quote:Ja man, EP7 vind ik zelf ook werelds!!!
Op zaterdag 14 december 2002 19:25 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Ik denk dat ik maar ns wat EP van ze moet gaan kopen, EP7 is beswel goed eigenlijk (thx flappy, en garbage/envane schijnen ook bij Æ's betere werk te behoren
quote:ik heb garbage en envane samen op 1 cd gebrand
Op zaterdag 14 december 2002 19:25 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Ik denk dat ik maar ns wat EP van ze moet gaan kopen, EP7 is beswel goed eigenlijk (thx flappy, en garbage/envane schijnen ook bij Æ's betere werk te behoren
quote:
Op zondag 9 februari 2003 00:23 schreef Rulin het volgende:
net nu toen ik mijn verzameling vrijwel compleet had, zijn er 3 autechre cd's gestolen op een feest
http://www.pretentious.net/Muslimgauze
http://home.student.uva.n/rogier.visser
quote:wat ik opvallend vind, is dat het ene album prachtig is..en gewoon blijft gaan, maar bijv. het blanco album weer wat minder is na 40x luisteren..maar dat is ook wel een andere stijl
Op dinsdag 11 februari 2003 19:06 schreef anadyr het volgende:
autechre heeft hele mooie dingen uitgebracht, maar helaas (vind ik) zijn dat maar sporadische nummers op de CDs.
In ieder geval wel ietsje toegankelijker dan het 'way-out' gedoe van Confield.
quote:Net in huis en voor het eerst beluisterd en ik was niet erg onder de indruk ... maar dat wil bij meerdere keren beluisteren nog weleens veranderen ... dus wellicht over een paar dagen een iets meer gefundeerde mening ...
Op vrijdag 18 april 2003 17:08 schreef zodiakk het volgende:
Wat vinden we van Draft 7:30, mensen?In ieder geval wel ietsje toegankelijker dan het 'way-out' gedoe van Confield.
de clip van gantz graf is gewoonweg geniaal
http://www.sputnik7.com/vod/vodartist.jsp?section=music&key=graf
(tip: Soulseek)
quote:Ach, de dagen van Amber en Tri Repetae zijn voorbij (tenminste als je dat als vergelijkingsmateriaal gebruikt). Het is idd geen simpel cd'tje, maar het staat wel weer vol ongehoord geniaal produceerwerk. Ook hier weer het karakteristieke 'help mijn drumcomputer slaat op hol'-werk van bijvoorbeeld Surripere, maar ook de zachte tonen aan de achterkant van IV VV IV VV VIII en het 'unheimliche' Theme Of Sudden Roundabout met de elektronische slurry die de verloren synthklanken langzaam vegeteert en tot zich neemt in amorfe percussies. Zelfs is er een funky beat op V-Proc, natuurlijk compleet gedigitaliseerd en met ernstig dikke compressie.
Op vrijdag 18 april 2003 18:48 schreef Weakling het volgende:[..]
Net in huis en voor het eerst beluisterd en ik was niet erg onder de indruk ... maar dat wil bij meerdere keren beluisteren nog weleens veranderen ... dus wellicht over een paar dagen een iets meer gefundeerde mening ...
Het is weer een moeilijke, lastige, maar toch ergens ook bevredigende Autechre-reis.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 18-04-2003 22:35]
quote:een typerende quote als je het over Autechre praat
Op vrijdag 18 april 2003 22:27 schreef zodiakk het volgende:
Het is weer een moeilijke, lastige, maar toch ergens ook bevredigende Autechre-reis.
Maar goed, Draft 7:30 mensen. Wat mij betreft een van de beste albums die ze gemaakt hebben.
quote:Under BOAC is geweldig
Op woensdag 14 mei 2003 14:36 schreef zodiakk het volgende:
Kom op, is er werkelijk zo weinig aandacht voor 'Draft 7:30'? Overigens heb ik sinds kort LP5 in mijn bezit en hoewel dat niet algemeen wordt gezien als hun beste werk, vind ik het wel een sterk album (op een enkele uitglijer na zoals Fold4,Wrap5 oid). Het is wel vrij energiek en de ritmes zitten echt ijzersterk in elkaar, juist een track als 'Under BOAC', die in de reviews nooit een eervolle vermelding krijgt, vind ik echt geweldig.
Maar goed, Draft 7:30 mensen. Wat mij betreft een van de beste albums die ze gemaakt hebben.
quote:input
Op woensdag 14 mei 2003 14:38 schreef Poog het volgende:[..]
Under BOAC is geweldig
Ook Econbondage vind ik erg sterk.
quote:Confield
Op vrijdag 16 mei 2003 20:43 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb confield gekocht, ik snap geen kloot van dat hele album.
Misschien dat ik het over een aantal jaartjes begin te waarderen?
444 vind ik goed
quote:Dat is niet echt een simpel begin. Confield is het album wat het meest 'way out' is van Autechre. Je had beter Chiastic Slide kunnen halen, of nog beter, Amber of Tri Repetae. Dat zijn eerdere albums die ietwat toegankelijker zijn en bovendien ook stukken beter.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:43 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb confield gekocht, ik snap geen kloot van dat hele album.
Misschien dat ik het over een aantal jaartjes begin te waarderen?
444 vind ik goed
Persoonlijk vind ik Confield het slapste wat ze gemaakt hebben.
quote:Ik heb nog wel wat 'waarommetjes' in de aanbieding.
Op zondag 18 mei 2003 18:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik kan er weinig mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |