Ferrari en Mercedes zitten ook niet stilquote:Op maandag 8 mei 2017 20:39 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
In racetrim komen ze 1 seconde per ronde tekort.
In kwalificatie is het 1,5 seconde. Dus dan zit je er goed bij, maar heb echt niet de illusie dat ze er opeens staan.
Alleen gaan die geen volle seconde winnen. Hooguit een paar tienden, normaal gesproken.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ferrari en Mercedes zitten ook niet stil
Waarom zouden die geen (kleine) seconde kunnen vinden en Red Bull zou dat zomaar wel kunnen?quote:Op maandag 8 mei 2017 20:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen gaan die geen volle seconde winnen. Hooguit een paar tienden, normaal gesproken.
Als RB met een "compleet nieuwe" auto komt, die qua aero gelijkwaardig (of beter?) is aan Mercedes en Ferrari kan dat misschien wel.
Omdat die voortborduren op hun bestaand concept en RB zegt met een "compleet nieuwe" wagen te komen omdat ze met de vorige er flink naast zaten.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zouden die geen (kleine) seconde kunnen vinden en Red Bull zou dat zomaar wel kunnen?
Ik verwacht nog steeds een relatief groot verschil in Barcelona.
Nee dat snap ik, maar wellicht hebben zij ook de limieten nog niet gevonden van de nieuwe regels. Autos zijn nog niet zo lang in ontwikkeling en zullen ook volgend jaar weer sneller worden (normaal gesproken).quote:Op maandag 8 mei 2017 20:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die voortborduren op hun bestaand concept en RB zegt met een "compleet nieuwe" wagen te komen omdat ze met de vorige er flink naast zaten.
De route naar de ideale aerodynamica is logaritmisch. Hoe dichter je erbij komt hoe kleiner de winst wordt. Iets met wet van de remmende voorsprong en zo.
Idd. Dus wat een gelul over een RB14. Gewoon een upgrade aan de RB13 en ze moeten gewoon keihard werken om nog wat 3e plaatsen dit seizoen binnen te harken.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:39 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
In racetrim komen ze 1 seconde per ronde tekort.
In kwalificatie is het 1,5 seconde. Dus dan zit je er goed bij, maar heb echt niet de illusie dat ze er opeens staan.
De motor die ze nu gebruiken is juist betrouwbaar. Degene die ze wilden gebruiken was te onbetrouwbaar.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:32 schreef SnowOokami het volgende:
Naja Renault loopt ook achter de feiten aan en Honda is ook de weg kwijt op dit moment... McLaren Honda kan net zo goed niet racen met deze motor en dat Renault de motor naar de zomerstop heeft verplaatst is ook niet goed, ze moeten dan nog behoorlijk wat races met een onbetrouwbare motor.
quote:Op maandag 8 mei 2017 18:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Dit is al jaren bekend en een paar jaar geleden ook op Fok! geplaatst in een overzicht van wat welk team krijgt. Ze krijgen dat geld om te voorkomen dat ze in 2008? een breakaway serie zouden beginnen en de F1 zouden verlaten. Dit is dus een soort afkoopsom om te garanderen dat Ferrari in de F1 blijft. Al wil Liberty daar wel wat aan doen na het huidige Concorde Agreement.
Dat is geen nieuws. Is al jaren zo...quote:Op maandag 8 mei 2017 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
. Lekker is dat, niemand die daar ooit mee kan wedijveren. En ondertussen maar vergaderen over hoe ze het veld weer gelijkwaardig en competitief krijgen. Hoe kun je als Haas nu redelijkerwijs ooit aanhaken en meedoen voor prijzen?
De huidige is ook niet betrouwbaar hoor..quote:Op maandag 8 mei 2017 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
De motor die ze nu gebruiken is juist betrouwbaar. Degene die ze wilden gebruiken was te onbetrouwbaar.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:19 schreef Floriz87 het volgende:
Volgens RIC heeft Pirelli te harde banden gekozen voor Barcelona.
http://www.espn.co.uk/f1/(...)mpounds-way-too-hard
twitter:leestevo1 twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 11:45:25 @thebuxtonblog I like the sound of RB14. Sounds better than 13.... 😉 reageer retweet
Komt door Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de RB14 wordt Max wereldkampioen. Ga maar na: Max ontmoette in Barcelona nummer 14 en won enige tijd daarna zijn eerste race daar. Het draait allemaal om het getal 14. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
In de haast las ik "I like the sound of the RB14, it sounds better than the 13." Maar dat staat er niet .quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:40 schreef SnowOokami het volgende:
dumdumdum:twitter:leestevo1 twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 11:45:25 @thebuxtonblog I like the sound of RB14. Sounds better than 13.... 😉 reageer retweet
Hint of geen hint van z'n engineer ze maken het wel spannend zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:58 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
In de haast las ik "I like the sound of the RB14, it sounds better than the 13." Maar dat staat er niet .
Mwah, ze zijn niet in de positie om lollig te doen. Ze moeten leveren. Anders creëer je alleen maar verwachtingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hint of geen hint van z'n engineer ze maken het wel spannend zo.
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 14:47:46 Redbull wilde voor Barcelona nog geen motorupdate van Renault; als ze nu dichterbij komen is het 100% aan het chassis toe te schrijven nl reageer retweet
Beetje raar dit, dus eergevoel gaat boven prestaties?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:25 schreef ondeugend het volgende:twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 14:47:46 Redbull wilde voor Barcelona nog geen motorupdate van Renault; als ze nu dichterbij komen is het 100% aan het chassis toe te schrijven nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |