en bij Retteketet AZquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom heb ik Van Gaal ook hoog staan. Die heeft het geflikt bij Bayern (Lahm, Müller, Schweinsteiger enz..)
Hebben ze ook, vandaar dat de paar raddraaiers die ze hebben ook niet worden aangepaktquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel weer raar is is dat ze in Zweden ook best veel van die grote knokploegen hebben volgens oostblok-stijl. Ik dacht altijd dat daar alleen maar beschaafde mensen woonden.
Ik denk dat die in zichzelf wil gaan snijden als hij in de bus richting Woudestein zit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:49 schreef Wotte het volgende:
Sowieso dat ophemelen van die coaches van absolute topteams, neem nou guardiola. Die had weet ik veel hoeveel absolute topvoetballers in die selectie. Als ie ballen had ging ie eens naar een club als Ajax. Ik bedoel vrijwel elke coach kan succesvol zijn met de selecties van barca en bayern
De 500e inmiddelsquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amper 11 minuten gespeeld. Nog een blessure bij United...
Hij speelde ook tegen Granada en Gijon.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die in zichzelf wil gaan snijden als hij in de bus richting Woudestein zit.
Dan ga ik op de banken staan. Unitedquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De 500e inmiddels
Nu nog wachten op de 1-1 en het plaatje is compleet
Mourinho deed het met Porto, kijk dat is een wereldprestatie. Maar je eerste baan als trainer en dan messi, iniesta, xavi in de gelederen hebben en vervolgens als beste coach ter wereld genoemd wordenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom heb ik Van Gaal ook hoog staan. Die heeft het geflikt bij Bayern (Lahm, Müller, Schweinsteiger enz..)
Knapste was het WKquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn knapste prestatie denk ik wel.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij speelde ook tegen Granada en Gijon.
Iedereen hoopt dat. Laten we het hopen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:54 schreef TLC het volgende:
Als het EL seizoen van ManU begint en eindigt met een nederlaag tegen een Nederlandse club ben ik heel tevreden
Zat ook wel erg veel geluk bij, in de KO fase zeker. Met AZ kampioen worden vind ik dan knapper, ook al waren Ajax, PSV en Feyenoord erg zwak dat jaar.quote:
AJAX.IS.NOG.NIET.DOORquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:55 schreef PSVCL het volgende:
Komende week dus 4 Europese wedstrijden die al gepeeld zijn,..jammer.
Dan maar Southampton-arsenal kijken op Woensdag avond..
Lyon-Ajax is nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:55 schreef PSVCL het volgende:
Komende week dus 4 Europese wedstrijden die al gepeeld zijn,..jammer.
Dan maar Southampton-arsenal kijken op Woensdag avond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |