Joden he.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Valt me echt op he ...
Dat ajax supporters zich drukker maken om geld dan winnen.....
zou weles net zo een wedstrijd als tegen schalke kunnen worden..quote:
Ja die is schitterend hequote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAHA
dat had ik nog niet gezien maar die appelerende verdediger![]()
![]()
Welk liedje?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
Dit liedje is beter in de uitvoering van Hazes
Gisteren? Die zag ik meteen, wat een baas.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAHA
![]()
JA en als feyenoord de laatste 2 wedstrijden niet had hoeven spelen dan waren ze nu al kampioen geweestquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax de eerste 10 wedstrijden en die pot tegen PSV niet had hoeven spelen hadden ze simpel het kampioenschap binnengeharkt
Nja meerdere speelstijlen kunnen best interessant zijn, en ik snap het nog wel als je een club bent met een veel lagere begroting dat je het wat verdedigend probeert tegen ploegen. Maar als je een van de grootste clubs ter wereld mag je wel wat meer eergevoel verwachten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het heeft ook meer te maken met voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Ik geloof absoluut dat sommige managers tegenwoordig een sterke, snelle jongen met minder voetballende kwaliteiten prefereren boven een speler die voetballend top is, maar fysiek wat minder. Gaat het dan om voetbal of atletiek?
oke ja bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA en als feyenoord de laatste 2 wedstrijden niet had hoeven spelen dan waren ze nu al kampioen geweest
Op het Lyon forum waren ze not amusedquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAHA
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het Lyon forum waren ze not amused
Zijn ze daar nog debieler dan op feyenoord netwerk?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het Lyon forum waren ze not amused
Ik hoor geen lul met een microfoon dus het is al snel beter dan gisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Zit nog meer sfeer in bij VVV. Sjezus wat een contrast met gisteren.
Ronaldo speelt al best lang niet meer Man Utd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
manchester heeft de duurste speler van de wereld lopen...waarom zie ik daar nooit iets van terug...
In de JC arena hoorde jebhem nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor geen lul met een microfoon dus het is al snel beter dan gisteren.
Mijn Frans is niet heel goed, dus ik moet het met Google Translate teksten doen. Wat dat betreft lijkt het daar best op Feyenoord Netwerk dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog debieler dan op feyenoord netwerk?
ik heb het over pogba...dat was toch de duurste transfer allertijden..quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ronaldo speelt al best lang niet meer Man Utd.
Vies dik goor varken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trouwens een Hertog Jan ingeschonken.
Ik had eerder op de avond een pale ale met yuzu. Yuzugenot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je die ingechecktquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond een pale ale met yuzu. Yuzugenot.
Waarom niet uit flesquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ken ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond een pale ale met yuzu. Yuzugenot.
HOMOOOOOOOquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind uit een flesje drinken echt heel irritant.
Dan ben ik nu een proleetquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat alleen proleten thuis uit fles drinken.
Maar buiten dat, ik hoop wel dat hij er eens in stikt of uitglijdt en dat het diep in z'n reet wordt gedouwd.quote:
Ik heb mij daar ook wel over verbaasd. In het stadion niet gehoord, maar het lijkt wel of ze de microfoons van de tv-registratie 1 meter naast die boxen neergezet hebben.quote:
Oh zit daar ook al een stoerheidsfactor aan verbonden? Je zou je daar maar druk om moeten maken de hele tijd, vermoeiend.quote:
Elke minuut van de dag mee bezig joh.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zit daar ook al een stoerheidsfactor aan verbonden? Je zou je daar maar druk om moeten maken de hele tijd, vermoeiend.
Dacht je dat je met die flyer het dieptepunt wel bereikt had zit er een of andere debiel spastisch in een microfoon te schreeuwen.quote:
Dat was ook tergend jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht je dat je met die flyer het dieptepunt wel bereikt had zit er een of andere debiel spastisch in een microfoon te schreeuwen.
Smerig figuurquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor mijn bakje Skyr-yoghurt (naturel-smaak)!
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mikkeller heeft sowieso een goede vormgeving. Moet je maar eens checken.
Zijn supporters gedrag act is pas zwaar vermoeiend.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er zelf maar plezier van hebt.
Ja stel je voor dat je thuis iets lekkers wil drinken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Thuis in je eentje bier drinken is sowieso voor proleten.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat alleen proleten thuis uit fles drinken.
Eens maar JR heeft verder weinig te doenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Thuis in je eentje bier drinken is sowieso voor proleten.
Nja dat moet iedereen lekker zelf weten ook, maar is vooral vermoeiend als je dan mensen die het anders beleven of volgen terecht wil wijzen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn supporters gedrag act is pas zwaar vermoeiend.
Wie doet dat????quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je pils in een glas gieten dan, optyven gauw.
DAN DRINK JE MAAR WATERquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je thuis iets lekkers wil drinken.
Haha, pussy.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Wotte het volgende:
Dat Celta is wel een stugge ploeg liever united maar ik durf nog niet over de finale te praten..
als je zit te kannen ga je toch niet steeds zitten tappenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Dan drink je het sneller.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Op het middenveld hebben ze het wel lastig. Meestal spelen ze daar 1-op-1.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Celta echt bijzonder mak spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |