quote:
Nope helaas. De achterzijde bestaat uit een fusee met daarin een 'normaal' wiellager.
De voorzijde is wel zoals je noemt één geheel. Die zijn natuurlijk een stuk duurder maar wel veel gemakkelijker. (4bouten)
quote:
Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef PascalDutch het volgende:Even snel voor je Gegoegeld en heb onderstaande filmpje gevonden (zelf niet het hele filmpje gekeken natuurlijk). Misschien heb je er wat aan, anders zelf even Youtuben. Succes!
Bedankt voor de moeite! Had inderdaad zelf ook al even gezocht en een mooi filmpje van SKF gevonden, die eigenlijk precies beschrijft wat ik wil weten.
quote:
Op donderdag 4 mei 2017 20:57 schreef -niemand- het volgende:[..]
Een wiellager vervangen verschilt ook echt veel per model
Zelfs de meest hightech bmw heeft nogsteeds een normaal wiellager, het enige waar je op moet letten is dat je de magneetring niet kapot duwt, maar dat heb ik dus beschreven dat dat niet echt een probleem is als je gewoon goed oplet.
Ja.. dus zodoende heb ik er niet specifiek aan gedacht om m'n auto te vermelden. Bedankt voor je tips in je eerste reactie!
Ga er vanavond of morgen mee beginnen. Moest eerst al een stuk gereedschap maken om de aandrijfas te demonteren..
Maar het is natuurlijk wel zo dat het wiellager per voertuig verschilt, ik denk dat ze steeds meer naar een complete unit toe gaan waarbij lagers vooraf gemonteerd zitten.