abonnement Unibet Coolblue
pi_170717920
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:08 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Z'n persoonlijkheid, zo ontzettend kill en afstandelijk.
Dit! Zo dit! Hij heeft inderdaad wel looks, maar ik vind hem maar arrogant, straalt niks warms uit
pi_170717934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]

Oh please die Calvin Klein commercial, met zijn monotone zangstem? _O- Ik weet niet wat ik erger vind, hem of die aap _O-
Weer een nieuwe user met de eerste post in een esf-topic die lyrisch is van OG3NE. Hmm.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170717954
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Weer een nieuwe user met de eerste post in een esf-topic die lyrisch is van OG3NE. Hmm.
Rustig maar, de bijnaam die we hier thuis over het algemeen over OG3NE hebben zijn de Chipmunks, mocht het je interesseren :D
pi_170717975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:11 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]

Rustig maar, de bijnaam die we hier thuis over het algemeen over OG3NE hebben zijn de Chipmunks, mocht het je interesseren :D
Og3Ne chipmunks wut? :D Zou ze niet wegsturen als ze voor de deur stonden :@
pi_170718029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Og3Ne chipmunks wut? :D Zou ze niet wegsturen als ze voor de deur stonden :@

Sorry kon het niet laten _O-

Maar ondanks dat ik geen fan van ze ben, zie ik wel dat ze er echt wat van proberen te maken. Hadden sommige artiesten van voorgaande jaren een voorbeeld aan kunnen nemen
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 00:16:38 #281
368283 ato
pi_170718061
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 23:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien moeten we het even uitleggen in het rehearsal topic, als hij het dan de volgende keer wel waardeert weten we hoe het komt.
In de Italië topic wordt ook genoeg uitleg gegeven.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:17:31 #282
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718081
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:15 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]


Sorry kon het niet laten _O-

Maar ondanks dat ik geen fan van ze ben, zie ik wel dat ze er echt wat van proberen te maken. Hadden sommige artiesten van voorgaande jaren een voorbeeld aan kunnen nemen
Omg _O-

Zelfs de haarkleuren kloppen nog enigszins, al zou de langste dan de meest blonde moeten zijn. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:19:50 #283
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef ato het volgende:

[..]

In de Italië topic wordt ook genoeg uitleg gegeven.
Daar leest Carlo niet, het nummer is immers "Italiaans dus niemand verstaat het toch. Daarbij gaat het waarschijnlijk nergens over, en kijk die aap haha."

Of zo iets...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170718131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Omg _O-

Zelfs de haarkleuren kloppen nog enigszins, al zou de langste dan de meest blonde moeten zijn. :P
Ja joh die stemmen, echt elke keer denk ik "pitch ze een beetje hoger, en ze kunnen zo in de film meespelen" :')
pi_170718150
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daar leest Carlo niet, het nummer is immers "Italiaans dus niemand verstaat het toch. Daarbij gaat het waarschijnlijk nergens over, en kijk die aap haha."

Of zo iets...
Nou ja, op zich gaat de gemiddelde Europeaan het echt niet begrijpen hoor, die aap.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:22:49 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:20 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]

Ja joh die stemmen, echt elke keer denk ik "pitch ze een beetje hoger, en ze kunnen zo in de film meespelen" :')
Eigenlijk even een mailtje droppen bij de producer, mochten ze nog eens een vervolg gaan maken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 00:25:55 #287
368283 ato
pi_170718246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:20 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nou ja, op zich gaat de gemiddelde Europeaan het echt niet begrijpen hoor, die aap.
Commentator legt in het kort uit toch?

Toen ik Francesco zag bij SAN Remo en hoorde dat hij favoriet was had ik ook zo iets wtf.
Maar ben wel meteen gaan kijken en lezen waar die aap op sloeg.

Overigens over 8.5 uur treedt OG3NE op..
Ik hoop dat zij de 1e rehearsal overtreffen.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:25:59 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:20 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nou ja, op zich gaat de gemiddelde Europeaan het echt niet begrijpen hoor, die aap.
Eens.
Maar Carlo spreekt als zijnde een 'expert', terwijl aan iedere zin die hij over dit nummer uitspreekt blijkt dat hij hooguit een keer de video heeft gekeken. (áls hij hem al eens helemaal gekeken heeft)

Ik zou van zo iemand op zijn minst verwachten dat hij even kijkt waar het nummer over gaat. Er is niet voor niets een ondertitelde versie van de video.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170718285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens.
Maar Carlo spreekt als zijnde een 'expert', terwijl aan iedere zin die hij over dit nummer uitspreekt blijkt dat hij hooguit een keer de video heeft gekeken. (áls hij hem al eens helemaal gekeken heeft)

Ik zou van zo iemand op zijn minst verwachten dat hij even kijkt waar het nummer over gaat. Er is niet voor niets een ondertitelde versie van de video.
Dit. ^O^ Hij wordt uitgenodigd als kenner aan te schuiven om aan het publiek wat te vertellen over nummers. Dan is het misschien wel verstandig je even te verdiepen in de nummers.
pi_170718287
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:25 schreef ato het volgende:

[..]

Commentator legt in het kort uit toch?
Dat is te hopen, dan moet je alleen geen commentatoren van het niveau hebben die alleen gaan roepen dat dit die gekke act met een aap is.
pi_170718309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is te hopen, dan moet je alleen geen commentatoren van het niveau hebben die alleen gaan roepen dat dit die gekke act met een aap is.
Ja of dat ze uitleg gaan geven met zo'n ironische ondertoon weet je wel
pi_170718319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:29 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]

Ja of dat ze uitleg gaan geven met zo'n ironische ondertoon weet je wel
Ja, daar zijn wij in Nederland wel goed in.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:31:15 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718344
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:28 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit. ^O^ Hij wordt uitgenodigd als kenner aan te schuiven om aan het publiek wat te vertellen over nummers. Dan is het misschien wel verstandig je even te verdiepen in de nummers.
Precies.
Het is mijn nummer ook niet, maar vraagt iemand me om er wat over te vertellen dan zorg ik wel dat ik verder kom dan: "Ze hebben een aap en zingen in het Italiaans... dus..." :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170718374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is mijn nummer ook niet, maar vraagt iemand me om er wat over te vertellen dan zorg ik wel dat ik verder kom dan: "Ze hebben een aap en zingen in het Italiaans... dus..."
Ik weet alleen niet of presentatoren dat willen horen. Ik denk dat Humberto, Pauw en dat soort figuren liever horen dat dit 'die gekke act met de aap is', want zo staat het Songfestival helaas nog steeds bekend, en dat soort gekkigheid scoort aan zo'n tafel. Carlo moet daar dan alleen niet aan mee gaan doen.
pi_170718463
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:32 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of presentatoren dat willen horen. Ik denk dat Humberto, Pauw en dat soort figuren liever horen dat dit 'die gekke act met de aap is', want zo staat het Songfestival helaas nog steeds bekend, en dat soort gekkigheid scoort aan zo'n tafel. Carlo moet daar dan alleen niet aan mee gaan doen.
Ik hoop van wel scheelt weer stemmen op Italie :D
pi_170718490
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:32 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of presentatoren dat willen horen. Ik denk dat Humberto, Pauw en dat soort figuren liever horen dat dit 'die gekke act met de aap is', want zo staat het Songfestival helaas nog steeds bekend, en dat soort gekkigheid scoort aan zo'n tafel. Carlo moet daar dan alleen niet aan mee gaan doen.
ik ben ook "bang" dat als het zou gaan winnen, er weer door de critici gezegd gaat worden "Natuurlijk wint de act met de aap"

*zucht*

Heb net de uitleg gelezen over de aap en het nummer. Vluchtige maatschappij, ons social media gedrag is niet goed, blah blah blah. Vind er nog steeds niks aan mensen, het is mijn smaak niet _O-
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:39:12 #297
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718499
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:32 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of presentatoren dat willen horen. Ik denk dat Humberto, Pauw en dat soort figuren liever horen dat dit 'die gekke act met de aap is', want zo staat het Songfestival helaas nog steeds bekend, en dat soort gekkigheid scoort aan zo'n tafel. Carlo moet daar dan alleen niet aan mee gaan doen.
Dat idd.
Dan moet hij dus als 'expert' genoeg integriteit hebben om daar niet aan mee te doen, gewoon te vertellen wat er verteld moet worden en niet voor de snelle lach te gaan. Anders blijft het ESF zo bekend staan. Blijkbaar heeft hij dat niet in zich.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170718547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkbaar heeft hij dat niet in zich.
Misschien is hij zelf ook nog wel voorstander van dat oude festival. Hij zal Montenegro wel helemaal fantastisch vinden.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:41:28 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170718548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 00:38 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:

[..]

ik ben ook "bang" dat als het zou gaan winnen, er weer door de critici gezegd gaat worden "Natuurlijk wint de act met de aap"

*zucht*

Heb net de uitleg gelezen over de aap en het nummer. Vluchtige maatschappij, ons social media gedrag is niet goed, blah blah blah. Vind er nog steeds niks aan mensen, het is mijn smaak niet _O-
Prima, het is mijn ding ook niet. ^O^
Ik heb heel wat nummers boven Italië staan, maar jij hebt je nu al meer in het nummer verdiept dan 'onze expert' Carlo. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170718572
En.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')