vroeger wel hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan daar toch niet op teren joh
Geen idee wat dat isquote:
http://dailycaller.com/20(...)ow-just-daddyothree/quote:
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
http://dailycaller.com/20(...)ow-just-daddyothree/
Is een hele rel over hier in de VS. De kklul mishandelde zijn kinderen op YouTube voor views
Ook niet in een positieve setting als ze zelf willen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een mongool.
Maar sowieso je minderjarige kind op internet pleuren
Sowieso niet met jonge kinderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet in een positieve setting als ze zelf willen?
net als in tiara's and toddlersquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet in een positieve setting als ze zelf willen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:53 schreef Elan het volgende:
Want dan sta je misschien hun talent in de weg.
Ja klopt.quote:
Maar het heeft dus tot dit moeten komen totdat iemand het opmerkte?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja klopt.
Moest op last van de rechter. Kinderen worden uit huis geplaatst en papa en mama moet misschien de cel in.
Video's staan nog wel online op YouTube onder Cody rage oid.
Hun hadden 700k abonnees en de abuse is jaren aan de gang eigenlijk. Bizar dat nu pas actie is ondernomen hèquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het heeft dus tot dit moeten komen totdat iemand het opmerkte?
kkr internetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hun hadden 700k abonnees en de abuse is jaren aan de gang eigenlijk. Bizar dat nu pas actie is ondernomen hè
Dat ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nu die filmpjes, vrij ernstig hoor dat niemand actie ondernam
VS hè daar is dat veel moeilijkerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nu die filmpjes, vrij ernstig hoor dat niemand actie ondernam
nouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:06 schreef Elan het volgende:
Mijn cable tv is nog niet aangesloten youtube is prima vermaakt. Zag nog een filmpjes van iemand die me aan jou deed denken Insoalthans de beeld die ik van je heb.
Waar woon jij nu dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:06 schreef Elan het volgende:
Mijn cable tv is nog niet aangesloten youtube is prima vermaakt. Zag nog een filmpjes van iemand die me aan jou deed denken Insoalthans de beeld die ik van je heb.
Ik was vorige week ook in VS.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:14 schreef Elan het volgende:
Al woon ik officieel gewoon in NL en is dit werkbezoek
Elan investeert erin.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is die stad al weer wat aan het opkrabbelen? Is toch grote leegloop geweest tijdens crisis
Delen zijn onbegaanbaar en onveilig. Maar is qua oppervlakte Zuid en Noord Holland samen, dus je komt gewoon niet overalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is die stad al weer wat aan het opkrabbelen? Is toch grote leegloop geweest tijdens crisis
Kankerbeesten man man.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elan investeert erin.
Dat kan niet mis gaan.
Jammer van de termieten.
misschien beter in die bestrijding investerenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Kankerbeesten man man.
4k aan reparatie gehad. Mocht het ook nog bijna maand niet verhuren vanwege illegale gif. USA
lot businessquote:
Lekker man, kun je tenminste fatsoenlijk slapen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lot business
was wel prima, en ging toch eerst paar daagjes naar polen
Amerikaanse airlines zijn kut he
Terugweg letterlijk van moment van opstijgen tot dalen geslapen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man, kun je tenminste fatsoenlijk slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |