ik wil mijn ex ook niet te kort doen aangezien die ook zolang moest wachten, en hij bijzonderder voor me was dan deze man...

Reacties van dames en homo mannen welkom
pi_170720840
Wat!?
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_170720847
Ik denk dat jij je eigen niet zo druk moet maken en moet doen waar jij je goed bij voelt. Heeft een ander daar geen respect voor dan weet je genoeg.
pi_170720877
Je moet jezelf afvragen of je het wel top vindt dat je niet altijd top bent.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 08:00:12 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170720934
Ik vraag me af waarom je nog steeds je ex betrekt in de beslissingen met deze man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170721115
Niet
  zaterdag 6 mei 2017 @ 09:04:50 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170721362
Waarom zou je niet pijpen? Ik word een beetje verdrietig van dit topic.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_170721420
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 07:46 schreef bijdehand het volgende:
Je moet jezelf afvragen of je het wel top vindt dat je niet altijd top bent.
Ik ben wel altijd top.
pi_170721436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:04 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zou je niet pijpen? Ik word een beetje verdrietig van dit topic.
Vind dat nogal intiem. Wil niet van iedere man waarmee ik seks heb zijn leuter in mijn mond nemen.
pi_170721514
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Vind dat nogal intiem. Wil niet van iedere man waarmee ik seks heb zijn leuter in mijn mond nemen.
dan doe je het toch niet? Nogal onzinnig om aan een ander te vragen of je het moet doen of niet. Als het goed voelt moet je het doen en anders niet. En als je afvraagt wat gebruikelijk is pijpen behoort tot vannila seks.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 09:17:09 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170721515
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Vind dat nogal intiem. Wil niet van iedere man waarmee ik seks heb zijn leuter in mijn mond nemen.
Oh ja... diep in je kont gebeukt worden is niet intiem. Nee pijpen is ineens een stap te ver. Wat een onzin.

Bepaalde seksuele handelingen achterhouden om een relatie af te dwingen... Wat en wijvenstreken. Wees een man en zuig die lul gewoon klaar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 09:51:09 #12
414785 sirdanilot
pi_170721893
Waarom zou je daarmee wachten en met zelf toppen en gepepen worden niet? De logica ontgaat me.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170722544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vraag me af waarom je nog steeds je ex betrekt in de beslissingen met deze man.
pi_170722714
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh ja... diep in je kont gebeukt worden is niet intiem. Nee pijpen is ineens een stap te ver. Wat een onzin.
:')

Waar zeg ik dat dan? Ik laat me toch ook niet neuken.

Ik vind pijpen minder intiem, maar desalniettemin intiem.

quote:
Bepaalde seksuele handelingen achterhouden om een relatie af te dwingen... Wat en wijvenstreken. Wees een man en zuig die lul gewoon klaar.
Beter dan gebruikt worden.

Ik doe niets dat ik niet wil. Dat om te beginnen. Maar als ik een fantasie heb overweeg ik die ook met mijn verstand.
pi_170722734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:51 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom zou je daarmee wachten en met zelf toppen en gepepen worden niet? De logica ontgaat me.
Dat is een wereld van verschil. Bij het een onderwerpt iemand zich aan jou. Bij het ander onderwerp je jezelf aan de ander.

Het voelt gewoon totaal anders in mijn belevingswereld.
pi_170722768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vraag me af waarom je nog steeds je ex betrekt in de beslissingen met deze man.
Omdat mijn ex zoals gezegd specialer was. En ik het daarom krom vind als ik uitgerekend met deze man gemakkelijker ben. Ik wil dat niet teniet doen door nu de slet te gaan uithangen.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:18:08 #17
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170722800
Pfff. Wat een ingewikkelde materie maak je ervan.

Doe wat prettig voelt en laat al die zaken achterwege die er niet toe doen. Je ex, het idee van "onderwerpen" en wat een ander er van zou moeten vinden..

Top of bottom, beide is even gay!
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 11:20:18 #18
414785 sirdanilot
pi_170722828
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat is een wereld van verschil. Bij het een onderwerpt iemand zich aan jou. Bij het ander onderwerp je jezelf aan de ander.

Het voelt gewoon totaal anders in mijn belevingswereld.
Ik denk dat je minder moet gaan kijken in termen van 'onderwerpen' en meer gaan kijken in termen van 'we hebben gewoon seks en plezier met elkaar'.
Dan maakt het op een gegeven moment ook niet meer uit wat er 'onderdanig' is en wat niet.

Want waarom zou bottomen slechter zijn dan toppen? Waarom zou pijpen slechter zijn dan gepepen worden?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 11:21:15 #19
414785 sirdanilot
pi_170722846
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:15 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Omdat mijn ex zoals gezegd specialer was. En ik het daarom krom vind als ik uitgerekend met deze man gemakkelijker ben. Ik wil dat niet teniet doen door nu de slet te gaan uithangen.
Ik hoop van harte dat je vriendje dit leest en zich heel erg snel uit de voeten maakt want hij verdient een stuk beter dan jou.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:24:51 #20
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170722894
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:15 schreef Moofasah het volgende:

Omdat mijn ex zoals gezegd specialer was. En ik het daarom krom vind als ik uitgerekend met deze man gemakkelijker ben. Ik wil dat niet teniet doen door nu de slet te gaan uithangen.
Dus je bent geen slet als je gelijk iemand anaal neemt, maar wel als je pijpt of genomen wordt!?

Heb je al deze regels zelf bedacht? Geeft ook wel aan hoe je over je partner denkt, die wel pijpt en zich laat nemen. Triest. -O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Xenofiel op 06-05-2017 11:34:16 ]
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_170723036
Nou nou, een ex uit een relatie die vier maanden duurde. Wat speciaal. Die moet je nu voor altijd 'eer aandoen' door bij nieuwe relaties altijd aan die relatie die een blauwe maandag duurde te denken natuurlijk.
pi_170723518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:20 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik denk dat je minder moet gaan kijken in termen van 'onderwerpen' en meer gaan kijken in termen van 'we hebben gewoon seks en plezier met elkaar'.
Dan maakt het op een gegeven moment ook niet meer uit wat er 'onderdanig' is en wat niet.

Want waarom zou bottomen slechter zijn dan toppen? Waarom zou pijpen slechter zijn dan gepepen worden?
Ik zeg niet dat een van beiden slecht is. Ik volg gewoon mijn persoonlijke gevoel.

Waarom is het zo raar dat ik toppen en bottomen anders beleef?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:58:42 #23
37769 erodome
Zweefteef
pi_170723540
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:15 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Omdat mijn ex zoals gezegd specialer was. En ik het daarom krom vind als ik uitgerekend met deze man gemakkelijker ben. Ik wil dat niet teniet doen door nu de slet te gaan uithangen.
Je hebt al seks met hem, de slet hang je dus al uit.

Maar als ik je zo zie schrijven over je ex en de woordkeuze hier van uitgerekend deze man zou ik zeggen kap ermee. Want je bent blijkbaar nog niet over je ex heen en klaar voor een nieuwe relatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170723557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:21 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat je vriendje dit leest en zich heel erg snel uit de voeten maakt want hij verdient een stuk beter dan jou.
Het is mijn vriend niet. De vorige was dat wel. Dus logisch is deze minder speciaal voor me. Daarmee zeg ik niet dat ik op hem neerkijk. Dit topic is niet bedoeld als aanval op bottom mannen hoor. Chill out.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:00:33 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170723562
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:57 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een van beiden slecht is. Ik volg gewoon mijn persoonlijke gevoel.

Waarom is het zo raar dat ik toppen en bottomen anders beleef?
En dus ga je over jouw persoonlijke gevoel advies vragen op Fok. Aparte logica wel zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:01:16 #26
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170723570
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:57 schreef Moofasah het volgende:

Ik zeg niet dat een van beiden slecht is. Ik volg gewoon mijn persoonlijke gevoel.

Waarom is het zo raar dat ik toppen en bottomen anders beleef?
Je beleeft het niet anders, je hebt een afwijkend waardeoordeel over beide acties. Das vreemd. Alsof het ondergaan anders zou zijn, sociaal gezien, dan het doen. Das vreemd, niet dat je het een prettiger vindt om te doen dan het ander. Denk dat iedereen een voorkeur heeft.
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:04:31 #27
37769 erodome
Zweefteef
pi_170723613
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:57 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een van beiden slecht is. Ik volg gewoon mijn persoonlijke gevoel.

Waarom is het zo raar dat ik toppen en bottomen anders beleef?
Omdat het een raar en kunstmatig verschil is? Beetje als een gelovig meisje dat zich in haar kont laat neuken zodat ze maagd blijft en 'puur' blijft. Best wel hypocriet.

Je hebt gewoon seks met hem, het schip van wachten met seks is allang de haven uit.
Je bent nu dus ook gewoon een slet volgens je eigen beschrijving, een egoïstische slet die alleen aan je eigen genot denkt en je bedpartner tekort doet. Fysiek en emotioneel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170723669
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:24 schreef Xenofiel het volgende:

[..]

Dus je bent geen slet als je gelijk iemand anaal neemt, maar wel als je pijpt of genomen wordt!?

Heb je al deze regels zelf bedacht? Geeft ook wel aan hoe je over je partner denkt, die wel pijpt en zich laat nemen. Triest. -O-
Nee dat is niet waar. Ik kijk niet neer op hen. Ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar de keuzes die ik maak draag ik wel voor de rest van mijn leven mee. Dus ik moet er ook achter kunnen staan.

Ik weet van mezelf dat ik hun niet gebruik en ze niet als minderwaardig beschouw.

Andersom weet ik dat van een andere man niet zeker. En ik voel me er te goed voor om als trofee gezien te worden.

Ik ben altijd eerlijk over mijn intenties. Ook als ik niets serieus met iemand wil. En dan is het aan iemand zelf wat hij dan wel/niet wil doen.

Net zoals ik de keuze maak dat ik niet voor iedere sekspartner bottom wil zijn.

Ik ben sowieso meer top gericht. Bottom kan ook wel eens lekker zijn, afhankelijk van de man, maar is voor mij geen basisbehoefte.
pi_170723773
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt al seks met hem, de slet hang je dus al uit.

Maar als ik je zo zie schrijven over je ex en de woordkeuze hier van uitgerekend deze man zou ik zeggen kap ermee. Want je bent blijkbaar nog niet over je ex heen en klaar voor een nieuwe relatie.
Dat is het niet. De relatie is voorbij en daar sta ik ook nog achter. Maar ik geef wel om mijn ex en hij ook om mij. Terwijl de relatie met die andere man niet zozeer gebaseerd is op "geven om elkaar". Kan niet over de toekomst spreken maar nu is het gewoon vrij casual. Hoewel we toch ook wel echt aan het "daten" zijn.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 12:16:34 #30
414785 sirdanilot
pi_170723798
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:59 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het is mijn vriend niet. De vorige was dat wel. Dus logisch is deze minder speciaal voor me. Daarmee zeg ik niet dat ik op hem neerkijk. Dit topic is niet bedoeld als aanval op bottom mannen hoor. Chill out.
Je moet gewoon ophouden met dingen en mensen opdelen in vakjes.

Je bent grotendeels top, okay dat is prima. Iedereen heeft zn sexuele voorkeuren. Maar je bttomt blijkbaar wel af en toe. Dus waarom zou je deze boy niet af en toe bottomen, zeker als hij aangeeft dat hij dat graag wil?

Als ik hem was zou ik snel weg zijn als mijn vriendje niet wil bottomen hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:16:56 #31
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_170723803
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat het een raar en kunstmatig verschil is? Beetje als een gelovig meisje dat zich in haar kont laat neuken zodat ze maagd blijft en 'puur' blijft. Best wel hypocriet.

Je hebt gewoon seks met hem, het schip van wachten met seks is allang de haven uit.
Je bent nu dus ook gewoon een slet volgens je eigen beschrijving, een egoïstische slet die alleen aan je eigen genot denkt en je bedpartner tekort doet. Fysiek en emotioneel.
Nou nou, dat is een beetje te kort door de bocht. TS is denk ik gewoon 'het mannetje' en houdt er niet van te pijpen of geneukt te worden.

Ik als heteroman moet er ook niet aan denken om geneukt te worden, waarom zou iedere homoman dat dan wel verplicht zijn?

Maar ik kan mij ook voorstellen dat de partner van TS wél meer wil. Misschien dat TS water bij de wijn kan doen en zijn partner af en toe eens een pijpje kan geven. Zo erg lijkt me dat nu ook weer niet.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:18:16 #32
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170723821
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:08 schreef Moofasah het volgende:
Nee dat is niet waar. Ik kijk niet neer op hen. Ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar de keuzes die ik maak draag ik wel voor de rest van mijn leven mee. Dus ik moet er ook achter kunnen staan.

Ik weet van mezelf dat ik hun niet gebruik en ze niet als minderwaardig beschouw.

Andersom weet ik dat van een andere man niet zeker. En ik voel me er te goed voor om als trofee gezien te worden.

Ik ben altijd eerlijk over mijn intenties. Ook als ik niets serieus met iemand wil. En dan is het aan iemand zelf wat hij dan wel/niet wil doen.

Net zoals ik de keuze maak dat ik niet voor iedere sekspartner bottom wil zijn.

Ik ben sowieso meer top gericht. Bottom kan ook wel eens lekker zijn, afhankelijk van de man, maar is voor mij geen basisbehoefte.
Je zegt net dat je het slenterig vindt als iemand zich gelijk laat nemen en de ander pijpt, maar je partner doet dit wel, dan geef je toch een oordeel!?

Daarnaast zeg je dat je wel verliefd was op je ex, die was speciaal zelfs, en datzelfde voel je niet voor deze man. Dus jij gebruikt hem, zie ik het zo goed? Maar om jezelf te "beschermen" tegen gebruik, stel je regels op. Ook best tegenstrijdig.

Het gaat me niet eens om je keuze om wel of niet bottum te zijn, moet er zelf ook niet aan denken om zaken anaal ingebracht te krijgen, dus dat volg ik nog wel. Het gaan mij meer om het oordeel dat je hebt over de handeling. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk joh.

Geniet gewoon van de seks en doe geen dingen die je niet wilt. Meer regels zou ik zelf niet hanteren.
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_170723826
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:01 schreef Xenofiel het volgende:

[..]

Je beleeft het niet anders, je hebt een afwijkend waardeoordeel over beide acties. Das vreemd. Alsof het ondergaan anders zou zijn, sociaal gezien, dan het doen. Das vreemd, niet dat je het een prettiger vindt om te doen dan het ander. Denk dat iedereen een voorkeur heeft.
Alsof de hele maatschappij dat niet heeft.

Hoevaak zien we wel niet de key/lock meme voorbij komen.

Onder anderen op FOK!
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:20:50 #34
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170723848
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:18 schreef Moofasah het volgende:
Alsof de hele maatschappij dat niet heeft.

Hoevaak zien we wel niet de key/lock meme voorbij komen.

Onder anderen op FOK!
Dat zijn meningen van (puberale) hetero's. Je was toch zo autonoom, dan boeit het je toch niet wat de internethelden op FOK! denken over jouw seksleven...?
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 12:26:35 #35
414785 sirdanilot
pi_170723923
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:18 schreef Moofasah het volgende:
schappij dat niet heeft.

Hoevaak zien we wel niet de key/lock meme voorbij komen.

Onder anderen op FO
Wat boeit de mening van anderen nou weer? :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170724002
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wat boeit de mening van anderen nou weer? :')
Het is maar om aan te geven dat die redenatie echt niet zo uniek is.

Voor mij is het vooral belangrijk dat iemand waarmee ik dat doe ook respect heeft voor mij.

Ik ben geen gebruiksvoorwerp, waarvan iemand achteraf zegt "oh die heb ik ook eens gehad".
pi_170724135
De enige die er een probleem van maakt ben jezelf.
Als je ergens niet prettig bij voelt, dan doe je het niet. En vertel je dat ook eerlijk.
dag
pi_170724152
Volgens mij is TS trouwens dezelfde user als hier tijdje terug ook telkens dit soort topics opende tot een ban. Baloe de Beer of zo.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 12:41:46 #39
37769 erodome
Zweefteef
pi_170724174
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:30 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het is maar om aan te geven dat die redenatie echt niet zo uniek is.

Voor mij is het vooral belangrijk dat iemand waarmee ik dat doe ook respect heeft voor mij.

Ik ben geen gebruiksvoorwerp, waarvan iemand achteraf zegt "oh die heb ik ook eens gehad".
Dat kan hij nu ook al zeggen, want jullie hebben seks. Daarom vind ik dit een raar en kunstmatig verschil. Als je in zijn geheel had gewacht met seks had je een punt gehad, nu niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170724320
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is TS trouwens dezelfde user als hier tijdje terug ook telkens dit soort topics opende tot een ban. Baloe de Beer of zo.
Die militant homoseksuele mafklapper? Je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170724373
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is TS trouwens dezelfde user als hier tijdje terug ook telkens dit soort topics opende tot een ban. Baloe de Beer of zo.
Tijdje geleden?

Meanwhile bestaat mijn account al 5 jaar oid.

Dus nee.

Hoe zou een topic als dit überhaupt tot een ban moeten leiden? :')
pi_170725786
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is TS trouwens dezelfde user als hier tijdje terug ook telkens dit soort topics opende tot een ban. Baloe de Beer of zo.
Baloe de beer, gouden tijd met die gast _O- :')
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:52:50 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170725809
Vreemd verhaal dit. Ga je aan je ex vertellen wanneer je de piemel van deze kerel in je kont kreeg dan? Of hoe voelt hij zich tekortgedaan dan?
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 15:16:29 #44
414785 sirdanilot
pi_170726151
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:30 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het is maar om aan te geven dat die redenatie echt niet zo uniek is.

Voor mij is het vooral belangrijk dat iemand waarmee ik dat doe ook respect heeft voor mij.

Ik ben geen gebruiksvoorwerp, waarvan iemand achteraf zegt "oh die heb ik ook eens gehad".
Maar deze jongen is al een tijdje je vriendje, dus wat is je probleem nou helemaal?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 15:16:49 #45
414785 sirdanilot
pi_170726157
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is TS trouwens dezelfde user als hier tijdje terug ook telkens dit soort topics opende tot een ban. Baloe de Beer of zo.
Ja doet me wel een belletje rinkelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 15:19:06 #46
414785 sirdanilot
pi_170726211
Maar goed, als een jongen mij niet wil pijpen pijp ik hem dus ook niet. Heel simpel. Zou jouw vriendje ook moeten doen, TS.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:20:24 #47
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170726238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:19 schreef sirdanilot het volgende:
Maar goed, als een jongen mij niet wil pijpen pijp ik hem dus ook niet. Heel simpel. Zou jouw vriendje ook moeten doen, TS.
Beetje onbaatzuchtig gaan lopen pijpen.. Het idee alleen al. :{w
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 15:22:41 #48
414785 sirdanilot
pi_170726285
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:20 schreef Xenofiel het volgende:

[..]

Beetje onbaatzuchtig gaan lopen pijpen.. Het idee alleen al. :{w
Goed wat nuance, voor een keertje of zo is het ok als er ééntje pijpt en de andere niet.

Maar ik ga geen lange termijn iets aan met een jongen die niet wil pijpen en vervolgens steeds blijft zeuren dat ik hem wel moet pijpen. Ja flikker dan maar op, letterlijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:28:05 #49
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170726393
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:22 schreef sirdanilot het volgende:
Goed wat nuance, voor een keertje of zo is het ok als er ééntje pijpt en de andere niet.

Maar ik ga geen lange termijn iets aan met een jongen die niet wil pijpen en vervolgens steeds blijft zeuren dat ik hem wel moet pijpen. Ja flikker dan maar op, letterlijk.
Eens met je nuance. :Y)
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_170726399
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:52 schreef hugecooll het volgende:
Vreemd verhaal dit. Ga je aan je ex vertellen wanneer je de piemel van deze kerel in je kont kreeg dan? Of hoe voelt hij zich tekortgedaan dan?
Dat zal hij niet weten inderdaad. Maar ik weet het.

Nu was mijn ex ook de eerste waardoor de barrière sowieso groter was. Dus misschiem is het ook niet helemaal vergelijkbaar.
pi_170726430
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Maar deze jongen is al een tijdje je vriendje, dus wat is je probleem nou helemaal?
Hij is mijn vriend niet. We daten pas 2 maanden.
pi_170726473
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Goed wat nuance, voor een keertje of zo is het ok als er ééntje pijpt en de andere niet.

Maar ik ga geen lange termijn iets aan met een jongen die niet wil pijpen en vervolgens steeds blijft zeuren dat ik hem wel moet pijpen. Ja flikker dan maar op, letterlijk.
Ik hoef daar echt niet op aan te dringen. De meeste homo mannen vinden dat gewoon lekker en doen het ongevraagd. Dus ik dwing niemand ergens toe.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:36:48 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170726552
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:04 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zou je niet pijpen? Ik word een beetje verdrietig van dit topic.
Ik word niet verdrietig van dit topic, ts is gewoon een troll die de boel (met name de mannen) wat jennen wil.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 7 mei 2017 @ 02:53:02 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170737895
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:17 schreef SpecialK het volgende:
Wees een man en zuig die lul gewoon klaar.
_O-
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 08:47:25 #55
414785 sirdanilot
pi_170738668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:31 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik hoef daar echt niet op aan te dringen. De meeste homo mannen vinden dat gewoon lekker en doen het ongevraagd. Dus ik dwing niemand ergens toe.
Dus je denkbeeldige vriendje pijpt je ongevraagd en vindt het niet erg dat hij niet gepepen wordt, al 2 maanden lang niet?

Seems legit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 08:48:08 #56
414785 sirdanilot
pi_170738673
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:29 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hij is mijn vriend niet. We daten pas 2 maanden.
Ik vind 2 maanden al wel een tijdje hoor, eerlijk gezegd.

Wanneer zou je hem wel als je vriendje beschouwen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170738726
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind 2 maanden al wel een tijdje hoor, eerlijk gezegd.

Wanneer zou je hem wel als je vriendje beschouwen?
als hij ook mag klaarkomen? :@
dag
pi_170738928
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind 2 maanden al wel een tijdje hoor, eerlijk gezegd.

Wanneer zou je hem wel als je vriendje beschouwen?
Als je dat met elkaar besproken hebt ofzo. Je beslist niet in je eentje dat je in een relatie zit toch...
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 09:35:12 #59
414785 sirdanilot
pi_170739007
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als je dat met elkaar besproken hebt ofzo. Je beslist niet in je eentje dat je in een relatie zit toch...
En wanneer ga je daar over met hem praten denk je?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170739176
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En wanneer ga je daar over met hem praten denk je?
Nou heb ik al eens gedaan. We hebben besloten dat we nu nog aan het "daten" zijn. Dat het een beetje vroeg is om het een relatie te noemen.
pi_170739451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:39 schreef Peter het volgende:
De enige die er een probleem van maakt ben jezelf.
Als je ergens niet prettig bij voelt, dan doe je het niet. En vertel je dat ook eerlijk.
Dit. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. En niet je ex, de algemeen heersende norm over snelheid, je partner of wat dan ook maar.

Interessante aflevering van CollegeTour van afgelopen vrijdag met een seksuologe. Wat zij zei over vrouwen geldt ook voor mannen: jij bent de baas over jouw lichaam en niemand anders heeft daar recht op. Dus je partner heeft geen recht op bepaalde handelingen, en je ex-partner heeft ook geen recht op een gelijke behandeling ('bij mijn ex deed ik dit pas na vier maanden, dus deze partner moet ook wachten tot vier maanden'). Kijk naar jezelf en doe wat je zelf wilt.
Somebody that I used to know
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 10:27:31 #62
414785 sirdanilot
pi_170739550
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou heb ik al eens gedaan. We hebben besloten dat we nu nog aan het "daten" zijn. Dat het een beetje vroeg is om het een relatie te noemen.
Ok nou ja je doet maar waar je je prettig bij voelt.

Ik vind iemand pijpen niet per se iets dat je pas doet in een relatie maar las jij dat wel vindt nou ja prima dan toch. Ik zou hard wegrennen voor zulke preutsheid.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170740118
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:20 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. En niet je ex, de algemeen heersende norm over snelheid, je partner of wat dan ook maar.

Interessante aflevering van CollegeTour van afgelopen vrijdag met een seksuologe. Wat zij zei over vrouwen geldt ook voor mannen: jij bent de baas over jouw lichaam en niemand anders heeft daar recht op. Dus je partner heeft geen recht op bepaalde handelingen, en je ex-partner heeft ook geen recht op een gelijke behandeling ('bij mijn ex deed ik dit pas na vier maanden, dus deze partner moet ook wachten tot vier maanden'). Kijk naar jezelf en doe wat je zelf wilt.
Oh dat had ik ook willen kijken inderdaad. Zal het eens terugzoeken een dezer dagen op gemist.
pi_170740148
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ok nou ja je doet maar waar je je prettig bij voelt.

Ik vind iemand pijpen niet per se iets dat je pas doet in een relatie maar las jij dat wel vindt nou ja prima dan toch. Ik zou hard wegrennen voor zulke preutsheid.
Nou hij rent niet weg. Dat zegt ook iets.

Daarbij probeer ik ook aan m'n veiligheid te denken. Als je iedereen pijpt nemen de risico's ook toe.
pi_170740284
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou hij rent niet weg. Dat zegt ook iets.

Daarbij probeer ik ook aan m'n veiligheid te denken. Als je iedereen pijpt nemen de risico's ook toe.
Niet wegrennen wil niet per se zeggen dat hij jouw grenzen respecteert.
Somebody that I used to know
pi_170740355
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:19 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Niet wegrennen wil niet per se zeggen dat hij jouw grenzen respecteert.
Wat wil je daarmee zeggen?
pi_170740492
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:23 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Dat je daaruit niet kan afleiden dat hij het accepteert. Ga er zeg maar niet blind vanuit, doe geen aannames. Om het zeker te weten heb je toch meer info nodig, bijvoorbeeld door er echt met elkaar over te praten en te horen wat hij er eigenlijk van vindt. (gedoogt hij het, vindt hij het goed, etc).
Somebody that I used to know
pi_170740611
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat je daaruit niet kan afleiden dat hij het accepteert. Ga er zeg maar niet blind vanuit, doe geen aannames. Om het zeker te weten heb je toch meer info nodig, bijvoorbeeld door er echt met elkaar over te praten en te horen wat hij er eigenlijk van vindt. (gedoogt hij het, vindt hij het goed, etc).
Nou hij heeft het vooral veel erover dat hij eens top wil zijn.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 11:48:34 #69
414785 sirdanilot
pi_170740833
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou hij rent niet weg. Dat zegt ook iets.

Daarbij probeer ik ook aan m'n veiligheid te denken. Als je iedereen pijpt nemen de risico's ook toe.
Maar iemand na 2 maanden een keertje pijpen is toch niet 'iedereen pijpen' :')

Daarbij is iedereen neuken een stuk meer risicovol dan iedereen pijpen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170741197
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Maar iemand na 2 maanden een keertje pijpen is toch niet 'iedereen pijpen' :')

Daarbij is iedereen neuken een stuk meer risicovol dan iedereen pijpen.
Niet als je condooms gebruikt toch. Pijpen is per definitie onbeschermd.
pi_170744382
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Niet als je condooms gebruikt toch. Pijpen is per definitie onbeschermd.
Want pijpen kan niet met condoom?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170744437
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Want pijpen kan niet met condoom?
Dan kun je het net zo goed niet doen. What's the point.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 15:03:51 #73
414785 sirdanilot
pi_170745120
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Niet als je condooms gebruikt toch. Pijpen is per definitie onbeschermd.
Condoompje is inderdaad veilig maar kan scheuren. Pijpen is idd zonder condoom maar risico op SOA's is relatief laag, zo kun je b.v. geen HIV krijgen van pijpen.

Maar goed, dit doet allemaal niet terzake. Het gaat hier niet om het pijpen van een random scharrel, maar om je vriendje die je al 2 maanden date. Dus ik zie nog steeds het probleem neit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zondag 7 mei 2017 @ 15:04:12 #74
414785 sirdanilot
pi_170745129
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Want pijpen kan niet met condoom?
Als het met condoom moet dan heb ik zoiets van laat maar zitten. :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:08:23 #75
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170795673
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou heb ik al eens gedaan. We hebben besloten dat we nu nog aan het "daten" zijn. Dat het een beetje vroeg is om het een relatie te noemen.
Zou ik ook zeggen als ik hem was. Met jouw houding...logisch dat hij nog geen relatie wil. Jij bent duidelijk nog niet over je ex heen (sorry, maar dat is gewoon overduidelijk), dus ik zou hem laten weten dat hij gewoon beter verdiend.

Kom op, stel je niet aan. Seks is seks. Het zou niet eens erg zijn als je gewoon geen bottom wil zijn. Niks mis mee. Dat kan. Maar het punt is dat je het wel lekker vind en het best wil doen...maar wat gewoon onzin is is dat je daar 4 maanden mee moet wachten :') omdat je anders je ex pijn doet (want je vertelt het hem wanneer je even goed genomen bent? _O- ) en je niet over wil komen als een slet. Whut? _O- Goed te zien hoe je over bottoms (dus ook je huidige sekspartner) denkt.

En je wil niet gebruikt worden. Alsof je minder bent als je geneukt wordt :o ondertussen geen problemen om hem te gebruiken. Flawless logic.

Niet willen pijpen slaat al helemaal nergens op. Te intiem? Maar het is niet te intiem om zelf gepijpt te worden en om iemand door te smeren? Wees een man.

Goede poging tot trollen though ^O^ :')
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170796319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik hem was. Met jouw houding...logisch dat hij nog geen relatie wil. Jij bent duidelijk nog niet over je ex heen (sorry, maar dat is gewoon overduidelijk), dus ik zou hem laten weten dat hij gewoon beter verdiend.

Kom op, stel je niet aan. Seks is seks. Het zou niet eens erg zijn als je gewoon geen bottom wil zijn. Niks mis mee. Dat kan. Maar het punt is dat je het wel lekker vind en het best wil doen...maar wat gewoon onzin is is dat je daar 4 maanden mee moet wachten :') omdat je anders je ex pijn doet (want je vertelt het hem wanneer je even goed genomen bent? _O- ) en je niet over wil komen als een slet. Whut? _O- Goed te zien hoe je over bottoms (dus ook je huidige sekspartner) denkt.

En je wil niet gebruikt worden. Alsof je minder bent als je geneukt wordt :o ondertussen geen problemen om hem te gebruiken. Flawless logic.

Niet willen pijpen slaat al helemaal nergens op. Te intiem? Maar het is niet te intiem om zelf gepijpt te worden en om iemand door te smeren? Wees een man.

Goede poging tot trollen though ^O^ :')
Komop. Alsof top/bottom allemaal hetzelfde voelt voor jullie? Is toch echt een andere belevenis.

En gepepen worden of zelf pijpen idem dito.

Nogmaals ik heb nergens gezegd dat het een minderwaardig is tegenover het ander. Ik beleef het gewoon anders.

Heb het idee alsof de bottoms in dit topic het teveel als een persoonlijke aanval voelen op hun karakter.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 12:48:05 #77
414785 sirdanilot
pi_170796482
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:39 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Komop. Alsof top/bottom allemaal hetzelfde voelt voor jullie? Is toch echt een andere belevenis.

En gepepen worden of zelf pijpen idem dito.

Nogmaals ik heb nergens gezegd dat het een minderwaardig is tegenover het ander. Ik beleef het gewoon anders.

Heb het idee alsof de bottoms in dit topic het teveel als een persoonlijke aanval voelen op hun karakter.
En hoe weet je of de mensen die hier posten bottoms zijn dan?? Hebben we dat vermeld?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:51:37 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170796551
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:39 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Komop. Alsof top/bottom allemaal hetzelfde voelt voor jullie? Is toch echt een andere belevenis.

Seks is seks. Dat het compleet minderwaardig aanvoelt zit in je hoofd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170797783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En hoe weet je of de mensen die hier posten bottoms zijn dan?? Hebben we dat vermeld?
Nou jullie reageren ietwat gepikeerd. Vandaar dat het op mij overkomt alsof het persoonlijk wordt opgevat.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 13:59:37 #80
414785 sirdanilot
pi_170797924
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou jullie reageren ietwat gepikeerd. Vandaar dat het op mij overkomt alsof het persoonlijk wordt opgevat.
Dus alle bottoms zijn gepikeerde mietjes volgens jou?

Ik hoop echt dat je vriendje dit topic ook leest en je herkent :') lijkt me hilarisch :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170798185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dus alle bottoms zijn gepikeerde mietjes volgens jou?

Ik hoop echt dat je vriendje dit topic ook leest en je herkent :') lijkt me hilarisch :D
Nee dat zei ik niet. Draai eens niet de hele tijd met mijn woorden.

Mijn vriendje is een gewone man. Niets nichterigs.

Maar hier begint het inderdaad een beetje op een kippenhok te lijken. Bij elke opmerking word ik gepikt.

Easy ladies :D :+
  dinsdag 9 mei 2017 @ 14:31:22 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170798491
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nee dat zei ik niet. Draai eens niet de hele tijd met mijn woorden.

Mijn vriendje is een gewone man. Niets nichterigs.

Maar hier begint het inderdaad een beetje op een kippenhok te lijken. Bij elke opmerking word ik gepikt.

Easy ladies :D :+
Ben je toch nog even een bottom :D Wel sletterig hoor :Y

Daarnaast is er maar één persoon in dit topic die zich als een drama queen (en troll) gedraagt. Wees een man en maak er niet zo'n drama van joh. :X
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170798655
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ben je toch nog even een bottom :D Wel sletterig hoor :Y

Daarnaast is er maar één persoon in dit topic die zich als een drama queen (en troll) gedraagt. Wees een man en maak er niet zo'n drama van joh. :X
Hoezo drama. Ik stel me vragen over m'n eigen normen en waarden. Hoort dat niet gewoon bij het leven?

Net als ieder ander moet ik ook gewoon ontdekken wat wel/niet bij me past. Hoe ik in het leven sta.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 14:51:45 #84
414785 sirdanilot
pi_170798909
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:39 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hoezo drama. Ik stel me vragen over m'n eigen normen en waarden. Hoort dat niet gewoon bij het leven?

Net als ieder ander moet ik ook gewoon ontdekken wat wel/niet bij me past. Hoe ik in het leven sta.
Waarom vraag je óns iets over je éigen normen en waarden?

Wij hebben gezegd wat wij er van denken, doe ermee wat je wil.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170800139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:51 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Waarom vraag je óns iets over je éigen normen en waarden?

Wij hebben gezegd wat wij er van denken, doe ermee wat je wil.
Was inderdaad geen goed idee. Ik word er gelijk weer aan herinnerd waarom ik met de gemiddelde homo niet overweg kan. Het is en blijft gewoon niet mijn wereld.
pi_170800400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:43 schreef Moofasah het volgende:
Was inderdaad geen goed idee. Ik word er gelijk weer aan herinnerd waarom ik met de gemiddelde homo niet overweg kan. Het is en blijft gewoon niet mijn wereld.
En waarom is dat dan? Omdat de gemiddelde homo niet zo ingewikkeld doet over morele waarden gekoppeld aan handelingen die de ander wel ondergaat?

Het klinkt eerder alsof je nog niet geaccepteerd hebt dat je homo bent en d.m.v. ingewikkelde constructies je eigenwaarde op peil probeert te houden...
pi_170800659
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En waarom is dat dan? Omdat de gemiddelde homo niet zo ingewikkeld doet over morele waarden gekoppeld aan handelingen die de ander wel ondergaat?

Het klinkt eerder alsof je nog niet geaccepteerd hebt dat je homo bent en d.m.v. ingewikkelde constructies je eigenwaarde op peil probeert te houden...
Omdat homo's zo bitchen.

Snap niet waarom men niet gewoon zijn mening kan geven zonder gelijk zo'n waardeoordeel over mij als persoon. Jullie kennen mij niet maar denken wel te weten dat ik mijn lover niet verdien. Alleen omdat ik niet pijp en niet bottom :')

Vind de reacties gewoon overdreven emotioneel.

En ik heb prima geaccepteerd dat ik homo ben. Nee ik schreeuw het niet van de daken, maar iedereen die ertoe doet in m'n leven weet het. En als m'n lover me een kus geeft in het openbaar dan duw ik hem echt niet weg.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 16:05:40 #88
414785 sirdanilot
pi_170800710
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:03 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Omdat homo's zo bitchen.

Snap niet waarom men niet gewoon zijn mening kan geven zonder gelijk zo'n waardeoordeel over mij als persoon. Jullie kennen mij niet maar denken wel te weten dat ik mijn lover niet verdien. Alleen omdat ik niet pijp en niet bottom :')

Vind de reacties gewoon overdreven emotioneel.
Als je niet bottomt vind ik helemaal prima, maar je idee dat je bottomen later doet in een relatie dan toppen vind ik gewoon raar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 16:06:19 #89
414785 sirdanilot
pi_170800731
En inderdaad, klinkt heel erg als een gevalletje geïnternaliseerde homofobie dit.

Kom je toevallig uit een moslim achtergrond?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170800796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:05 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Als je niet bottomt vind ik helemaal prima, maar je idee dat je bottomen later doet in een relatie dan toppen vind ik gewoon raar.
Dat mag.

Ik vind het juist raar dat jullie dat verschil niet voelen. Maar ieder het zijne.


Dat betekend nog niet dat ik neerkijk op de mannen die voor mij bottomen.
pi_170800830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:06 schreef sirdanilot het volgende:
En inderdaad, klinkt heel erg als een gevalletje geïnternaliseerde homofobie dit.

Kom je toevallig uit een moslim achtergrond?
Nee. Atheïstisch.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 16:12:02 #92
414785 sirdanilot
pi_170800861
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat mag.

Ik vind het juist raar dat jullie dat verschil niet voelen. Maar ieder het zijne.

Dat betekend nog niet dat ik neerkijk op de mannen die voor mij bottomen.
En hoezo is je vriendje dan geen jongenssletje, hij heeft toch ook meteen voor je gebottomd?

Als iedereen dezelfde mindset zou hebben als jij dan werd er maar weinig geneukt vrees ik.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170800995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:12 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En hoezo is je vriendje dan geen jongenssletje, hij heeft toch ook meteen voor je gebottomd?

Als iedereen dezelfde mindset zou hebben als jij dan werd er maar weinig geneukt vrees ik.
Ik vind hem leuk. Hij heeft een andere seksuele moraal dan ik. Maar ik accepteer dat we verschillend zijn. Net zoals hij mij ook lijkt te accepteren in hoe ik ben. Dat stel ik ook op prijs.

Dus ik ga me er niet druk om maken verder met wie hij allemaal naar bed is geweest. Zolang hij het maar niet doet nu hij met mij is.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 16:17:34 #94
414785 sirdanilot
pi_170801025
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk. Hij heeft een andere seksuele moraal dan ik. Maar ik accepteer dat we verschillend zijn. Net zoals hij mij ook lijkt te accepteren in hoe ik ben. Dat stel ik ook op prijs.

Dus ik ga me er niet druk om maken verder met wie hij allemaal naar bed is geweest.
Maar wat hij doet (dus gewoon bottomen voor een jongen met wie je een tijdje date) zou jij zelf nooit doen omdat je het immorreel vindt, maar je vindt het wel moreel om daar gebruik van te maken?

Ik vind het echt een mind boggling gevalletje dit :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 mei 2017 @ 16:18:19 #95
414785 sirdanilot
pi_170801052
Klassiek gevalletje cognitieve dissonantie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170801560
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:03 schreef Moofasah het volgende:
Omdat homo's zo bitchen.

Snap niet waarom men niet gewoon zijn mening kan geven zonder gelijk zo'n waardeoordeel over mij als persoon. Jullie kennen mij niet maar denken wel te weten dat ik mijn lover niet verdien. Alleen omdat ik niet pijp en niet bottom :')

Vind de reacties gewoon overdreven emotioneel.

En ik heb prima geaccepteerd dat ik homo ben. Nee ik schreeuw het niet van de daken, maar iedereen die ertoe doet in m'n leven weet het. En als m'n lover me een kus geeft in het openbaar dan duw ik hem echt niet weg.
Aangenomen dat het allemaal homo's zijn... Vind ik jou meer zeiken om niets.

Vier het leven, laat je nemen! *O*

Edit: en achteraf bekeken heeft er nog best wel wat tijd gezeten tussen dat ik het aan mijn omgeving vertelde en oprecht zelf geaccepteerd had. :)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:04:16 #97
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170802403
quote:
Dat betekend nog niet dat ik neerkijk op de mannen die voor mij bottomen.
En hier ga je de mist in. Dat doe je namelijk wel. Bottoms (in dit geval je lover) hebben vast meer seks gehad en zijn blijkbaar meer ''willing''. Je voelt ook even de noodzaak om toch echt te benoemen dat je het wel een probleem zou vinden dat hij vreemdgaat. Je wekt de indruk dat je denkt dat een bottom eerder vreemd gaat, omdat ze sletterig zijn. Het zijn niet direct je woorden, maar in alles wat je zegt komt dat wel naar voren.

Ik denk ook dat je jezelf nog niet geaccepteerd hebt. Je hebt in je vorige relatie wel als bottom seks gehad en dat vond je fijn. Tegelijkertijd heb je wel deze ideeen over bottoms. Diep van binnen besef je dat jij ook tot die groep behoord en dat vind je eng. Dus het is voor jou makkelijker om jezelf deze rare ideeen aan te praten (eerder bottom spelen is sletterig, maar na vier maanden mag het wel). Het is of dat, of je bent gewoon een simpele troll.

Nogmaals....het is geen probleem als iemand het niet fijn vind om geneukt te worden. Volgens mij las ik laatst nog een onderzoek waarin werd bevestigt dat de meerderheid van de homo's er niets van moet hebben. Het zijn enkel jouw redenaties die ons in verwarring brengen. En ook hoe je over bottoms denkt.

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt en wat fijn voelt. Niemand die je daarop aankijkt. Partners als gelijke behandelen (ook bottoms!), ook in je gedachten. Geniet van het leven inderdaad!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170803188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Maar wat hij doet (dus gewoon bottomen voor een jongen met wie je een tijdje date) zou jij zelf nooit doen omdat je het immorreel vindt, maar je vindt het wel moreel om daar gebruik van te maken?

Ik vind het echt een mind boggling gevalletje dit :')
Waar maak jij je zo druk om? :')

Het lijkt echt een persoonlijke vete voor je.

Ik gebruik hem niet. Net zoals ik m'n ex ook niet heb gebruikt. Dat is helemaal niet hoe ik ben.
pi_170803711
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk. Hij heeft een andere seksuele moraal dan ik. Maar ik accepteer dat we verschillend zijn. Net zoals hij mij ook lijkt te accepteren in hoe ik ben. Dat stel ik ook op prijs.

Dus ik ga me er niet druk om maken verder met wie hij allemaal naar bed is geweest. Zolang hij het maar niet doet nu hij met mij is.
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou heb ik al eens gedaan. We hebben besloten dat we nu nog aan het "daten" zijn. Dat het een beetje vroeg is om het een relatie te noemen.
Waarom zou hij niet zijn bevrediging elders mogen halen als jullie geen relatie hebben?
dag
pi_170804387
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En hier ga je de mist in. Dat doe je namelijk wel. Bottoms (in dit geval je lover) hebben vast meer seks gehad en zijn blijkbaar meer ''willing''. Je voelt ook even de noodzaak om toch echt te benoemen dat je het wel een probleem zou vinden dat hij vreemdgaat. Je wekt de indruk dat je denkt dat een bottom eerder vreemd gaat, omdat ze sletterig zijn. Het zijn niet direct je woorden, maar in alles wat je zegt komt dat wel naar voren.
Ten eerste is hij geen "bottom". Hij is een versatile top. En ik weet dat hij veel bedpartners heeft gehad omdat hij me dat verteld heeft.

Dus daar gaan jullie weer met de vooroordelen.

quote:
Ik denk ook dat je jezelf nog niet geaccepteerd hebt. Je hebt in je vorige relatie wel als bottom seks gehad en dat vond je fijn.
Waar heb ik gezegd dat ik het fijn vond?

Ik vond het toppen fijner.

quote:
Nogmaals....het is geen probleem als iemand het niet fijn vind om geneukt te worden. Volgens mij las ik laatst nog een onderzoek waarin werd bevestigt dat de meerderheid van de homo's er niets van moet hebben.
Wat een onzin.

quote:
Partners als gelijke behandelen (ook bottoms!), ook in je gedachten.
Vermoeiend dit :|W

Denk dat ik mijn bedpartners met meer respect behandel dan jullie.
pi_170804452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:06 schreef Peter het volgende:

[..]


[..]

Waarom zou hij niet zijn bevrediging elders mogen halen als jullie geen relatie hebben?
Ik vind daten ook een soort commitment. Als hij het elders zoekt is het voor mij over en uit. Ik ben hem ook trouw.
pi_170804512
Ik zou met hem er over praten ipv hier je tijd in te steken..
dag
pi_170805167
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Peter het volgende:
Ik zou met hem er over praten ipv hier je tijd in te steken..
Fixed O-)
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:50:39 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170823489
Mannen, do not stick your dick in sick (ook niet in geestelijk "sick")

Zie ook mijn onderschrift!

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170825624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Mannen, do not stick your dick in sick (ook niet in geestelijk "sick")

Zie ook mijn onderschrift!

:N :N
Is dat een referentie aan jezelf?
pi_170829587
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Is dat een referentie aan jezelf?
:) :) :D
  woensdag 10 mei 2017 @ 18:46:46 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170833088
Zie nu pas dat je vrouwen en homo mannen vraagt te reageren. dus trek mijn bijdrage af, euh terug. Dat is niet mijn wereld. Mea culpa, niet goed gelezen.

:B :B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170833440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Zie nu pas dat je vrouwen en homo mannen vraagt te reageren. dus trek mijn bijdrage af, euh terug. Dat is niet mijn wereld. Mea culpa, niet goed gelezen.

:B :B
Neuh neuh neuh neuh. Het is te laat om te ontkennen. Die kast van jou heeft geen deuren meer. Verstoppen heeft geen zin.
pi_170833750
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Vind dat nogal intiem. Wil niet van iedere man waarmee ik seks heb zijn leuter in mijn mond nemen.
Nou dat niet doen. Maar de vraag is, wil je het bij deze man wel? En wil je het nu?
Er is geen draaiboek. Niet bij iedereen duurt het even lang om je veilig en intiem te voelen.
pi_170834067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou dat niet doen. Maar de vraag is, wil je het bij deze man wel? En wil je het nu?
Er is geen draaiboek. Niet bij iedereen duurt het even lang om je veilig en intiem te voelen.
Jawel. Ik wil het wel met hem.
  woensdag 10 mei 2017 @ 19:48:50 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170834509
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:30 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jawel. Ik wil het wel met hem.
Dan doe je het. Tadaa.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:21:03 #112
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_170879113
Zo moeilijk gaan doen over een beetje wippen en zuigen :')
Hoe lastig wil je het maken
we cant feed the poor but we can fund a war
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:27:16 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170881618
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Neuh neuh neuh neuh. Het is te laat om te ontkennen. Die kast van jou heeft geen deuren meer. Verstoppen heeft geen zin.
Neen, ik ben niet bang voor homoos (homoxenofoob oid) maar ben alleen bang dat ik homo word. Ga in de sportschool dan ook nooit op de homotrainer ...

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')