http://www.telegraaf.nl/b(...)_Gare_du_Nord__.htmlquote:PARIJS - Op het Gare du Nord in Parijs is dinsdag een man geëlektrocuteerd die vlak voor vertrek boven op een Eurostar-trein was geklommen. Volgens de krant Le Parisien gaat het om een migrant die mee wilde liften naar Londen maar met de bovenleiding in aanraking kwam. Het verkeer op het drukke station was geruime tijd ontregeld door het drama, dat werd vastgelegd door een bewakingscamera.
Het zal moeilijk worden de identiteit van het slachtoffer te achterhalen. Zijn lichaam is door het contact met de hoogspanningsdraad dusdanig verbrand dat het onherkenbaar is. De kans dat DNA-onderzoek iets oplevert, is klein. In 2015 was een vergelijkbaar incident met een jonge Egyptenaar die op een trein naar Engeland onder stroom kwam te staan. Hij bracht het er levend van af, maar raakte wel zwaar gewond.
Cool man. Altijd al willen zien.quote:
Ik ben te pussy om te kijken. Ik voel mij al onaangenaam bij de meeste van die ''grappige'' thuisvideo's op sbs.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb wel erger gezien moet ik eerlijk zeggen...
Met zijn handen gok ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef dennistd het volgende:
Sowieso: de Eurostar rijdt 300km/h... Hoe dacht ie zich überhaupt vast te kunnen houden?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Geen fijne dood volgens mij, maar hopen dat hij niet veel heeft geleden.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:35 schreef daNpy het volgende:
70% korting op treinkaartjes!
Ontdek actie.
Goede reclame wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |