abonnement Unibet Coolblue
pi_170726413
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 13:13 schreef Manke het volgende:
In god we trust, staat dat niet op een biljet samen met allerlei occulte symboliek en een portret van een vrijmetselaar?
De bedoeling van je vraag ontgaat me. Net zoals dit dollarbiljet als de Duitse N.C. soldatenriem getuigen in godsgeloof toch ? Wist je dat de vrijmetselarij een verwijzing is naar de tempel van Salomon en de 2 zuilen in de loge daar ook expliciet naar verwijzen ? Wist je dat om lid te zijn van een loge, men in God moet geloven ? Wist je dat die piramide symbool staat voor de bron van het monotheïsme ( Egypte )? Wat is nu eigenlijk je punt?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:41:45 #52
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_170726660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:29 schreef ATON het volgende:

[..]

De bedoeling van je vraag ontgaat me. Net zoals dit dollarbiljet als de Duitse N.C. soldatenriem getuigen in godsgeloof toch ? Wist je dat de vrijmetselarij een verwijzing is naar de tempel van Salomon en de 2 zuilen in de loge daar ook expliciet naar verwijzen ? Wist je dat om lid te zijn van een loge, men in God moet geloven ? Wist je dat die piramide symbool staat voor de bron van het monotheïsme ( Egypte )? Wat is nu eigenlijk je punt?
dat is m'n punt.
dat ze met hun daden en symboliek duidelijk maken dat het niet over de bijbelse Jezus en zijn vader gaat.

the great seal, dat heeft toch met die tempel te maken?
de verwijzing naar monotheisme wist ik niet, maar dat idee had ik wel door het woord one groot op de achterkant.
pi_170728107
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:41 schreef Manke het volgende:

dat is m'n punt.
dat ze met hun daden en symboliek duidelijk maken dat het niet over de bijbelse Jezus en zijn vader gaat.
Juist wél !
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:14:36 #54
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_170728249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:04 schreef ATON het volgende:

[..]

Juist wél !
niet eerder naar mithras, mystiek en magie?
pi_170728280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:14 schreef Manke het volgende:

[..]

niet eerder naar mithras, mystiek en magie?
Neen !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')