abonnement Unibet Coolblue
pi_170702015
Hey mensen,

Ook ik ben bezig met mijn masterscriptie en heb daarbij nog wat hulp nodig.
Ik moet nog zo'n 100 mensen hebben, rond de leeftijd 18-28 die nog een beetje aan het begin van hun werkcarričre staan.

De link is: https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_em5CRVoFiitcyk5

Laat je vooral niet afschrikken door 2 open vragen in het begin..je hoeft geen hele verhalen te typen en daarna ben je al bijna klaar :P

Ik hoop dat jullie willen helpen. En mocht ik jullie ergens mee kunnen helpen laat het vooral weten :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170703087
Al zoveel views maar niemand die hem invult :D doe ik wat verkeerd? ;(
In ieder geval bedankt voor het lezen :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170703827
Heb hem zojuist voor je ingevuld, maar je maakt het de respondent niet makkelijk met die eerste twee vragen zeg! Veel tekst om te lezen, en je vraagt ook veel van de respondent. Succes in ieder geval!
pi_170704023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:43 schreef melwlai het volgende:
Heb hem zojuist voor je ingevuld, maar je maakt het de respondent niet makkelijk met die eerste twee vragen zeg! Veel tekst om te lezen, en je vraagt ook veel van de respondent. Succes in ieder geval!
nja, gemiddelde responstijd is <10 min en het is nog geen halve minuut lezen en je hoeft geen hele verhalen te typen als je dat niet wil. Het zijn in het ergste geval 150 woorden die je moet lezen?. Maar zal het meenemen.
Thx. Ook al kan ik hem niet gebruiken. ;(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170729347
Afgehaakt bij de eerste vraag
pi_170729778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:14 schreef Oberkullie het volgende:
Afgehaakt bij de eerste vraag
.. oke dan, thanks. Waarom is het te veel moeite?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170729851
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:37 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

.. oke dan, thanks. Waarom is het te veel moeite?
Ik denk (en dat blijkt uit de reacties ook) dat niet veel mensen zin hebben om 'in enkele alinea's je hoop en ambitie te omschrijven'. Nogal vaag vind ik het.
pi_170729885
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:42 schreef toppertim het volgende:

[..]

Ik denk (en dat blijkt uit de reacties ook) dat niet veel mensen zin hebben om 'in enkele alinea's je - te omschrijven'. Nogal vaag vind ik het.
ja thx, jammer :P overigens zinnen/alinea's. zo kort/lang als je zelf wil. maar np
2 ingevulde via fok, 1 half serieus en de ander had overal kanker ingevuld _O_

Via andere plekken zo goed als geen klachten gehad. Niks voor fok dus zo'n vragenlijst. Weet ik dat ook weer ;(

edit: 1e vraag staat idd wel alinea's. naja, meeste mensen maken ervan wat ze willen. genoeg met enkel een paar korte zinnen. thx voor de feedback. Maar wel een fout van de vraag dan ja

[ Bericht 1% gewijzigd door poker4lifee op 06-05-2017 18:50:42 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')