Was erg tof, alleen beetje jammer dat het optreden van plaid maar zo kort was
Was mn eerste echte idm feestje, lekker gevarieerd ook.
Heb de hele avond echt alles voorbij horen komen, van soundscapes tot breakcore en alles wat daar tussen zit
De Rephlex acts hebben er toch wel een lekker avondje van gemaakt.
Ik denk een half uur of hooguit 3 kwartier is eigenlijk wel te kort voor een hoofdact.
Ik had verwacht dat het nog wel een uurtje langer zou gaan duren ofzo.
Maar wat ze met de visuals deden, die cameras boven hun mengpaneel enzo was wel erg cool.
Maargoed, al met al wel weer een erg relaxte avond gehad, en de effenaar is altijd okay
edit: owja, nog vergeten te zeggen, de effenaar is altijd effe naar, maar dat wordt later beter
[Dit bericht is gewijzigd door jaap393 op 31-01-2004 16:09]
quote:Hehe, dan kan ik daar mss ook nog naartoe
Op zaterdag 31 januari 2004 19:20 schreef Keios het volgende:
13 februari 2004, Plaid id Culture Club, Gent, België (ja tis mss een beetje ver maar voor zo'n goeie groep moet je iets over hebben, toch?)
Hierop staat alle info. Het is een videoclip filmfestival van 11 tot 18 februari in Gent/ Antwerpen/ Brussel. Het is sowieso allemaal erg interessant. Niet alleen het Plaid optreden...
quote:Yo, relaxed
Op zondag 1 februari 2004 11:05 schreef Keios het volgende:
www.jigsawcircus.comHierop staat alle info. Het is een videoclip filmfestival van 11 tot 18 februari in Gent/ Antwerpen/ Brussel. Het is sowieso allemaal erg interessant. Niet alleen het Plaid optreden...
Dat ga ik dus zeker checken, thanx voor de info
Ik zie al de namen Chris Cunningham, Radiohead, Spike Jonze, Soulwax, Jeff Mills, Tom Barman en Jonny Greenwood
Dat gaat een week lang op en neer reizen worden tussen Gent, Bruxel, en Anvers
quote:Daar wil ik ook naartoe! Morgen direct even kaarten halen!
Op zondag 1 februari 2004 15:32 schreef joehaann het volgende:
[afbeelding]hooray =)
@jaap: Was je er? Wat vond je ervan?
Donderdagavond: Plaid op een privéfeestje, ze hebben de ganse tijd gedraaid. (van 22.30 tot 1.00) Was ook super, vooral omdat het de gansen tijd was. Alleen wisten de helft van de aanwezigen niet wie Plaid was
quote:Yo, ja ik was er en ik vond het erg okay, met name ook om de sfeer die de culture club heeft en die erg goed bij de muziek paste.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:11 schreef Keios het volgende:
Gisteren Plaid in de Culture Club. Ze hebben toch wel een uur en 10 minuten gespeeld. Vond het een zalig optreden en Funckarma (of hoe heten ze precies) was ook erg lekker.@jaap: Was je er? Wat vond je ervan?
Donderdagavond: Plaid op een privéfeestje, ze hebben de ganse tijd gedraaid. (van 22.30 tot 1.00) Was ook super, vooral omdat het de gansen tijd was. Alleen wisten de helft van de aanwezigen niet wie Plaid was
Dus ik zo van ja, en komen jullie hier speciaal voor Plaid?
Dus zij zo van, ja en we zijn 2 weken geleden ook in Eindhoven geweest.
En ik zo, kennen jullie Funckarma ook? Want die schijnen ook uit NL te komen.
Dus zij zo van, eh ja maar we weten niet zeker of ze wel uit NL komen, en toen lachten ze
Bleken ze het dus zelf te zijn, en ik heb al 3 jaar muziek van die gasten, dus dat was erg tof
Heb nog ff een jointje meegerookt
Enne, Plaid op een privéfeestje? Ken je die gasten of wat?
Ik zit momenteel ook nog te twijfelen of ik as zaterdag toch niet mss naar Paradiso moet gaan, al is 3 x in 1 maand wel een beetje veel van t goede
Maar Chris Clark en Beans zijn ook erg okay.
Was gister overigens ook nog naar de Chris Cunningham film geweest hier in Antwerpen, was ook erg tof, duurde alleen wel kort.
[Dit bericht is gewijzigd door jaap393 op 16-02-2004 18:56]
Toen ik de C.C.documentaire gezien heb, duurde die (denk ik) langer. Maar er zat een stukje interview in met the man himself waar veel clips in terugkwamen. Dus zag je ze 2maal op een rij en dat was een beetje vervelend. Toen hebben we de organisatie aangeraden dat stukje documentaire eruit te halen...
Vind Eyen, Squance en Zala eigenlijk de beste van Double figure, dus de wat toegankelijker nummers. Overall luister ik liever naar Not for threes. En dat zijn ook de enige Plaid-albums die ik tot dusver heb.
quote:Ik vond het alleen jammer dat ze er niet wat meer op ingingen, wat special FX betreft enzo, terwijl de clips wel grotendeels werden herhaald.
Op maandag 16 februari 2004 21:52 schreef Keios het volgende:
Nee, ik ken ze niet maar de organisator van jigsaw is een heel goeie vriend. En dat is nogal interessantToen ik de C.C.documentaire gezien heb, duurde die (denk ik) langer. Maar er zat een stukje interview in met the man himself waar veel clips in terugkwamen. Dus zag je ze 2maal op een rij en dat was een beetje vervelend. Toen hebben we de organisatie aangeraden dat stukje documentaire eruit te halen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |