Plaid is ook top jaa..is gewoon nog geen topic over
___
Juist,
(iemand trouwens wel eens de clip van Eyen gezien, ik vind hem prachtig)
quote:Nog een fokker die alleen maar Frans Bauer kent waarschijnlijk ...
Op donderdag 12 december 2002 12:53 schreef Cynic het volgende:
Wie? Zit je daar zelf in ofzo?
Anyweg ... schandalig inderdaad dat er blijkbaar nog geen topic van is ... goeie groep ... alleen recentelijk een beetje de weg kwijt heb ik het idee ... Rest Proof Clockwork vinnik wel okay ... en ouder spul nog beter ...
quote:Erg mooie clip inderdaad. Jammer dat het programma dat die clip op prime time op MTV uitzond (MTV New) niet meer bestaat sinds die vermaledijde fusie met TMF.
Op donderdag 12 december 2002 12:52 schreef Rulin het volgende:
(iemand trouwens wel eens de clip van Eyen gezien, ik vind hem prachtig)
quote:Heel jammer inderdaad ... gelukkig is er nog de CD waar de clip ook op staat ...
Op donderdag 12 december 2002 15:07 schreef Grobbel het volgende:[..]
Erg mooie clip inderdaad. Jammer dat het programma dat die clip op prime time op MTV uitzond (MTV New) niet meer bestaat sinds die vermaledijde fusie met TMF.
quote:
Op donderdag 12 december 2002 15:09 schreef Weakling het volgende:[..]
Heel jammer inderdaad ... gelukkig is er nog de CD waar de clip ook op staat ...
quote:
Op donderdag 12 december 2002 15:07 schreef Grobbel het volgende:[..]
MTV uitzond (MTV New) niet meer bestaat sinds die vermaledijde fusie met TMF.
quote:Eigenlijk was Romeo degene die MTV New presenteerde voor de fusie tot stand gebracht werd.
Op donderdag 12 december 2002 15:12 schreef Rulin het volgende:heb mtv ook nooit meer aanstaan sinds de komst van romeo en de rest van de clan
Je hebt trouwens wel een nieuwe versie van quicktime nodig anders doet t geluid het niet.
Plaid have announced that they are underway with their 5th album which will be released accompanied by a full length DVD mixed in 5.1 surround sound with visual pieces by artist bob.
Wow een dvd erbij
Ik heb zo'n beetje alles van Plaid. Ook het oudere werk, nog toen opererend onder de The Black Dog. Dat is later uit mekaar gegaan en toen zijn twee van die artiesten verder gegaan onder de naam Plaid. Alhoewel ik dat laatste niet helemaal zeker weet, misschien dat iemand hier opheldering over kan geven?
Maar goed, het album Bytes van Black Dog is naar mijn mening het beste electronica (of intelligent-techno-ambient zoals het toen heette) ooit gemaakt.
Ik heb zowel The Black Dog live gezien (zo'n 9 jaar geleden in de Vrije Vloer in Utrecht) als Plaid. Momenten om nooit te vergeten
quote:komt ie, pseudoniemen:
Op vrijdag 13 december 2002 15:50 schreef IHOAKSISnoet het volgende:Ik heb zo'n beetje alles van Plaid. Ook het oudere werk, nog toen opererend onder de The Black Dog. Dat is later uit mekaar gegaan en toen zijn twee van die artiesten verder gegaan onder de naam Plaid. Alhoewel ik dat laatste niet helemaal zeker weet, misschien dat iemand hier opheldering over kan geven?
Ken Downie: Xeper, Close Up Over, I.A.O.
Ed Hanley: Discordian Popes, Balil
Andy Turner: Atypic, Tura
Turner + Hanley: Plaid
Downie, Tuner & Hanley: The Black Dog
en allemaal fantastisch
quote:het grappige van bytes is dat het eigenlijk een soort best of album is, dwars door alle bovengenoemde pseudoniemen heen. het album bevat nummers van Plaid, Balil, Xeper etc.
Maar goed, het album Bytes van Black Dog is naar mijn mening het beste electronica (of intelligent-techno-ambient zoals het toen heette) ooit gemaakt.
quote:Bytes is uitgebracht onder de naam Black Dog Productions (itt The Black Dog), om zodoende het overstijgende karakter boven alle soloprojecten aan te geven.
Op vrijdag 13 december 2002 18:23 schreef -Dalai- het volgende:het grappige van bytes is dat het eigenlijk een soort best of album is, dwars door alle bovengenoemde pseudoniemen heen. het album bevat nummers van Plaid, Balil, Xeper etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 13-12-2002 18:47]
quote:Een beetje te vergelijken met "Trainer" zo te horen ...
Op vrijdag 13 december 2002 18:27 schreef -Dalai- het volgende:[..]
Bytes is uitgebracht onder de naam Black Dog Productions (itt The Black Dog), om zodoende het overstijgende karakter boven alle soloprojecten aan te geven.
quote:psst, anders moet je me even mailen
Op vrijdag 13 december 2002 18:32 schreef Vork het volgende:
Oftewel, ik heb nog een hoop te downloaden, bij gebrek aan geld.
quote:Nee niet echt, bytes is veel beter en spanners ook. Trainer is een beetje b-materiaal, vooral iets voor de fan vind ik.
Op zaterdag 14 december 2002 00:10 schreef Weakling het volgende:[..]
Een beetje te vergelijken met "Trainer" zo te horen ...
quote:denkt dat peter het wel goeie muziek vindt
Op zaterdag 14 december 2002 16:14 schreef haaahaha het volgende:
*slingert katsaa aan*
Ben benieuwd!!
quote:En wederom blijkt maar weer eens dat smaken verschillen ... ik persoonlijk vind het zo'n beetje het leukste wat Plaid heeft uitgebracht ... maar mijn interesse voor Bytes is nu wel gewekt ... zal er eens naar op zoek gaan ...
Op zaterdag 14 december 2002 16:12 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
Nee niet echt, bytes is veel beter en spanners ook. Trainer is een beetje b-materiaal, vooral iets voor de fan vind ik.
quote:"Bytes" klinkt toch echt als een album IMHO. "Trainer" is een echte compilatie. Beiden overigens heel goed, hoewel ik al een aantal tracks van "Trainer" los heb liggen zoals "Balil - Nort route"
Op vrijdag 13 december 2002 18:23 schreef -Dalai- het volgende:
het grappige van bytes is dat het eigenlijk een soort best of album is, dwars door alle bovengenoemde pseudoniemen heen. het album bevat nummers van Plaid, Balil, Xeper etc.
Waar maak jij trouwens uit op dat "Bytes" een compilatie is
Iemand anders hier die deze CD kent
quote:Nee nooit van gehoord, maar toch eens gaat kijken of daar wat materiaal van valt te scoren.
Op woensdag 18 december 2002 09:06 schreef Circuitbreaker het volgende:
Een album dat ik alleen als "Plaid-achtig" (dus on-topic) zou kunnen beschrijven is "John Tejada - Daydreams in cold weather" op Plug Research.Iemand anders hier die deze CD kent
Wat trouwens ook een beetje aan Plaid doet denken, is Global Goon. Die heeft laatst een nieuwe cd uitgebracht (op het label Rephlex, ja het label van Richard D. James) genaamd Vatican Nitez.
http://www.rephlex.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |