0.23quote:
Waarom is hij niet consequent in zijn ij=y gebruikquote:Op zondag 7 mei 2017 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
bestoffr12 is echt een goden twitter
Ja, we hebben niet allemaal jouw tropenrooster, mortie.quote:
ik heb een land te reddenquote:Op zondag 7 mei 2017 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we hebben niet allemaal jouw tropenrooster, mortie.
Gelukkig doe je dat. Ik waardeer het.quote:
we zijn een goed teamquote:Op zondag 7 mei 2017 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig doe je dat. Ik waardeer het.
Morgen zal ik ook weer meehelpen.
Ga je naar Rotterdam?quote:
Nah, gister ook hele dag gewerkt, vind het ook wel prima. Maar wordt wel genieten natuurlijkquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 7 mei 2017 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, gister ook hele dag gewerkt, vind het ook wel prima. Maar wordt wel genieten natuurlijk
Al zou het beter in de Kuip zijn over 2 weken. Maar laten ze dat niet risico maar niet nemenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 11:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zou het beter in de Kuip zijn over 2 weken. Maar laten ze dat niet risico maar niet nemen
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat in de Kuip vanmiddag en op Woudestein vooralquote:Op zondag 7 mei 2017 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zag op Twitter een foto voorbij komen met hekken voor de Kuip om een bestorming te voorkomen
Vind het juist wel mooi ook dat hij hem uitreikt. Was toch wel heldje hoor, in laatste kampioenselftalquote:Op zondag 7 mei 2017 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VI die deden alsof dat het een jan doedel is.
Geweldige keeperquote:Op zondag 7 mei 2017 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het juist wel mooi ook dat hij hem uitreikt. Was toch wel heldje hoor, in laatste kampioenselftal
Gewoon ff CL gepakt in z'n eentjequote:
Gijp ziet liever zn eigen oom of Eddy Pieters Graafland uit Amsterdam van 83.quote:
Leven echt in het verleden jaquote:Op zondag 7 mei 2017 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gijp ziet liever zn eigen oom of Eddy Pieters Graafland uit Amsterdam van 83.
Hoe die stond tijdens de pingels. Kapot hard gelachen destijds. Wat een heldquote:
quote:
Toen heb ik niks live gezien want was ik net op vakantie in Mallorca. Mijn hele vakantie was wel verziekt toen ik de uitslagen ging opzoeken in een internetcaféquote:
Ik kan me er nog wel eentje herinneren vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel een van de pijnlijkste ontknopingen die je kon bedenken ja.
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik niks live gezien want was ik net op vakantie in Mallorca. Mijn hele vakantie was wel verziekt toen ik de uitslagen ging opzoeken in een internetcafé
Inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel een van de pijnlijkste ontknopingen die je kon bedenken ja.
Voor sommigenquote:
Ja, oke, die was ook wel genot ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me er nog wel eentje herinneren vorig jaar.
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat jullie dat soort dingen zo lang kunnen onthouden.
Ik ben benieuwd wat De Boer donderdag gaat zeggen als hij analist is.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke, die was ook wel genot ja.
Laatste topwisseltjes van de Boer
Ik weet alle doelpuntenmakers nog wel uit alle3 de wedstrijdenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat jullie dat soort dingen zo lang kunnen onthouden.
Ik kan driekwart van Feyenoord wedstrijden dit seizoen al niet herinnerenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet alle doelpuntenmakers nog wel uit alle3 de wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |