Hey euh ik heb me ingelezen in ZRCoin en ik vind het wel wat. Alleen zie ik dat ze hun munt al op $1,40 schatten. Is dat niet wat over the top?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:11 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Deze vraag moet je nooit stellen, nu gaan 10 man je 10 verschillende antwoorden geven
Gezien je de Waves al gekocht heb zou ik ze vasthouden, bij elke correctie koop ik nog wat bij.
Als je toch graag nog iets wilt investeren lees je eens in op ZRCoin (zrcoin.io) de ICO begint over 5 dagen.
Je moet TIPS kopen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey euh ik heb me ingelezen in ZRCoin en ik vind het wel wat. Alleen zie ik dat ze hun munt al op $1,40 schatten. Is dat niet wat over the top?
Berekening is simpel:quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey euh ik heb me ingelezen in ZRCoin en ik vind het wel wat. Alleen zie ik dat ze hun munt al op $1,40 schatten. Is dat niet wat over the top?
True heb even verder gekeken en hun munt schatten ze zelfs op 2,80 momenteel 50% bonus als je nu haalt. Maar ik ben heel erg geïnteresseerd en ik ga waarschijnlijk nog een K of 2? instekenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Berekening is simpel:
- wat denk jij dat zo'n startup waard is in Dollars: x
- hoeveel coins gaan ze releasen: y
Deel x door y
Daar is je prijs.
Nee nee, 100% bonus. Van 1,40 naar 2,80 is 100%.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
True heb even verder gekeken en hun munt schatten ze zelfs op 2,80 momenteel 50% bonus als je nu haalt. Maar ik ben heel erg geïnteresseerd en ik ga waarschijnlijk nog een K of 2? insteken
Sorry ik bedoel 50% ''korting'' maar het ziet er inderdaad goed uit. Alleen ik kan online niet zo heel veel vinden over ZRCoin, zou dat komen omdat grote bitsites het niet kennen ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:28 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Nee nee, 100% bonus. Van 1,40 naar 2,80 is 100%.
Geen idee. Er is voldoende animo voor ZRCoin, deze is de afgelopen weken hier ook al meerdere malen voorbij gekomen. Mooi project.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel 50% ''korting'' maar het ziet er inderdaad goed uit. Alleen ik kan online niet zo heel veel vinden over ZRCoin, zou dat komen omdat grote bitsites het niet kennen ofzo?![]()
Ja je kunt het ook kopen. Alsof er iemand een kilo zirconium twv 1,40 (of 2,80) wil. Ik zie de hype niet zo in deze coin, op speculatie na.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:47 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Geen idee. Er is voldoende animo voor ZRCoin, deze is de afgelopen weken hier ook al meerdere malen voorbij gekomen. Mooi project.
Is maar 150.000 EUR johquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:10 schreef Mender het volgende:
lol die verhalen hier een paar posts terug van had ik toen maar niet verkocht etc. Dan valt mijn 100 btc die ik te vroeg had verkocht nog mee. Maar doet wel nog steeds pijn
Hmm... daar heb je een punt maar waarom zou een bedrijf beginnen op 2,80? Is dat geen teken dat ze veel groei potentie zien?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja je kunt het ook kopen. Alsof er iemand een kilo zirconium twv 1,40 (of 2,80) wil. Ik zie de hype niet zo in deze coin, op speculatie na.
XRP zie ik niet heel veel stijgen tbh.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef coolkid het volgende:
compleet nieuw hier, ben al wel een tijdje aan het meelezen
heb nu ongeveer 20k GNT en 20k XRP. Hou ze gewoon voor een lange tijd aan. Hebben er nog meer mensen GNT?
Gisteren slechts 42% of zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
XRP zie ik niet heel veel stijgen tbh.
Niet heel veel meer bedoel ik.quote:
Je noemt 'lange termijn' en 'nu niet op Polo' in één zin....daar gaat het al fout. Maar goed, wel Waves dusquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:44 schreef coolkid het volgende:
Wat vinden jullie wel interessante coins voor langer termijn? geen waves, want die zijn er niet op polo?
Waves dusquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben vooral geïnteresseerd wat Magnet een echte coin is voor lange termijn
Waarom kun je op polo geen Waves kopen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je noemt 'lange termijn' en 'nu niet op Polo' in één zin....daar gaat het al fout. Maar goed, wel Waves dus
Fittie gehad met elkaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:54 schreef coolkid het volgende:
[..]
Waarom kun je op polo geen Waves kopen?
lithiumquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben vooral geïnteresseerd wat Magnet een echte coin is voor lange termijn
? een (kleine) correctie is niet zo gek hoor, na wat er de afgelopen tijd gebeurd isquote:
Idd. In een maand tijd is de waarde gewoon verdubbeldquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:43 schreef NatteBever het volgende:
[..]
? een (kleine) correctie is niet zo gek hoor, na wat er de afgelopen tijd gebeurd is![]()
Eh? Ken ik niet. Behalve als je de chemische variant bedoeltquote:
Ik denk dat Magnet daar wel herinneringen aan heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Eh? Ken ik niet. Behalve als je de chemische variant bedoelt
Vertel me eens meer overquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik denk dat Magnet daar wel herinneringen aan heeft
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meh lijkt me niet iets wat super groot zal worden.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meh lijkt me niet iets wat super groot zal worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet panic-sellen, maar na wat rust in de tent weer kopenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik neem het terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan dit kopen?!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 22:21:03 ]
De hype zit 'm in het feit dat het de eerste 'real-world tradeable asset' is op een blockchain: 1 kilo zirconium. Het idee is dat je na circa 8 maanden een gegarandeerde verdubbeling van je investering hebt. Dan zou het bedrijf achter ZrCoin klaar moeten zijn met de bouw van de fabriek (die mede gefinancieerd wordt met de opbrengst van de ICO) en beginnen met het terugkopen van ZrCoins tegen de dan geldende waarde van het product per kilo: $2,80. Dit doen ze gefaseerd dus het kan iets langer dan 8 maanden durenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja je kunt het ook kopen. Alsof er iemand een kilo zirconium twv 1,40 (of 2,80) wil. Ik zie de hype niet zo in deze coin, op speculatie na.
Er zijn nog steeds mensen boos dat ze niet mee konden doen aan de ICO omdat hun transactie er niet doorkwam of ze net te laat waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen boos dat ze niet mee konden doen aan de ICO omdat hun transactie er niet doorkwam of ze net te laat waren.
Ik verwacht dus wel wat toeloop op de exchanges straks, zou me niet verbazen als ze ineens naar 10 of 20$ schieten.
Tevens verhuis ik dan.Waar koop je dit?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shiiiiii Hoeveel is die denk je waard op de exchanges?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, "op de exchanges straks"... binnenkort...
Haha, geen idee.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Shiiiiii Hoeveel is die denk je waard op de exchanges?
Neeeee meen je niet???? Voor hoeveel kon je ze kopen dan in de IOC?!?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, geen idee.
Ik hoop $20 want dan kan ik verhuizen.
Hahaha, je jeugdig enthousiasme (god ik lijk nu wel een opa..) is mooiquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Shiiiiii Hoeveel is die denk je waard op de exchanges?
1 ETH = 100 tokens, dus ongeveer voor 85 dollarcent per stuk gekocht.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Neeeee meen je niet???? Voor hoeveel kon je ze kopen dan in de IOC?!?
No way... en Magnet denkt dat die $20 wordt?!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
1 ETH = 100 tokens, dus ongeveer voor 85 dollarcent per stuk gekocht.
Pure speculatiequote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
No way... en Magnet denkt dat die $20 wordt?!
Man en alweer loop ik alle goede dingen misquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:29 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Pure speculatieMaar alles kan. Zeker gezien de vraag naar deze token verwacht ik sowieso wel een prijs van rond de 3 á 4 dollar om mee te beginnen.
Er komen nog genoeg leuke projecten aan. Wij speculeren ook maar wat. Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Man en alweer loop ik alle goede dingen mis
Heb je een vriendin?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Man en alweer loop ik alle goede dingen mis
Vergeleken met ETH, Waves en Lisk is het wel een laag aantal tokens.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
'Maar'? Dat zijn er naar mijn smaak een 40.3 miljoen te veel haha.
Nou niet slecht toch, als je kijkt naar Ripple daar zijn er 100 miljard vanquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
'Maar'? Dat zijn er naar mijn smaak een 40.3 miljoen te veel haha.
Ey ik loop al goede dingen mis in cryptocurrency je hoeft me niet verder te roastenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan loop je idd een hoop goede dingen mis.
Oh, dan ga je toch gewoon "huiswerk maken"?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ey ik loop al goede dingen mis in cryptocurrency je hoeft me niet verder te roastenTenminste ik kan niet echt een vriendin hebben in mijn cultuur
Vriendin = verloofde.
Ja dat kan echt nietquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dan ga je toch gewoon "huiswerk maken"?
In mijn cultuur was 't "brommers kiek'n?"... zo makkelijk gaat datquote:
Twente?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In mijn cultuur was 't "brommers kiek'n?"... zo makkelijk gaat dat
Veel te weinig "gebuik" gemaakt van die optie, en opeens ben je oud en heb je sowieso geen brommer meer
Waarom heb je ETH verkocht??? En voor die prijs?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:45 schreef edcetera het volgende:
Nog wat ETH eruitgeflikkerd voor 85.61x. Ik wacht tot zondagnamiddag om terug te kopen.
Kwam erachter, dat ik nog een restant van 0.11 BTC bij mekaar heb op 2 exchanges: Ben wel geinteresseerd in Waves om daar mee te spelen: VPSje van 3,50: Eens kijken hoe dat leasen werkt.
Klote is, dat op het account waar nog 0,049 BTC staat, minimum transfer 0,05 is![]()
+max transactions van EUR2500 bereikt (bijna EUR 2000 vakantie paar weken terug uitgecashed als ik het nu terugkijk![]()
).
Dus moven naar dat account en weer terug is de enige optie om die 0,049 terug te krijgen. (-0.0001 transactiekostenx2 ?)
Ik begrijp je enthousiasme en het is een prachting plan op paper, maar dit is cryptoland. Men laat zich voorfinancieren met luttele tot tientallen miljoenen en moeten het dan allemaal nog even waarmaken. Fabrieken bouwen, grondstoffen delven, etc.quote:
Voordeel van een vriendin + Cryptos: Je kunt opscheppenquote:
Ik ben persoonlijk terughoudend, juist omdat het een enorme sprong is voor cryptoland. Mijn enthousiasme is meer voor cryptoland in z'n algemeenheid; als dit slaagt dan is er naar mijn inziens weer een nieuwe real-life toepassing die zichzelf kan bewijzen en het schimmige imago naar beneden kan brengen (of juist niet als het misluktquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik begrijp je enthousiasme en het is een prachting plan op paper, maar dit is cryptoland. Men laat zich voorfinancieren met luttele tot tientallen miljoenen en moeten het dan allemaal nog even waarmaken. Fabrieken bouwen, grondstoffen delven, etc.
Zelf zie ik niets in zulke projecten en acht ik een directe relatie meer safe. Dus platforms, tokens, exchanges, toepassingen ed.
Waarom bijv. niet een indexcoin ofzo die een evenredige inleg verdeelt over de top25 op een gegeven moment. Per saldo groeit die top25 cap toch, dus verliezen kun je niet.
Mijn inziens zou je gek zijn als je hem direct voor $20 verkoopt als dat de prijs zou worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, geen idee.
Ik hoop $20 want dan kan ik verhuizen.
Mensen die een alles of niets strategie aanhouden zijn gek. Altijd op tijd je winst pakken, maar ook een reserve aanhouden voor een m00nhodlquote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mijn inziens zou je gek zijn als je hem direct voor $20 verkoopt als dat de prijs zou worden.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen boos dat ze niet mee konden doen aan de ICO omdat hun transactie er niet doorkwam of ze net te laat waren.
Ik verwacht dus wel wat toeloop op de exchanges straks, zou me niet verbazen als ze ineens naar 10 of 20$ schieten.
Tevens verhuis ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds boos. Maar ik zie het idd wel gebeuren dat ie eerst flink omlaag schiet om dan weer in te storten. Dan sla ik mijn slag 😊
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan loop je idd een hoop goede dingen mis.
Waarom?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mijn inziens zou je gek zijn als je hem direct voor $20 verkoopt als dat de prijs zou worden.
ICO prijs werd een pagina terug genoemd: $ 0.85, 12.5miljoen dollar opgehaald.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 09:15 schreef Typisch het volgende:
20 voor tokencard? Yes please.
Wat zou dan de Marketcap zijn?
Het verschil tussen bitfinex en bitstamp is ook nog maar 50$.quote:
Omdat, als die TokenCard gaat doen wat het hoopt te doen, die prijs met de jaren waarschijnlijk nog wel hoger zal komen. Niet dat ik niet blij zou zijn met 20 dollar, maar ik zou ze daarvoor niet (allemaal) direct bij launch verkopen.quote:
Ik zou juist wel direct bij de launch een groot deel verkopen. Als je 23x je inleg kan krijgen over zo een kort tijdsbestek, meteen doen. Zeker wanneer je er met duizenden euros inzit. Goedkoper terugkopen is wel aannemelijk na een FOMO.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat, als die TokenCard gaat doen wat het hoopt te doen, die prijs met de jaren waarschijnlijk nog wel hoger zal komen. Niet dat ik niet blij zou zijn met 20 dollar, maar ik zou ze daarvoor niet (allemaal) direct bij launch verkopen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:29 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik zou juist wel direct bij de launch een groot deel verkopen. Als je 23x je inleg kan krijgen over zo een kort tijdsbestek, meteen doen. Zeker wanneer je er met duizenden euros inzit. Goedkoper terugkopen is wel aannemelijk na een FOMO.
Ik ook, en zit te denken om nog wat bij te kopen.quote:
Wanneer gaan die op de exchanges in de verkoop? Als hij hoog start wil ik iig effe mijn inleg snel uitcashen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:35 schreef NatteBever het volgende:
Ennn de Tokencard.io tokens zijn onderweg naar hun eigenaren: https://etherscan.io/token/TokenCard
Geen idee. Hoop vandaag of morgenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die op de exchanges in de verkoop? Als hij hoog start wil ik iig effe mijn inleg snel uitcashen.
Ja, maar ben er het liefst bij launch op de exchange.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop vandaag of morgenIk probeer er asap bij te zijn als hij ergens in de verkoop gaat. Oh en je inleg ga je er sowieso wel uithalen denk ik
Doe ik ook, zeker als je doordeweeks moet werken is 25 Reddit en Slack-channels bijhouden geen doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:18 schreef vigen98 het volgende:
Vanaf nu ga ik gewoon elke dag in dit topic kijken op wat nieuws
Bij de launch zal Tokencard moon gaan om vervolgens in mekaar te kankeren zoals het met vrijwel alle nieuwe coins gaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat, als die TokenCard gaat doen wat het hoopt te doen, die prijs met de jaren waarschijnlijk nog wel hoger zal komen. Niet dat ik niet blij zou zijn met 20 dollar, maar ik zou ze daarvoor niet (allemaal) direct bij launch verkopen.
Dat zijn toch redelijke normale bedragen in dit soort business?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:41 schreef TigerXtrm het volgende:
https://etherscan.io/token/TokenCard#balances
Grootste investeerder zit er gewoon met $12k inMan man man wat een bedragen.
2,5% vragen voor transacties via andere currencies zijn VISA prijzen en zij hebben de monopoly. Gaat deze kaart niets aan veranderen, behalve dat je aandeelhouder wordt en voor overige trasactiekosten betaald krijgt (1%)quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat zijn toch redelijke normale bedragen in dit soort business?
Wacht. Krijgen tokenholders hun share van de 1% transactiekosten?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
2,5% vragen voor transacties via andere currencies zijn VISA prijzen en zij hebben de monopoly. Gaat deze kaart niets aan veranderen, behalve dat je aandeelhouder wordt en voor overige trasactiekosten betaald krijgt (1%)
Ja, dat is het hele punt van die token. Iedere token is een aandeel in de totale asset pool die je kan verzilveren wanneer je maar wil.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht. Krijgen tokenholders hun share van de 1% transactiekosten?
Dat zou echt fucking geniaal zijn.
Ik. Ben ze overal aan het vergaren, maar prijzen op tidex en Dex liggen ver uiteen. Ik betaal de helft voor de eerste 1000 tov de laatste 1000quote:Als het percentueel maar minder is van het totaal, dan valt het nog steeds mee.
True...
Iemand zich nog verdiept in die WGO tokens?
http://www.wavesgo.com/WGO-WavesGoTokens.pdf
Heb er nu 103.000 (had er precies 100.000 maar het Waves Team vond het nodig om er vandaag nog 2802 in m'n wallet te dumpen).
Verder 62.000 Waves, 15.000 WCT en 133.000 MRT.
MRT stijgt nog dagelijks/wekelijks omdat ik een node heb én omdat ik WGO tokens hold.
Wow. Dacht alleen dat je met TKN zelf geen 1% moest betalen.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele punt van die token. Iedere token is een aandeel in de totale asset pool die je kan verzilveren wanneer je maar wil.
is het al bekend hoe die tokens in MEW komen? Ik heb via het minnetje de huidige TKN verwijderd.quote:Op zondag 7 mei 2017 09:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wow. Dacht alleen dat je met TKN zelf geen 1% moest betalen.
Maar dit is helemaal genot. Iedereen die tokens heeft moet dus dat ding gaan gebruiken.
Staan er nu automatisch inquote:Op zondag 7 mei 2017 09:47 schreef Sosa het volgende:
[..]
is het al bekend hoe die tokens in MEW komen? Ik heb via het minnetje de huidige TKN uit mew verwijderd.
\ohwquote:
Automatisch toegevoegde tokens kun je niet verwijderen door op dat minnetje te klikken voor zover ik weetquote:Op zondag 7 mei 2017 09:48 schreef Sosa het volgende:
[..]
\ohw
die heb ik beide net verwijderd door op het minnetje ervoor te drukken. wist ik veel dat het de oude én de nieuwe waren (zelfde aantallen).\\hoe krijg ik ze terug?
nee juist, die 2x tkn met minnetje zijn verdwenen en zonder minnetje zijn toegevoegdquote:Op zondag 7 mei 2017 09:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Automatisch toegevoegde tokens kun je niet verwijderen door op dat minnetje te klikken voor zover ik weet
quote:Op zondag 7 mei 2017 09:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
nee juist, die 2x tkn met minnetje zijn verdwenen en zonder minnetje zijn toegevoegd
Op tijd ingekochtquote:Op zondag 7 mei 2017 10:04 schreef NatteBever het volgende:
Waves doet het ook lekker! .0005 ligt in het verschiet
TKN is TokenCard ?quote:Op zondag 7 mei 2017 10:12 schreef Sosa het volgende:
aantal ontvangn TKN is precies hetzelfde. Je zou veronderstellen dat die hoger zou moeten zijn omdat SNGLS 11x meer gekregen heeft. Die zou je dan toch moeten terugvinden in de herdistributie. Of ben ik gek?
Ze hebben het contract aangepast zodat iedereen nu het juiste aantal TKN krijgtquote:Op zondag 7 mei 2017 10:12 schreef Sosa het volgende:
aantal ontvangn TKN is precies hetzelfde. Je zou veronderstellen dat die hoger zou moeten zijn omdat SNGLS 11x meer gekregen heeft. Die zou je dan toch moeten terugvinden in de herdistributie. Of ben ik gek?
Siquote:
dus dan is de intrinsieke waarde per TKN iets hoger dan voorheen. SNGLS heeft dan nu het juiste aantal en de rest hetzelfde. Het surplus is dan burnt ofniet.quote:Op zondag 7 mei 2017 10:13 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ze hebben het contract aangepast zodat iedereen nu het juiste aantal TKN krijgt
[..]
Si
Check dit blog voor alle infoquote:Op zondag 7 mei 2017 10:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
dus dan is de intrinsieke waarde per TKN iets hoger dan voorheen. SNGLS heeft dan nu het juiste aantal en de rest hetzelfde. Het surplus is dan burnt ofniet.
thanks, maar daar staat niks over in. Goed, ik geloof het allemaal wel. Thanks thoquote:
Ik heb helaas ook niet meer info dan zij ons vertellenquote:Op zondag 7 mei 2017 10:26 schreef Sosa het volgende:
[..]
thanks, maar daar staat niks over in. Goed, ik geloof het allemaal wel. Thanks tho
![]()
Maar feit blijft dat SNGLS nu het correcte aantal heeft en de rest hetzelfde wat ie al had. Ik vraag mij af wat er met de 'extra' tokens van SNGLS is gebeurt. Ik neem aan dat ook bij de nieuwe distributie dezelfde aantallen zijn gebruikt nl.
Hoe kan ik mijn waves leasen aan LPOS mining team? Dat klinkt erg interessant.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik. Ben ze overal aan het vergaren, maar prijzen op tidex en Dex liggen ver uiteen. Ik betaal de helft voor de eerste 1000 tov de laatste 1000![]()
Ben echt jaloers op zulke aantallen zeg. Jij krijgt ook gewoon ff 2300 stuks, terwijl ik ze amper bij elkaar sprokkel![]()
Net nog ff de paper gelezen en over her lpos mining team; zij geven 100% en houden slechts 50% mrt. Lease nu mijn waves nog voor 85% maar die zet ik vrijdag om naar lpos.
http://www.wavesgo.com/mining.htmlquote:Op zondag 7 mei 2017 11:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn waves leasen aan LPOS mining team? Dat klinkt erg interessant.
Wavesquote:Op zondag 7 mei 2017 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Kijk waves gaan! Ripple en steem ook een goed weekend gehad
zal steem nog veel stijgen binnenkort?quote:Op zondag 7 mei 2017 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Kijk waves gaan! Ripple en steem ook een goed weekend gehad
Gekocht op 18k paar dagen geleden, vanochtend de helft verkocht op 33k.quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door smiths op 07-05-2017 14:16:06 ]Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
Denk dat die 32 nu bij de lease effective is, die 0,58 is bij jouzelf active om tokens etc binnen te halen. Uiteraard krijg jij wel tokens via de lease.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap de Waves nog steeds niet helemaal. Onder het lease tabje staat nu dit:
Regular 32.585172 WAV
Effective 0.585172 WAV
Generating 0.585172 WAV
Die 32 heb ik dus in de lease gegooid, maar onder generating staat alleen de exacte hoeveelheid die juist niet geleased is. What gives?
Tevens, is er al een prijs bekend van exchanges die TKN verhandelen?
0.00069000 ($1.06) op Liqui.ioquote:Op zondag 7 mei 2017 14:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Regular 32.585172 WAV
Effective 0.585172 WAV
Generating 0.585172 WAV
Die 32 heb ik dus in de lease gegooid, maar onder generating staat alleen de exacte hoeveelheid die juist niet geleased is. What gives?
LPOS = WavesGo, geen idee waarom er hier naar gerefereerd wordt alszijnde 'LPOS team'.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn waves leasen aan LPOS mining team? Dat klinkt erg interessant.
https://blog.wavesplatfor(...)-client-926f08c6a57f:quote:Op zondag 7 mei 2017 14:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Regular 32.585172 WAV
Effective 0.585172 WAV
Generating 0.585172 WAV
quote:On the left, you’ll see your Balance Details. There are three numbers here.
Regular is your personal WAVES balance
Effective is your Regular balance, plus any received leases, minus any WAVES you have leased to another node
Generating is the amount actually used for mining, which equals your your Effective balance, with received and cancelled leases confirmed after 1,000 blocks
Ik hield steem een tijd in de gaten en deze ging heel lang van 18k naar 22-23k dus ben paar keer in en uit gestapt. Maar deze stijging is een aangename verrassing voor mij. Of ie nog zal stijgen durf ik niks over te zeggen.quote:
I feel youquote:Op zondag 7 mei 2017 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple veel te vroeg verkocht had gewoon 12BTC winst kunnen hebben argh
of alles kwijtquote:Op zondag 7 mei 2017 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple veel te vroeg verkocht had gewoon 12BTC winst kunnen hebben argh
Voor die 1 dollar nogwat wat het nu waard is zeker doen.quote:
quote:Today we are excited to announce an upcoming partnership between TokenCard, the first smart contract powered debit card, and Bancor, the first protocol for intrinsically tradable smart tokens. The partnership will allow smart tokens to be spent with TokenCards, and will offer TokenCards to Bancor's end-users using and issuing smart tokens which will seamlessly work with TokenCard's VISA Debit.
"This is a perfect match as TokenCard offers a solution enabling Ethereum tokens to be spent in real-world commerce, and Bancor is bringing the ability to issue liquid Ethereum tokens to the end-user. Both companies and their customers stand to benefit from a stronger bridge between the new and traditional economies" said Mel Gelderman, CEO of TokenCard.
Guy Benartzi, CEO of Bancor added that "one of the smart token use-cases we're very excited about is local currencies, which can now achieve continuous liquidity to other cryptocurrencies thanks to the Bancor protocol. What could be better than earning your community's tokens and being able to immediately spend them at the grocery store? TokenCard is a natural complement to the long tail of user-generated ERC20 tokens that Bancor is enabling."
The companies are both fundraising for their networks this month and will announce further details on the partnership rollout in the coming weeks.
Vond het wel "BUG" waardigquote:Op zondag 7 mei 2017 16:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor die 1 dollar nogwat wat het nu waard is zeker doen.
Over TKN gesproken:
https://blog.bancor.network/bancor-and-tokencard-announce-partnership-be5575e2ce6c
(Fok! vindt de link niet aardig).
[..]
quote:The great majority of people buying these things buy them with the sole intention of holding and selling later at a higher price. Most are even afraid to use them to buy real-world stuff, because that would be stupid given the expectation that the value is going to increase much more. How many people actually use them to buy and sell stuff in the real world? In the total volume of transactions hardly any.
If that's not the definition of a bubble..
In a market where almost nobody is willing to sell, things can appreciate in paper value very quickly. However the price of a traded asset is nothing more than the price for which the last transaction took place. (i.e. the current price of any asset is essentially always based on just 1 transaction!) Yes theoretically that should mean that every owner of that asset should be able to all of his/her assets for that very same price, however in practice that's not how it always works. Certainly not in bubble scenarios.
Yes this bubble might continue for quite a bit longer (simply because there are so many greedy people out there afraid of missing out), but in the end bubbles burst and in the end the great majority of people will not be able to convert whatever paper wealth they may have accumulated into real world value. Again, the only reason we're seeing this rise, is that virtually none of the holders of (bit)coins are willing to sell.
I wish I was wrong, as I'm fully pro alternatives to fiat currencies, but the coinworld seems to just be brainwashing itself by only reading opinions and comments of likeminded people. The coinworld doesn't try to convince outsiders by convincing them to use coins as a currency, but rather outsiders are convinced by telling them they can make a lot of money.
Ach ja, bubbels...quote:Op zondag 7 mei 2017 17:50 schreef Rollo het volgende:
Ik daag jullie uit onderstaande reactie op/onder één van de grote coin-sites te plaatsen. Wordt overal verwijderd. Zegt mijn inziens een hoop.
[..]
Een 1000 miljard dollar market cap is vast mogelijk, maar vermoedelijk zijn 99%+ van de eigenaars ook dan geen 'gewone mensen'; enkel technerds die denken dan ze veel vermogen hebben. Maar op het moment dat ze er iets mee willen kopen lukt het niet. In de gewone wereld wordt het bijna nergens geaccepteerd, en op het moment dat het op grote schaal in in fiat geld wordt omgewisseld stort de prijs in.quote:
Wat een hoop aannames die nergens op gebaseerd zijn. Ik denk dat je er over een jaar of 5 heel anders over denktquote:Op zondag 7 mei 2017 18:10 schreef Rollo het volgende:
[..]
Een 1000 miljard dollar market cap is vast mogelijk, maar vermoedelijk zijn 99%+ van de eigenaars ook dan geen 'gewone mensen'; enkel technerds die denken dan ze veel vermogen hebben. Maar op het moment dat ze er iets mee willen kopen lukt het niet. In de gewone wereld wordt het bijna nergens geaccepteerd, en op het moment dat het op grote schaal in in fiat geld wordt omgewisseld stort de prijs in.
Maar vergeet niet dat dat al sinds 2011 wordt gezegd, héél veel mensen hebben allang uitgecasht. Wat zou jij doen als je in 2013 of nu ineens miljoenen kan uitcashen? Zou je dan denken "vasthouden en wachten" of "eruit"?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:10 schreef Rollo het volgende:
[..]
Een 1000 miljard dollar market cap is vast mogelijk, maar vermoedelijk zijn 99%+ van de eigenaars ook dan geen 'gewone mensen'; enkel technerds die denken dan ze veel vermogen hebben. Maar op het moment dat ze er iets mee willen kopen lukt het niet. In de gewone wereld wordt het bijna nergens geaccepteerd, en op het moment dat het op grote schaal in in fiat geld wordt omgewisseld stort de prijs in.
Haha, ja, als je echt gelooft dat het een bubble is: "put your money where your mouth is"quote:Op zondag 7 mei 2017 18:20 schreef Zith het volgende:
Tuurlijk zijn al die coins bubbles.
Maar wat ga je er tegen doen? Shorten?
Er zijn letterlijk dode scamcoins die de laatste maand 50% gegroeid zijn. Daar kan niets non-bubble aan zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:36 schreef Mand het volgende:
Het is allemaal nog lang geen bubbel zolang Paypal bijvoorbeeld 58 miljard waard is, meer dan alle cryptocurrencies bij elkaar. Komende jaren gaat alles gewoon doorgroeien.
Uiteraard zijn die er, net als slechte belegingenquote:Op zondag 7 mei 2017 18:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk dode scamcoins die de laatste maand 50% gegroeid zijn. Daar kan niets non-bubble aan zijn.
Een groot deel van het polo publiek heeft geen idee waar ze het geld moeten stoppen.
En op de reguliere aandelenmarkten weten beleggers, bedrijven en banken ook hun geld niet kwijt te komen om nog flinke rendementen te boeken. Op de spaarrekening krijg je bijna geen rente meer. Dus ook met een scamcoin kun je meer rendement behalen dan het op de bank te houden. Ik denk dat het allemaal aan het verschuiven is en dat het nog peanuts is wat je ziet wat bepaalde munten kosten ondanks ze al 50% gestegen zijn in 1 maand.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk dode scamcoins die de laatste maand 50% gegroeid zijn. Daar kan niets non-bubble aan zijn.
Een groot deel van het polo publiek heeft geen idee waar ze het geld moeten stoppen.
Je kunt 0.0005 aanhouden. Inmiddels is hij 0.0007 op Liqui.io zo te zien. Dat gaat nog hard omhoog als hij a.s week op grote exchanges komt (ze kunnen nog niet zeggen welke, maar wel dát hij daar op komt)quote:Op zondag 7 mei 2017 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat was nou uiteindelijk de ICO-prijs van TKN?
Zodra het op Polo of Bittrex komt ruil ik mijn Ripple om tegen TKN.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:12 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je kunt 0.0005 aanhouden. Inmiddels is hij 0.0007 op Liqui.io zo te zien. Dat gaat nog hard omhoog als hij a.s week op grote exchanges komt (ze kunnen nog niet zeggen welke, maar wel dát hij daar op komt)
netjes netjes. Ik ben nu BTC aan het sturen naar Liqui om de TKN's daar te kopen. Ik denk dat ik een buyorder zet op 0.00069. Oke, het is wat duurder dan de ICO prijs die Bever zegt maar het heeft potentie om nog wat te groeien. Hoe kom je eigenlijk aan die 0.0005 Bever?quote:Op zondag 7 mei 2017 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zodra het op Polo of Bittrex komt ruil ik mijn Ripple om tegen TKN.
Ripple gekocht toen het op 1.5cent stond
Haha, ik op dit moment ook. Heb er veel vertrouwen in dat dit leuk geld op kan leveren.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:36 schreef coinfreak het volgende:
[..]
netjes netjes. Ik ben nu BTC aan het sturen naar Liqui om de TKN's daar te kopen. Ik denk dat ik een buyorder zet op 0.00069. Oke, het is wat duurder dan de ICO prijs die Bever zegt maar het heeft potentie om nog wat te groeien. Hoe kom je eigenlijk aan die 0.0005 Bever?
Had die reactie toevallig al eens ergens voorbij zien komen volgens mij. Maar de aanname dat iedereen de currency vasthoudt is per definitie al niet waar. Er wordt, zeker in het geval van bitcoin, wel degelijk gebruik van gemaakt als geld. Sowieso is het voor deepweb zaken een vereiste en daar alleen gaat al voor honderd duizenden euros aan volume doorheen (als het niet meer is). Maar ook op het legale internet zijn zat bedrijven te vinden die Bitcoins accepteren (Thuisbezorgd, bijvoorbeeld). En dat zouden die bedrijven nooit faciliteren als er geen reden voor was.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:50 schreef Rollo het volgende:
Ik daag jullie uit onderstaande reactie op/onder één van de grote coin-sites te plaatsen. Wordt overal verwijderd. Zegt mijn inziens een hoop.
[..]
Ik heb al btc klaarstaan op polo om te kopen.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat die denk je kosten op polo?quote:Op zondag 7 mei 2017 20:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb al btc klaarstaan op polo om te kopen.
Laat die maar lekker zitten. Je krijgt een fixed amount BOScoin per eenheid-BTC. Er word geen rekening gehouden met de prijs van BTC op dat moment. Met andere woorden, nu koop je heel duur je BOScoins en als over 2 weken (ALS...) Bitcoin 300 dollar lager zou staan dan krijg je nog steeds dezelfde hoeveelheid BOScoins. Niet zo eerlijk voor de lui die veel duurder gekocht hebben.quote:
Geen idee maar wil er snel bij zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat die denk je kosten op polo?
Dan had je bij de ICO moeten zijn, daar was het 0,85quote:Op zondag 7 mei 2017 21:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen idee maar wil er snel bij zijn.
Ja I know, 27 minuten uitverkocht.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan had je bij de ICO moeten zijn, daar was het 0,85
Gewoon 10k euro in doen en kijken hoeveel je over 5 maanden ervoor terugkrijgtquote:Op zondag 7 mei 2017 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja I know, 27 minuten uitverkocht.
Ik heb mijn Ripples gekocht voor 243 euro, verkocht voor bijna 2000 nu was dat ongeveer 6000 geweest. En dit was een maand geleden...quote:Op zondag 7 mei 2017 21:35 schreef Geralt het volgende:
Waarom zei niemand nou hou die LTC's gewoon die gaan nog een keer of wat over de kop
Verkocht voor 486 euro, nu waard 1027 euro. Amper 1 week geleden ofzo
Dan kan je lang gaan wachtenquote:Op zondag 7 mei 2017 21:40 schreef Geralt het volgende:
Al die altcoins zeggen me niet zoveel. Ik heb geen idee of dat blijvers zijn of niet. BTC en LTC zijn dat sowieso wel. De rest weet ik niet en vind ik veel te riskant om geld in te duwen vanwege waarschijnlijk onwetendheid/onzekerheid van mijn kant.
LTC en BTC staat nu veel te hoog om te kopen. Tevens koop ik nu maar 17 LTC's voor het geld waarvoor ik er 40 verkocht vorige week. Dat gaan we dus mooi even niet doen. Eerst wachten tot het minder waard wordt weer.
Litecoins gaan niet meer zakken tot onder de 15 euro denk je?quote:
Misschien wel misschien niet maar het gaat lang durenquote:Op zondag 7 mei 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Litecoins gaan niet meer zakken tot onder de 15 euro denk je?
Nouja die LTC wat ik met de loop der tijd gekocht had, zo nu en dan een paar, heeft ook lang geduurd. Die zijn jaren lang niet meer dan 120 waard geweest tot een week of 2 geleden. Jammer dat ik toen niet meer gekocht hadquote:Op zondag 7 mei 2017 21:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet maar het lang duren
Volgens mij kreeg je ook 't advies om ze vast te houden maar verkocht je ze zelf ivm met verhuizing oid.? Toch?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:35 schreef Geralt het volgende:
Waarom zei niemand nou hou die LTC's gewoon die gaan nog een keer of wat over de kop
Verkocht voor 486 euro, nu waard 1027 euro. Amper 1 week geleden ofzo
Ja weet ik, maar niemand reageerde snel genoeg op mijn vraag waarom houden dus het was een beetje een soortement van impuls verkoopquote:Op zondag 7 mei 2017 21:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je ook 't advies om ze vast te houden maar verkocht je ze zelf ivm met verhuizing oid.? Toch?
Ah zo!quote:Op zondag 7 mei 2017 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar niemand reageerde snel genoeg op mijn vraag waarom houden dus het was een beetje een soortement van impuls verkoop
Maakt alsnog niks uit, toch mooi 486 euro in mn zak gestoken wat me in totaal net 100 euro gekost heeft. Plus het komt mooi uit nu.
Wel kut als je een week later nog eens kijkt en het is meer als/dan het dubbele, maarja, thats life zullen we maar zeggen
ik heb er te weinig gekocht toen ze nog op 0,006 stondenquote:Op zondag 7 mei 2017 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb ze veel te snel verkochtquote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik heb er te weinig gekocht toen ze nog op 0,006 stonden
Nergens voor. WAVES wordt meer gebruikt dan LTC, RIP en ETC samen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik snap LiteCoin niet... Waar word dat überhaupt voor gebruikt?
Lol goed dat ik WAVES heb gekochtquote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Nergens voor. WAVES wordt meer gebruikt dan LTC, RIP en ETC samen.
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lol goed dat ik WAVES heb gekochtZal ik meer kopen??
Consider it done. Waar sla jij je WAVES eigenlijk op? Ik heb ze nog gewoon op de exhange zitten...quote:
Nee. maak op waveswallet.io even een seed (=wallet adres) aan en stuur ze daar heen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Consider it done. Waar sla jij je WAVES eigenlijk op? Ik heb ze nog gewoon op de exhange zitten...Bestaat er geen paperwallet voor WAVES?
Aha thanksquote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Nee. maak op waveswallet.io even een seed (=wallet adres) aan en stuur ze daar heen.
Welk de seed (de woorden die in het scherm staan) opschrijven en opslaan
Dat is de officiële Waves websitequote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:
Is dit trouwens een legit site? https://wavesplatform.com/#downloads_anchor
Ik zie dat er ook gewoon een soort ''app'' van is die je kan downloaden op de Google Chrome Store.quote:
Ik heb ook wat waves op bittrex staan. Is daar iets mis mee?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Nee. maak op waveswallet.io even een seed (=wallet adres) aan en stuur ze daar heen.
Maar laten die 3 coins nou net het afgelopen jaar minimaal 5 keer in waarde zijn gestegen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Nergens voor. WAVES wordt meer gebruikt dan LTC, RIP en ETC samen.
Offline wallets zijn veiliger. Maar dan moet je ze wel onderhouden en goed bewarenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb ook wat waves op bittrex staan. Is daar iets mis mee?
Goed onderhouden? Eh? Wat moet ik onderhouden dan?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Offline wallets zijn veiliger. Maar dan moet je ze wel onderhouden en goed bewaren
Meer goed opslaan van wachtwoorden, private keys e.d. Die Lite Client van Waves (Chrome plugin bijv) update zichzelf wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Goed onderhouden? Eh? Wat moet ik onderhouden dan?
Maar die WAVES wallet waar mijn waves nu opstaan, wat moet ik daar nu voor doen? Ik heb de SEEDS etc allemaal opgeslagen en opgeschreven en uitgeprint. Moet ik dingen updaten?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:48 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meer goed opslaan van wachtwoorden, private keys e.d. Die Lite Client van Waves (Chrome plugin bijv) update zichzelf wel.
Nee die update zichzelf wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar die WAVES wallet waar mijn waves nu opstaan, wat moet ik daar nu voor doen? Ik heb de SEEDS etc allemaal opgeslagen en opgeschreven en uitgeprint. Moet ik dingen updaten?
leg je er een paar tientjes inquote:
Ey ik heb een vraagje he, ik heb die app ook nu op mijn computer staan van WAVES alleen wanneer je import account wilt doen dan lukt het niet om daadwerkelijk in je account te gaanquote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef coinfreak het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 7 mei 2017 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Paar uur geleden maar even Ripples ingeslagen 7600 stuks, nu is de kunst voor mij om ze geduldig te bewaren
Gewoon de lite client downloaden en je waves leasen als je ze toch hold. Verdien je er ook nog een beetje mee.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar die WAVES wallet waar mijn waves nu opstaan, wat moet ik daar nu voor doen? Ik heb de SEEDS etc allemaal opgeslagen en opgeschreven en uitgeprint. Moet ik dingen updaten?
vriezen,dooien. Als de 10 cent barriere wordt doorbroken, zie ik hem makkelijk naar 25 cent gaan.quote:
Die is al lang doorbroken?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
vriezen,dooien. Als de 10 cent barriere wordt doorbroken, zie ik hem makkelijk naar 25 cent gaan.
Litecoin client?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
Gewoon de lite client downloaden en je waves leasen als je ze toch hold. Verdien je er ook nog een beetje mee.
Fair enough, eurocentquote:
Eeuh, ja, je hebt gelijk, ik zit naar de XRPBTC en euro's door elkaar te halenquote:Op zondag 7 mei 2017 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook wel. Op https://coinmarketcap.com/ staat ie op ruim 14 dollarcent.
Goed idee, ga ik ook instappen, slechts 1 cent per stuk nuquote:
450 euro, echt fantastichquote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook instappen, slechts 1 cent per stuk nu
4500 gekocht, op naar de 10 cent
waves lite-clientquote:
Eh??? Wat? Het is al 10 cent...quote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook instappen, slechts 1 cent per stuk nu
4500 gekocht, op naar de 10 cent
14 Wavesquote:Op zondag 7 mei 2017 23:36 schreef Sosa het volgende:
[..]
waves lite-client
dat dashboard:
[ afbeelding ]
fijn ding
wie het kleine niet eert...quote:Op zondag 7 mei 2017 23:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
14 WavesHoop je dat ze 1 miljoen worden ofzo
Dan krijg je de gratis tokens nietquote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb ook wat waves op bittrex staan. Is daar iets mis mee?
Is wel erg hoog nuquote:Op zondag 7 mei 2017 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Paar uur geleden maar even Ripples ingeslagen 7600 stuks, nu is de kunst voor mij om ze geduldig te bewaren
Vakantiegeld? Nee daarvoor is het te vroegquote:Op zondag 7 mei 2017 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Werkelijk ALLES wat te verhandelen valt explodeert omhoog of wat
Polo is helemaal groen, met meerdere coins die meer dan 100% stijging hebben gehad.
What's happening
quote:Op zondag 7 mei 2017 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Werkelijk ALLES wat te verhandelen valt explodeert omhoog of wat
Polo is helemaal groen, met meerdere coins die meer dan 100% stijging hebben gehad.
What's happening
Hopelijk WAVES nietquote:Op zondag 7 mei 2017 23:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar het zal toch ook wel weer een keer inkakken.
Ik kocht een dag of 4 geleden STR voor nog geen 400sat. Ook weer verkocht bij 500 ofzo. Bij 1000 wilde ik niet bijkopen, toen werd het 2000, en toen 3000. Ja dan blijf ik er mooi vanafquote:Op zondag 7 mei 2017 23:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar het zal toch ook wel weer een keer inkakken.
Internetplaatje..quote:Op zondag 7 mei 2017 23:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
14 WavesHoop je dat ze 1 miljoen worden ofzo
Waarom? Alleen omdat die een stijging heeft?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Stellar ook maar aangeschaft, 160% stijging afgelopen 24 uur
Ja beetje heen en weer wisselen op poloniex, heb er geen verstand van verder.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat die een stijging heeft?
Voor hoeveel heb je net STELLAR gekocht dan?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja beetje heen en weer wisselen op poloniex, heb er geen verstand van verder.
0.18446413 BTCquote:Op zondag 7 mei 2017 23:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je net STELLAR gekocht dan?
Het is ook aan het crashen volgens mijquote:Op maandag 8 mei 2017 00:30 schreef roislecxe het volgende:
Zo te lezen in de trollbox op Polo dondert STR in elkaar. Maar ik zou het niet weten, Polo doet hier niks meer behalve de troollbox laden
Yep, zie ik ook nu, morgen maar even kijken tussen de puinhopen, nu lekker pitten.quote:
Waar zie je dat?quote:Op maandag 8 mei 2017 00:37 schreef roislecxe het volgende:
De bubbel klapt wel hardMooi om te zien.
XEM is nog heel goedkoop dus ik zeg doenquote:Op maandag 8 mei 2017 00:50 schreef coolkid het volgende:
ben ik morgen nog optijd met XEM kopen? heb vandaag wel mn 2000 inleg verdubbeld met STR
dankjewel! dan ga ik morgen dr maar eens even een paar inslaan. Voor nu zeg ik "welterusten"quote:Op maandag 8 mei 2017 00:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
XEM is nog heel goedkoop dus ik zeg doen
quote:Op maandag 8 mei 2017 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
Morgen is het huilen denk ik voor stellar.
Meteen m'n coins weggehaald van polo, tweede keer nu dat de boel crasht bij een dump.
Change 24-hoursquote:Op maandag 8 mei 2017 02:36 schreef Typisch het volgende:
https://liqui.io/#/exchange/TKN_ETH
TKN is op deze exchange te verhandelen.
Die TKNs in mijn wallet, zijn dat de goeie al ondertussen? Heb het even niet gevolgd.
Pump & Dumpquote:Op maandag 8 mei 2017 01:14 schreef vigen98 het volgende:
Dit is niet normaal... Vandaag is er 250 miljoen euro in stellar verhandeld. 2e meest traded coin na Bitcoin.
Verwachting is zeker richting de 0.50 dollar per Ripple op korte termijn. Ik lees zelfs op verschillende fora dat 1 dollar ook makkelijk haalbaar is tegen het einde van dit jaar.quote:Op maandag 8 mei 2017 10:28 schreef Apekoek het volgende:
Had voor het weekend al Ripple willen kopen maar geen tijd meer voor gehad, compleet de boot gemist nu. Echter het zal in de toekomst nog wel verder stijgen toch?
En wat nog meer aan te raden? Stellar, Lisk, Waves?
Waar haal je deze cijfers vandaan en hoe onderbouw je ze?quote:Op maandag 8 mei 2017 10:38 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Verwachting is zeker boven de 0.50 dollar per Ripple op korte termijn. Ik lees zelfs op verschillende fora dat 1 dollar ook makkelijk haalbaar is tegen het einde van dit jaar.
Waves kan ik je zeker aanraden. Mooie projecten (zoals DEX upgrade) komen eraan. Zal niet verbaasd opkijken als ze richting de 10 dollar per WAVE gaan binnen 3 maanden.
Met Stellar zal ik niet zo snel beginnen op dit moment, heeft dit weekend een enorme pump gehad. Waarschijnlijk komt er snel een correctie.
En Lisk? Daar ben ik namelijk eerder de boot mee ingegaan, had ze achteraf gewoon moeten holden. Van 40 cent naar 10 cent en uiteindelijk naar 65 cent. Had ze verkocht op 12 centquote:Op maandag 8 mei 2017 10:38 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Verwachting is zeker boven de 0.50 dollar per Ripple op korte termijn. Ik lees zelfs op verschillende fora dat 1 dollar ook makkelijk haalbaar is tegen het einde van dit jaar.
Waves kan ik je zeker aanraden. Mooie projecten (zoals DEX upgrade) komen eraan. Zal niet verbaasd opkijken als ze richting de 10 dollar per WAVE gaan binnen 3 maanden.
Met Stellar zal ik niet zo snel beginnen op dit moment, heeft dit weekend een enorme pump gehad. Waarschijnlijk komt er snel een correctie.
Ik zit op een aantal besloten fora. Hier kan ik helaas niet meer over vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2017 10:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar haal je deze cijfers vandaan en hoe onderbouw je ze?
Deel het dan gewoon niet. Zonder uitleg of onderbouwing hebben wij er geen reet aan.quote:Op maandag 8 mei 2017 10:44 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Ik zit op een aantal besloten fora. Hier kan ik helaas niet meer over vertellen.
Tijd zal het uitwijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |