Jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:43 schreef 2dope het volgende:
Hoe is Roadhog nu? Is 'ie zo waardeloos als Noppie had voorspeld
Compleet niet, het probleem is ook niet zozeer deze nerf, maar de voorgaande die niet ongedaan zijn gemaakt. De nerfs die bijvoorbeeld zijn hook van 1m afstand naar 3m afstand heeft gewijzigd is nu te zwak, dat had reversed moeten worden. Ook zijn grotere cooldown is nu onzin, aangezien hook combo toch niets meer dood krijgt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:48 schreef 2dope het volgende:
![]()
Komend weekend maar eens proberen. Dat die hook combo niet meer boven de 150 dmg uitkomt is wel redelijk sneu, maar ik zou denken dat alle kleine voordeeltjes de pijn wat zouden verzachten.
Het ligt er natuurlijk aan. Je kan één keer met een hero gespeeld hebben, op een dag waarbij alle sterren en planeten op de juiste manier uitgelijnd stonden waardoor je als een pro hebt gespeeld.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:29 schreef Questular het volgende:
Vandaag een app m.b.t. overwatch stats gedownload genaamd Oversumo, best een leuke app die je progressie bij houdt en je per hero indeeld in een skill catergorie. Of het accuraat is is natuurlijk de vraag, zo plaatst hij mn Ana in diamond maar mn pharah in zilver.
Thx, wilde er net naar vragen. Ff uitproberen zo.quote:
Shit hey, hij mept Soldier 76 zo een andere map in.quote:
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaan de zomer Skins van volgend jaar opnieuw uitbrengen.
Ik hoop dat ze dat nooit met Halloween gaan doen .
My witch Mercy and Junkenstein Junkrat should stay rare!
Ik speel met een Junkrat en Mercy Mains die jaloers zijn op mijn Skins dat moet zo blijvenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |